Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
10
Cevap
244
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Xp 1700+ ve o.clock
S
20 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar okuduğum bir çok yazıdan sonra xp 1700+ aldım.Cunku o.clock performansı cok yuksekti.Ama gel gelelimki ben o.clocktan hiç anlamam.Sistemimin ozellikleri şöyle:

Codegen 300W Power supply
64Mb Mx440(MSI)
256MB DDR 333 RAM
MSI KT4V KT400 Board
Coolermaster 7h53f fan
AMD xp 1700+ işlemci thoughbred.(0,13)
..
.
.
Şu anda bilgisayarımda hiç bir overclock yok ve uzun sure 3d ile zorladıktan sonra derece maximum 42 derece oluyor.
3dmark 2001 ile de 5700 gibi bir puan aliyorum.
.
.
Bunla ilgili bir kaç sorum var arkadaşlar.
1.Şu anda gordugum bu max sıcaklık ve 3dmark 2001 puanı az mı?

2.Bu fanla sadece biosdan oynıyarak işlemcimi 2000+ olarak calistirirsam gorecegim tahmini sıcaklik 42 yerine kac olur.
Ve bu hıza ulaşmam için yapmam gerekenler nelerdir?

3.Yoksa biosla degilde Fuzzy logic denilen bir program var boardumla beraber gelen, onlamı o.clock yapmalıyım?
.
Yardımcı olursanız cok sevinirim arkadaşlar.
Saygılar.



W
20 yıl
Teğmen

ilk önce fuzzy logicle bir deneme yap en fazla kaç fsb ye kadar çıkıyor, böylece yaklaşık işlemcinin ne kadar hıza çıkabileceğinide görürsün
sonra bence biosdan fsb'yi 166 ya çıkar, çarpanıda fuzzy logic'in sorunsuz çalıştığı maksimum hıza gelecek şekilde ayarla (o işlemcinin 166*12 falan görmesi lazım)
böylece ramle işlemcin aynı hızda çalışir, gerekirse vcore'uda artırıp deneme yaparsın



S
20 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Su an 166*11 yaparak 2300+ gibi calıstırdım.carpan ve voltaj vermedigim halde sistem stabil ve 42dereceden 45 derece oldu yani sadece 3 derecelik bir derece artısı oldu.
Sanırım daha cok zorlamam gerek :)



C
20 yıl
Binbaşı

2300+ iyi işte daha ne istiyorsun :)
Bizim ana karttın biosta fsb artırmak için seçenek bile yok ehe.



S
20 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Su an 166*11,5de kart voltaj artırmadım.Cunku henuz bı sorun yasamdım eger 0,05v artırıp 1,7 volt yaparsam 2600e kadr ulasıcagım sanırım bu gun.Bu ıslemcıyı kucumseme t.bred b :).ben fanımdan korkuyorum ondan daha cok cıkmıyorum.Adam gıbı bı fanım olsa 2900+ e ulasırım sanırım.



C
20 yıl
Yarbay

Merhaba,
Fandan niye korkuyosun??? 60C'ye kadar bence korkman yersiz. Ama 2900+'da çok abartı bir rakkam. Günlük kullanımda 2600+ gayet yeterli olucaktır. 3dmark'da yüksek skor yapmak için arasıra 2900+ olarak kullanabilirsin tabiki.



C
20 yıl
Binbaşı

3D Markta yüksek skor yapıp sürekli o şekilde, aynı performansta kullanmadıktan sonra yüksek skor yapmanın kendini tatminden başka bir işe yaramıyacağı da başka bir gerçek :)



G
19 yıl
Yarbay

<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by ColdShadow</i>
<br />3D Markta yüksek skor yapıp sürekli o şekilde, aynı performansta kullanmadıktan sonra yüksek skor yapmanın kendini tatminden başka bir işe yaramıyacağı da başka bir gerçek :)
<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

Benchmarkların amacı sistemin limitini bulmak. Sistemin limitini bulmak/bilmek kişinin kendini kendisini tatmini mi demek? Limitte kullanıp kullanmamak sistemin sahibine kalmış.



C
19 yıl
Binbaşı

PoLicE seninle polemiğe girmeyeceğim çünkü sen bunu istiyorsun.
Ayrıca mesajı sana veya bir başkasına değil Cherokee'ye karşı yazdım...



G
19 yıl
Yarbay

Polemik çıkıp çıkmaması benim için önemli değil, ben fikrimi söyledim. "Kişilere karşı" mesajlarını kişisel mesajlaşmayı kullanarak yapabilirsin, böylece kimse kişilere karşı fikirlerin üzerine yorum yapmaz.

Bu arada gözü max 24 fps görebilen ve HP150 kulaklığa sorunlu dendiğinde millete "hanzo" diyen bir tuhaf zibidiyle polemiğe girsem nolur girmesem nolur. Al gir şimdi..



C
19 yıl
Binbaşı

Bu arada HP 150 hala babalar gibi çalışıyor haberin olsun. Max 25 fps rules? Neden bu kadar çok batıyor sana bunlar anlamış değilim. Kaç ay önce söylenen seyleri oturmuş burada konuşuyorsun. Yarası olan gocunur...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.