Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
9723
Tıklama
0
Öne Çıkarma
xperia sim kilidi

D depes Konu Sahibi
11 yıl (85 mesaj)
merhaba,

ben telefonumu 3 hafta önce ingiltereden aldim, xperia 8 (X8)


telefonu o2den aldim ve telefonda simlock var.

telefonun kilidini kırmak istiyorum

bunun için aşağıdaki gibi ürünler buldum:

http://cgi.ebay.co.uk/ZCGH-Turbo-SIM-Mobile-Phone-Unlocking-/150530263391?pt=UK_Mobile_Home_Phones_Sim_Cards_CV&hash=item230c4d895f#ht_500wt_1156


sizce bu kart işe yarar mı?

veya bana başka önerisi olan var mı?


** ankara'da sorduğum bir kaç telefoncu telefona uzaylı gözüyle bakıp, abi bu kırılmıyor dediler..




T Tesla Nikola
11 yıl (4674 mesaj)
http://www.omnius-server.com/

affetmez her turlu sim kilidi acar




D depes Konu Sahibi
11 yıl (85 mesaj)
eyvallah

verdiğin siteyi inceledim.

ama x8 için unlock ozelligi yok programın

yardimin icin yine de tesekkurler




D depes Konu Sahibi
11 yıl (85 mesaj)
sanırım bu site işimi görecek gibi..

http://www.yaypel.com.tr/

daha önce kullanan var mı??




T Tesla Nikola
11 yıl (4674 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: depes

eyvallah

verdiğin siteyi inceledim.

ama x8 için unlock ozelligi yok programın

yardimin icin yine de tesekkurler


programin guncellenmesini bekleyin,,




D depes Konu Sahibi
11 yıl (85 mesaj)
x8 sim kilidi kırma konusunda bilgisi olan var mı?




Q quetm
9 yıl (852 mesaj)
konuyu hortlattım ama belık bılgısı olan vardır...
yardımcı olursanız sevınırım bende de bı tane sony xperia s var sım kılıdı ıcın kod satan saglam bır sıte blıyormusunuz yada baska bır yol varmı...




M mipa90
9 yıl (3684 mesaj)
bendede xperia p var ondada simlock var nasıl kırabiliriz acaba bilen varsa banada yardım lutfen




C crazyycooll
8 yıl (6 mesaj)
ıxperıa ıon lt28h sım kılıt nasıl krarım kodum var acıl yardım




C celal.ozkan33
7 yıl (196 mesaj)
yıllar sonra gelen hortlama.

Xperia E1 var beyler bende de imei kaydı yapıldı fakat sim kartını takıp girdiğiminzde pin kodunu girdikten sonra sim ağı pin kilidini aç diyor ve şifre girmemizi istiyor. Ne yapmalıyım...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.