Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
1891
Cevap
78724
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Cevap: XIAOMI REDMI PRO (Ana konu ve kullanıcılar kulübü) (92. sayfa)

N natbolad
3 yıl (1230 mesaj)
bayadır ıssız burası. kimsede olmayan telefon kullanmak güzel bir şey. telefon halen hız bakımından çok yeterli. en önemli özelliği de sağlam olması, nerelerden düştü bana mısın demiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

V Vollkan1989
3 yıl (253 mesaj)
Evet hızlı ve güzel bir telefon, ben valideye verdim. Kendime S8 aldım 4 ay önce ama redmi pronun güncellemesi gibi işlerle halen ben uğraşıyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @natbolad

Q Quesnay
3 yıl (269 mesaj)
ben de anneme verdim redmi proyu, huawei mate 10 aldım. annem hala çin rom lu kullanıyo.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Vollkan1989

V Vollkan1989
3 yıl (253 mesaj)
Tam 1 yıl kullandım alır almaz eu rom kurmuştum. Aslında çok güzel telefon, gerek donanımı gerek yazılımı üst orta segment bir cihaz. 1 yıl kahırımı çekti ve çok temiz bir şekilde anneme verdim, kılıfla kullanıyor. Telefonun çok güzelmiş diyenlere oğlum eski telefonunu bana verdi deyince, ooo bu eski telefonuysa yenisini düşünemiyorum diyorlarmış 🤣





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Quesnay

A astegon
3 yıl (4934 mesaj)
Bu ne ya cihaz valide telefonu olmus. 😂





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Q Quesnay
3 yıl (269 mesaj)
ben redmi pro dan memnundum ancak anneme telefon lazim olunca ona verdim,kendime yeni tel aldim :) benim redmi proda ghost screen vardi ve tuşlar zor basiyodu ama annem kullaniyo,yetiyo ona :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Vollkan1989

V Vollkan1989
3 yıl (253 mesaj)
Ekran yanması bende de oluşmuştu 6 ay o şekilde kullandım. Çok rahatsız eden cinsten değil, ama üst bar beyaz ekranda ben buradayım diyordu. Tabi burada kullanılan oled ekranın kalitesi çok önemli. Fiyatına bakılırsa bu telefona o ekran muazzam. Yurt dışından getirtmiştim bir tanıdık vasıtasıyla 950 TL aldım. Telefoncuya gidiyorsun bugün 950 TL bütcem var deyince önüne tabut gibi telefonlar koyuyor. Açıkcası çok memnundum fakat nişanlım avusturyadan S8 hediye getirince redmi pro da valideye kaldı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Quesnay

Q Quesnay
3 yıl (269 mesaj)
evet o üst kısım baya kötü duruyodu hocam,fiyata göre telefon cidden çok iyi ama bi rom vermediler adam gibi heba oldu. Allah herkese sizin nişanlınız gibi nişanlı nasip etsin hocam,bizde herkes bizden bişey bekliyor :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Vollkan1989

V Vollkan1989
3 yıl (253 mesaj)
Telefonun işlemcisi çok güçlü fakat yazılım desteği yok mediatek olmasından kaynaklı. Avusturyada operatöre gidiyorsun faturalı hat kullanıyorsan ektra ücret vermeden S7, S8, S9 alıp çıkıyorsun mevcut tarifene ek. Aylık 30 euro paket dakikası, interneti, sms'i ve galaxy S8. Biz de alsana 30 liraya 1000 dk 8 gb net 5000 sms ve galaxy S8. Biz de şu sistem var faturan 30 TL ise bir de operatörden S8 alacaksan 200, 250 TL de S8 in aylık taksitini koyuyor. Avusturyada telefon bedava, millet operatöre giriyor lokum kutusu alır gibi alicek 4,5 tane S7 veya S8 alıp çıkıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vollkan1989 -- 28 Mayıs 2018; 18:57:4 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Quesnay

Q Quesnay
3 yıl (269 mesaj)
bizim operatörlerden alınca kat be kat pahalıya geliyo hocam,bizim ülke de dediğiniz iş imkansız maalesef





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Vollkan1989

V Vollkan1989
3 yıl (253 mesaj)
Aynen öyle 👍





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Quesnay

R radiko1
3 yıl (811 mesaj)
cihazın ekran sorunundan sonra anakart ile ilgili sorunlar baş gösterdi.
ön kamera açılmıyor . temiz eu rom kurulumundan sonra bir iki defa on kamera acılıyor sonra hata veriyor telefonu yeniden başlatın diyor. telefonu başlatınca on kamera simgesi kayboluyor artık. arka kamera flaşı calışmıyor dediler denk gelmedim daha.
eurom farklı versiyonlarını herşeyi wipe yaparak kurdum gene aynı.
stock rom indirdim twrp ile onu flaşlayamadım.
miui pro ve fastboot rom indirdim onlarla deneyeceğim bakalım . ne olacak.
eu rom da iken cihazın hardware testinde ön kamera hata veriyor.
gelişmelerden haberdar ederim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radiko1 -- 2 Haziran 2018; 4:2:54 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

N Neil deGrasse Tyson
3 yıl (1630 mesaj)
telefonu kullanan kimse kalmamış anlaşılan, miui 10 redmi pro için de çıkacak diye gördüm, Yeni tasarım çok kaliteli görünüyor




D DallasPage
3 yıl (1209 mesaj)
Ekranı o kadar hoşuma gidiyor ki aletin başka telefona gecesim gelmiyor :) Eu rom stabil ama 1aydir guncellemediler hiç birşey





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T Türbülans Havayolları A.Ş
3 yıl (2755 mesaj)
2016 Aralık ayinda almistim, fakat 1 ay kullandiktan sonra anladim ki bu cihaz ilerde cok sorun yaratacak ve global rom cikmayacak hemen sattim..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F fayda-i maksimize
3 yıl (187 mesaj)
arkadaşlar 450 tl ye ikinci el buldum sizce alınır mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Fenman
3 yıl (986 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fayda-i maksimize

arkadaşlar 450 tl ye ikinci el buldum sizce alınır mı?
Eğer ekran dahil hiçbir sorunu yoksa şüphe uyandıracak kadar iyi fiyat. Ekranı özellikle söyledim zira bu cihazda OLED ekran var ve bu sebeple orta/uzun vadede "ekran yanması" (Ghost Screen) olma ihtimali yüksek. Dolayısıyla telefonu yakından görüp ekranı iyice inceledikten (tabii genel olarak da bakmakta fayda var) sonra gerçekten içinize sinerse almanızı öneririm.




F freezeboi
3 yıl (803 mesaj)
Benimde validede var. Ghost screen var maalesef. Ancak garanti sıkıntılı maalesef. Yapabileceğim birşey var mı garanti falan devam ediyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Fenman
3 yıl (986 mesaj)
Bildiğim kadarıyla Ghost Screen'in garanti kapsamına girmesi gerekiyor ama Türkiye'deki servislerin (özellikle de bazılarının) garanti tutumları pek iç açıcı olmadığından garanti dışı da sayabilirler. Yine de servise gönderip şansınızı denemenizi öneririm çünkü Ghost Screen'in ekran değişimi dışında çözümü yok.

@freezyslot





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenman -- 24 Temmuz 2018; 16:34:33 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @freezyslot

F freezeboi
3 yıl (803 mesaj)
Sağolun hocam yollamadan önce detaylı bir video çekecem deltanın Şikayetvar yorumlarına bakıyorum da adamlar garanti dışı bırakmak için telefonlaro özellikle yamultuyorlar gibi bir izlenim oluştu bende nedense :D





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Fenman