Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
166
Cevap
30338
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Yamaha Tricity (125cc - 3 Tekerlekli) (8. sayfa)

Ü üçteker
5 yıl (16 mesaj)
Tricity im 25000 km oldu. En uzun 800 km yol yaptım,doğru dürüst mola bile vermeden. Tapa gaz gittim ve motorun daha bir açıldığını,ataklaştığını gözlemledim.Artık gözüm 155 liğinde




H Hubalahubhub
5 yıl (1129 mesaj)
Kazasiz belasiz kullanin. Guzel arac kullanmak istyrm ama korkutucu geliyor gozume.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O onderugur
4 yıl (11 mesaj)
Arkadaşlar.
öncelikle bu akşamki kandilimizi kutlarım.inşeallah hayırlara vesile olur.
İnşeallah nasipse yarın bende alıyorum bu motordan.
2015 model.
9000km de
Uzun givi ön camlı.Elleride koruyandan.
Orjinal camı da vericekler.
Sıfır 45lt maxxem çanta takılı.
Üstünde mişlen kış lastikleri takılı.
Yazlık lastikleride vericekler.
8400 tl ye vade farksız 12 taksit.
Motorun extraları ve ödeme kolaylığı felan bence hepsi bi arada makul geldi.
Çok düşünmeden almaya karar verdim.
Hayırlısı olur inşeallah.
Bu motoru kullanan arkadaşlar tavsiyeleriniz uyarılarınız varsa seve seve dinlerim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B beytullahozdemir
4 yıl (55 mesaj)
Öncelikle herkese iyi akşamlar ben motoru alali 25 km oldu.yani 8 günde ancak bu kadar girebildim iş dolayısıyla. Plaka ve ruhsat gelmediği için çıkamiyoRum. Sabırsızlıkla bu hafta gelmesini bekliyorum. İlk motorunuzu olacaksa hiç bir farkı yok. Onların iki teker daha çok temasta olduğu için daha çok yol tutuş sağlıyor. Ancak fabrika lastikleri çok kötü biraz hızlı gitseniz yavşlarken ve dönerken savunacak gibi.
Lastik değişirse yolsuzluk tutuşu artar. Ben çok memnunum. Ben de 10bine aldım bayiden 0.km
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O onderugur
4 yıl (11 mesaj)
Hayırlı uğurlu olsun kardeş.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B beytullahozdemir
4 yıl (55 mesaj)
Sana da hayırlı olsun inşallah... Sen aldın mı ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


N neroman
4 yıl (490 mesaj)
merhaba arkadaşlar,

sıfır gibi sadece 200km'de, düşmemiş, yatmamış full aksesuar tricity'mi motoru büyütmek için satıyorum.
ilgilenen arkadaşlar mesaj atabilirler.




B Black Rain
4 yıl (31 mesaj)
merhabalar neroman kardeşim ben almayı düşünüyorum yardımcı olurmusun ?




Bu mesajda bahsedilenler: @neroman

B Black Rain
3 yıl (31 mesaj)
Merhabalar Arkadaşlar bende sonunda aldım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Ebu Computer
3 yıl (2108 mesaj)
Hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin.

Kaça aldınız, izlenimleriniz nasıl.

Menzil ve yol bilgisayarı ortalaması nasıl.




Bu mesajda bahsedilenler: @Black Rain

1 1984
3 yıl (2956 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: beytullahozdemir

Öncelikle herkese iyi akşamlar ben motoru alali 25 km oldu.yani 8 günde ancak bu kadar girebildim iş dolayısıyla. Plaka ve ruhsat gelmediği için çıkamiyoRum. Sabırsızlıkla bu hafta gelmesini bekliyorum. İlk motorunuzu olacaksa hiç bir farkı yok. Onların iki teker daha çok temasta olduğu için daha çok yol tutuş sağlıyor. Ancak fabrika lastikleri çok kötü biraz hızlı gitseniz yavşlarken ve dönerken savunacak gibi.
Lastik değişirse yolsuzluk tutuşu artar. Ben çok memnunum. Ben de 10bine aldım bayiden 0.km
< Resime gitmek için tıklayın >

vay arkadaş! tam bir sene önceyle kıyasla iki kat artmış! şimdiki Fiyatı TL 21.850,-




C cernobill
3 yıl (506 mesaj)
Arkadaşlar daha önce 125 cc hyosung gp125 kullandım 1 ay, fakat hiç tecrübem yoktu, 2 defa yan yattım sonra korkup sattım ve araba kullanmaya devam ettim, fakat korkuma rağmen içimdeki motor kullanma arzusu geçmiyor



Benim sorunum mahalle arası yokuşlarda v.b yavaş seyrederken karşıdan gelen araca yol verirken motora hakim olamamak, bu şekilde 2 defa yan yattım, birde yokuşta ve zor yerlerde durunca ayaklar ile motoru dengede tutmaya çalışmak



Bu tricity modelinde bu durumlara karşı daha rahat olabilirmiyim, acemiliğimi bu 3 teker absorbe eder mi sizce, yada bu yaşadığım durumlar motor kullandıkça ve tecrübe kazandıkça aşılabilecek durumlar mı, tavsiyelerinizi bekliyorum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

S simerazzı
3 yıl (536 mesaj)
Hocam valla durduğu yerde yan yatanı ilk defa görüyorum. Yokuşlarda durduğunuzda mutlaka arka freni sıkılı tutun, ön ile kayarsınız yan yatarsınız. Scooterda daha güçlü ayağınızı yere koyun.


Yavaş giderken denge sağlayanıyorsunuz boş bir alanda yavaş yarış çalışın, ayaklarınızı yere değdirmeden mümkün olan en düşük hızda ilerlemeye çalışın. Çok büyük faydası olacak 5 km hızda bile ip gibi motor sürüyor olacaksınız


Korkmak çözüm değil, kendinizi geliştirmek sizin elinizde valentino rossi de doğduğunda altına pisleyip mama için ağlıyordu :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simerazzı -- 29 Ocak 2018; 23:25:57 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sukrugzdm

C cernobill
3 yıl (506 mesaj)
Valla yattım yanlamaya bide bayırda motoru kaldırmaya uğraştım, sanırım yavaş giderken dengemi sağlayamıyorum :) üç teker o yüzden bana daha stabil miş gibi geldi..



Bu tricity bana uyar mı sence





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @simerazzı

S simerazzı
3 yıl (536 mesaj)
Uyar uymasına da 2 tekere alışın iyice sonra bunu yine alır kullanırsınız. Ben olsam bunu tercih etmezdim

İlerde bundan sıkılırsınız cc yükseltmek istersiniz vitesliye geçme istersiniz falan daha çok zorlanırsınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simerazzı -- 30 Ocak 2018; 1:11:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sukrugzdm

C cernobill
3 yıl (506 mesaj)
Günde 7 km gidiş 7km geliş başka kullanmam, arabayla trafik iflağımı kesti, şehir dışı arabamla gidip geliyorum



Dediğim gibi 2 tekere göre sağlam bassın yere, hakimiyetimi koruyabileyim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @simerazzı

C cervinff
3 yıl (12968 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sukrugzdm



Arkadaşlar daha önce 125 cc hyosung gp125 kullandım 1 ay, fakat hiç tecrübem yoktu, 2 defa yan yattım sonra korkup sattım ve araba kullanmaya devam ettim, fakat korkuma rağmen içimdeki motor kullanma arzusu geçmiyor



Benim sorunum mahalle arası yokuşlarda v.b yavaş seyrederken karşıdan gelen araca yol verirken motora hakim olamamak, bu şekilde 2 defa yan yattım, birde yokuşta ve zor yerlerde durunca ayaklar ile motoru dengede tutmaya çalışmak



Bu tricity modelinde bu durumlara karşı daha rahat olabilirmiyim, acemiliğimi bu 3 teker absorbe eder mi sizce, yada bu yaşadığım durumlar motor kullandıkça ve tecrübe kazandıkça aşılabilecek durumlar mı, tavsiyelerinizi bekliyorum





Ben sizin yerinizde olsam sırf bunun için bu kadar pahalı bir seçenek üzerinde durmazdım. Acemiliği atmanıza hiç faydası olmayacağı gibi bunu da devirmeniz mümkün. Sağlam bir eğitim almanızda fayda var. Honda vs ciddi eğitim kuruluşlarına gitmenizi tavsiye ederim.




2 2000watts
3 yıl (2048 mesaj)
Bisiklet kullanmayı bilmiyorsun galiba?
Ben 60 yaşında scooter a başladım. İlk önce scarabeo. Şimdide honda swt 600 kullanıyorum. Ne düstüm nede yan yattım. Motor durduğu yerde yan yattı. Yumuşak toprakta bırakmıştım. Düşmüş. O günden beri motoru hep kızağa alıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sukrugzdm

C cernobill
3 yıl (506 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 2000watts

Bisiklet kullanmayı bilmiyorsun galiba?
Ben 60 yaşında scooter a başladım. İlk önce scarabeo. Şimdide honda swt 600 kullanıyorum. Ne düstüm nede yan yattım. Motor durduğu yerde yan yattı. Yumuşak toprakta bırakmıştım. Düşmüş. O günden beri motoru hep kızağa alıyorum



Abi ben bisikletle önünü kaldırıp giden adamdım, iyi kullanırdım ama neden böyle oldu bilemiyorum, söylemesi ayıp cip kullanıyorum onun verdiği güven duygusu bende iki tekerde tegirginlik mi yarattı nedir



Belkide ilk kulladığım motorun denge sorunu yada ön takım sorunu vardı, ikinci el alıp hiç bi yere baktırmadan direk trafiğe çıkmıştım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U u7110
3 yıl (831 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: emre5444

Arkadaslar bu motor icin araba ehliyeti yeterli oluyor gibi bir yazi okumustum. Dogrumudur. ?
avrupada b ehliyeti ile kullanılabiliyor bizde tabiki hayır :(