Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
35
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Cevap: Yalnızlık ruhuma işledi beyler (2. sayfa)

M Maul* Konu Sahibi
5 ay (2678 mesaj)
Tavsiyenizi dikkate alacağım yapım gereği biraz ciddi bir insanım dediğiniz gibi konular bana ciddiyetiz gelebiliyor doğru tespit yaptınız


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gece yenilen tost

H Hilal Bıyıklı Bozkurt
5 ay (116 mesaj)
Öncelikle hocam şu puroyu hemen bırakın. Bu yaşa kadar kullanmamışsınız şimdi hiç bulaşmayın. Arkadaşlardan biliyorum şimdi bıraktınız bıraktınız sonrası yok bu işin. Şimdi diğer konuya gelelim. Bu işler nasip kısmet işi. Ama siz de nasibinizi aramanız lazım. Etrafınıza hiç alıcı gözüyle baktınız mı hocam? İllaki çevrenizde kafa yapınızın uyuştuğu kişiler vardır.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Maul*

F Fallen Angel by A.C
5 ay (2601 mesaj)
Evlenmek için evlenilmez, farklı ortalara girmeye çalış. Kurs, pub gibi. evlenmek için evlenirsen nanayyy
Aktivite yapmaya çalış, ne bilim kişiden kişiye değişeceği için belirli bişi sölemek istemiyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Perturbator
5 ay (884 mesaj)
Böyle yalnızlık çeken, problemi olduğunu düşünenler için dikkat ediyorumda herkes bi kurs öneriyor haklı olarak. Bir gün kursa gidince oradaki tiplerin 31 çekmekten muzdarip evlenmek için kız-erkek bakan kursu bahane eden tipler olduğu aklıma kazındı artık.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Fallen Angel by A.C

N NassinGözüm
5 ay (8 mesaj)
Ben yanımda birisi olursa ,o kişiyle zorla mecburi konuşuyorum gibi oluyor , onun için tek gezmeyi seviyorum




Bu mesajda bahsedilenler: @gece yenilen tost

G Guest-894D9AB01
5 ay (661 mesaj)
işte bunlar hep coğrafya ateist batıda milli olma yaşı 13 ama bizim ülkede gencler milli olmadan ölüyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


I IamFreak
5 ay (336 mesaj)
Kafandaki kız profili ne merak ettim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Maul*

F Fallen Angel by A.C
5 ay (2601 mesaj)
Esra Erol ile izdivaç olmasın hocam orası :D




Bu mesajda bahsedilenler: @Perturbator

N november27
5 ay (837 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Maul*

Tavsiyenizi dikkate alacağım yapım gereği biraz ciddi bir insanım dediğiniz gibi konular bana ciddiyetiz gelebiliyor doğru tespit yaptınız
Bu durumun senşn yaşında her erkekte olması normaldir.
Öncelikle
Kendini aşırı önemsiyorsun, ha bu da mükemmmelikle bağlantılı olarak gerilmene sebep oluyor, malesef bekar olan her olgun erkekte olur bu,
Evlenince hayatına girecek kadının etkisiyle birçok duyguların değişime uğrar
daha olumlu
daha objektif
daha mantıklı
..
bir ruh yapısına karışırsın, zamanla her erkekte olması gereken, sinir sistemin ve iraden güçlenir, evlilik için sorumluluk duygun artar gelişir ve hayatının normal seyrine girersin.
Sonrasında karşılacağın duruma göre yine burda konuşabiliriz
Ha burası dünyadır, bu hayatta herkesi kendin gibi bulamayacaksın, kafanın uyuştuğu 1-2 insan bulursun, onun dışında ortak noktalara göre yaşamı geçirmeye bakarsın.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


P PURECAUCASIANWHITE
5 ay (2185 mesaj)
son model clio'mu hocam?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PURECAUCASIANWHITE -- 30 Kasım 2020; 15:8:29 >


P PURECAUCASIANWHITE
5 ay (2185 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Maul*

Biraz olsun ferahladım valla konuşunca iyi geldi sağol hocam
😅
Size fuckbuddy lazım olabilir ama yüksek profilli olanlardan bahsediyorum ne istediğini bilen müdür seviyesinde olup bekar olanlardan.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PURECAUCASIANWHITE -- 30 Kasım 2020; 15:11:23 >


M Maul* Konu Sahibi
5 ay (2678 mesaj)
Esmer beyaz tenli ne çok zayıf ne fazla kilolu saçı gereğinden fazla uzun olmayan ortanın bir tık üstü güzelliğe sahip olan kızlar beni çekiyor çok güzel kızlar itiriyor beni benim ilişki yaşayacağım kız çok çok güzel olmayacak


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @IamFreak

I IamFreak
5 ay (336 mesaj)
Esmer beyaz ten ne la siyah saç beyaz ten diyecektin galiba beyaz ten kötü bence yanık bronz ten en güzeli 🙂





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Maul*

K Keira-
2 ay (50 mesaj)
Hocam allah aşkına nasıl seks gözüyle bakmıyorsun olur mu öyle şey, be yapıcan sen bu kızcağızla. Oturup örgü mü öreceksiniz tabiki de tavşanlar gibi çatır çatır seks yapacaksınız. Şu kafadan bir kurtulamadınız. Yemiyorlar kardeşim seks yapanı. Git yap istediğinle seks, 7-24 seks düşünmediğin sürece gayet normal bir şey bu çünkü erkeklik hormonların var. Garip bir şey de değil bu. Seksin anlamı sevgi paylaşımıdır. İki insan birbirlerini mutlu eder ve sadece bu kadar. Ben anlamıyorum sizin gibi erkekleri, illa seks düşünmüyorum diyorsan da gidip kestir önündekini kardeşim. Siz nasıl adamlarsınız yok seks düşünmüyorum yok bilmem ney? Çıldırttınız yeminle ha.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Maul*

S STENSTEN
2 ay (292 mesaj)
Bunlar hep abazanlıktan. Ülkece bir sevişsek rahatlıyacak herkes aslında. Tüm sıkıntı bu erkeklerde özellikle.




M mrtkrk
2 ay (286 mesaj)
Yemin ediyorum aynı benim duygularım özelliklerim sadece son model arab yok bir tane Düldül motorum var üstadım kızlara ilk adımı atmaktan başka çaren yo.k kızlar erkeklere kolay kolay ilk adımı atmaz. Bir tane gözüne seç ilk adımı at. Ben atmam onlar gelsin diyorsan bu ülkede daha çok yalnız kalırsın



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.