Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
37
Cevap
0
Tıklama
27
Öne Çıkarma
Yaşama sevinci kalmadı içimde

D
design.code Konu Sahibi
7 gün (1335 mesaj)
Bıktım her şeyden.

Hayat yaşamaya değecek değil.

Ödül yok, sadece çile var. Cok sıkıldım.




E
EfsaneManx
7 gün (1 mesaj)
Paran olsa farklı düşünürdün inan.




D
design.code Konu Sahibi
7 gün (1335 mesaj)
Tabi ki. Ama çok par olsa farklı düşünürdüm.

3-5 bin tl için çalışmak beni motive etmiyor. Hiçbir şeye sahip olamadığın bir para çünkü. Karşılığında hayatımın 1 ayını yaşamayıp başka birine kölelik yapıyorum. Değer mi değmez.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
EfsaneManx
7 gün (1 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: design.code

Tabi ki. Ama çok par olsa farklı düşünürdüm.

3-5 bin tl için çalışmak beni motive etmiyor. Hiçbir şeye sahip olamadığın bir para çünkü. Karşılığında hayatımın 1 ayını yaşamayıp başka birine kölelik yapıyorum. Değer mi değmez.
Kendi işini kuracaksın.Tıp falan okuyacaksın bşka türlü zor o fiyatların üstüne çıkman


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
design.code Konu Sahibi
7 gün (1335 mesaj)
İş kurmak da binbir türlü dert çile. Tıp okumak da kazanmak da çile. Önüne sürekli engel çıkacak, sürekli o engelleri aşmakla uğraşacaksın. Yaşlanıp gideceksin.

10 sene sonra zengin olmanın anlamı yok, benim enerjim tükendi. Hayattan zevk almıyorum. Hiçbir şey değerli değil. Toplumdan nefret ettim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EfsaneManx

E
EfsaneManx
7 gün (1 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: design.code

İş kurmak da binbir türlü dert çile. Tıp okumak da kazanmak da çile. Önüne sürekli engel çıkacak, sürekli o engelleri aşmakla uğraşacaksın. Yaşlanıp gideceksin.

10 sene sonra zengin olmanın anlamı yok, benim enerjim tükendi. Hayattan zevk almıyorum. Hiçbir şey değerli değil. Toplumdan nefret ettim.
Para endeksli yaşarsan mutlu olamazsın.Soyut şeylerle mutlu olmayı dene.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

D
design.code Konu Sahibi
7 gün (1335 mesaj)
Hayatımda soyut hiçbir şey olmadığı için mutsuzum zaten.

İnsanlar yalancı, insanlar sahte.

Yaşamım anlamsız, yaşamasam ne olacak, ne değişecek dünyada.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EfsaneManx

P
Pentobarbital Sodyum
7 gün (76 mesaj)
Al benden de o kadar. Özellikle canımı sıkan şey gelir adaletsizliği ve insanların istismarı. Milyonlarca insan survival modda yaşarken bazıları parayla oynuyor. Bu hayatta kalma mücadelesi bir yaşama biçimi falan değil aslında sadece insanın kendini kandırması.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ugandan Warrior



C
Cerade
7 gün (360 mesaj)
Valla ben de dokunsan ağlayacam.Ahhh karanlık geceler ah.Sıkışmışlık hissinden bıktım.Sabır ya sabır...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: CeradeTairin



T
Thomas Silverstein
7 gün (16 mesaj)

E
EfsaneManx
7 gün (1 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: design.code

Hayatımda soyut hiçbir şey olmadığı için mutsuzum zaten.

İnsanlar yalancı, insanlar sahte.

Yaşamım anlamsız, yaşamasam ne olacak, ne değişecek dünyada.
Depresyona girmişsin sen


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
design.code Konu Sahibi
6 gün (1335 mesaj)
Yolunda giden hiçbir şey olmayınca kaçınılmaz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EfsaneManx

R
retarget
6 gün (10 mesaj)
Sakın İntihar Etme Sonra Pişman Olursun





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Retarget

Bu mesaja 2 cevap geldi.

D
design.code Konu Sahibi
6 gün (1335 mesaj)
İntihar etmek yerine kılık, kimlik, yer, isim değiştirmek daha mantıklı.

Ölmüş olursun ama yeniden doğarsın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @retarget

P
PURECAUCASIANWHITE
6 gün (1283 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: design.code

İntihar etmek yerine kılık, kimlik, yer, isim değiştirmek daha mantıklı.

Ölmüş olursun ama yeniden doğarsın.
Iltica talebinde bulunma veya kaçak girme ülkelere işler eskisi gibi değil suriyeli gibi gezersin ortalıkta





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
design.code Konu Sahibi
6 gün (1335 mesaj)
Ülke değiştirmeye gerek yok ki. İstanbul'da bile farklı bir kimlik hayat kurabilirsin. Resmi yollardan başka ülkeye gidersen zaten istesen de istemesen de farklı biri olursun oranın kültürüne göre.




Bu mesajda bahsedilenler: @PURECAUCASIANWHITE

V
Veronicaa
6 gün (838 mesaj)
Nasıl pişman olacak? Ölümden sonra yaşam varsa evet pişman olabilir. Ama gübre olacağımız gerçeği daha mantıklı geliyor. Kalanlara acı çektirecek olması hariç intihar eden insanın başka bir zararı olmaz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @retarget

R
retarget
6 gün (10 mesaj)
İroni...





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Retarget



Bu mesajda bahsedilenler: @Veronicaa

M
MehmetNY
6 gün (839 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: EfsaneManx

Para endeksli yaşarsan mutlu olamazsın.Soyut şeylerle mutlu olmayı dene.

Alıntıları Göster
Fakir avutma sözleri de geldiğine göre konu artık kapanabilir.

Zengin züppesinin soyut şeylerle mutlu olmasına gerek yok onun parası var zaten. Soyut şeylerden mutlu olmak fakirlere hastır.

Mutluluğun satın alınabildiği bir dünyada yaşıyoruz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 29 Haziran 2020; 3:11:12 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
Big Booble
6 gün (57 mesaj)
aynı durumları yaşıyormuşuz vallahi bende de bir gram yaşama sevinci kalmadı.