Bu konudaki kullanıcılar: 7 misafir
12877
Cevap
15786
Tıklama
34
Öne Çıkarma
Cevap: ★ Xiaomi Mi 8 - Mi 8 Pro ★ MIUI 11 ★ (379. sayfa)

R
recep41
geçen yıl (3600 mesaj)
10.1.2 surumunu yukledim. Kamera gece modu ve 920 fps video modu gelmis.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
ozturkf20
geçen yıl (14 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Blackberry Smoke

mi8 pro almayı düşünüyorum, şarjı nasıl gider mi8 e göre. bir de root işlemi yapılıyor mu?
ben de ayni sekilde pro dusunuyorum 8 gb ram ekrandan parmak izi okuma ve ozellikle saydam arka gorunum cok cekici geliyo . 3699 tl ye satan bi yer mevcut alinir mi sizce deger mi normal mi 8 128gb a kiyasla ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozturkf20 -- 25 Aralık 2018; 6:1:48 >


F
feldispat
geçen yıl (279 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


F
fisik13
geçen yıl (57 mesaj)
Alınır dün gidip baktım 128lik glbolal versiyon vardı ellerinde , teknoloji markette binlerce telefon sattım F/P ürünü bu fiyatlara alınabilecek en iyisin şuan için . Bende 6s’den geçiş yapıcam bugün içinde





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Unknown Jack

T
turabitr
geçen yıl (252 mesaj)
XİAOMİ Mi8 6/128 kullanım ve şarj süresi testim;

Telefonumun şarjını test ettim ve sizlerle paylaşıyorum…emin değilim ama sanki daha iyi olmasını bekliyordum…yorumlarınızı bekliyorum…

Öncelikle ayarlarımdan bahsedeyim;
gps açık
ekran aydınlatma otomatik değil sürekli %50 civarında
sürekli açık ekran özelliği açık (telefon ekranı kapalı da olsa tarih ve saati gösterme)
%50 şarja kadar mobil veri açıktı…%50-20 arasında wifi açıktı…
Nova Launcher prime kullanmaktayım…
Hiçbir uygulamayı öldürmedim ve RAM temizliği yapmadım…

Tüm gün kullandıklarım;
Youtube: 30 dakika
Tivibu Go: 30 dakika
Haritalar (rota takip etme) 25 dakika
PUBG : 45 dakika
Torque Burnout: 20 dakika
Kamera: 4-5 dakika kurcaladım, bu arada 2 dakikalık bir video ve 14 resim çektim…
Bol bol facebook-whatsapp haberlere falan bakma var…konuşma çok az 5 dakikayı geçmez…< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >




M
mehmetius
geçen yıl (4203 mesaj)
Slm arkadaşlar,dün eşime aldık .alttaki geri tuşu home tuşunun yerleri veya android 9 da yeni gelen uzun home tuşu ve geri tuşu özelliği yapabiliyor muyuz? bulamadım bir türlü





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U
UoH
geçen yıl (1016 mesaj)
Şanslısın 30 dk bir kontrol ediyorum belki gelir diye ..





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: UzayH

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @recep41

U
UoH
geçen yıl (1016 mesaj)
Ayarlar - Tam ekran görünüm





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: UzayH

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mehmetius

M
mehmetius
geçen yıl (4203 mesaj)
Teşekkürler hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @UzayH

F
fiiliyol
geçen yıl (587 mesaj)
Ekran koruyucu cam veya cam filmi kullanıp memnun olanlardan link alabilir miyim. Bazılarında yanlardan kalkma sorunu vs yaşanıyor ilerleyen günlerde. Memnun kaldığınız ürün var mı? Daha önce AliExpress ten alanlar link vermiş ama şimdi nasıl kullanımda?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
Araxes
geçen yıl (1232 mesaj)
Son güncellemeden sonra ibb cep trafik çalışmaz oldu.Sizde de öyle mi ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

U
UoH
geçen yıl (1016 mesaj)
Evet genel bir problem çalışmıyor maalesef ..





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: UzayH



Bu mesajda bahsedilenler: @Araxes

L
lewizsthank1
geçen yıl (524 mesaj)
Güncelleme gelmeyen arkadaşlar bu link üzerinden 10.1.2.0 versiyonuna güncelleyebilirler. 960FPS Ağır çekim geldi. http://bigota.d.miui.com/V10.1.2.0.PEAMIFI/miui-blockota-dipper_global-V10.1.1.0.PEAMIFI-V10.1.2.0.PEAMIFI-c214dee6fa-9.0.zip


Bu mesaja 2 cevap geldi.

_
__Nikolaus__
geçen yıl (7952 mesaj)
10.1.1 olanlar yükleyip kurabilir mi hocam ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @lewizsthank1

İ
iquique
geçen yıl (4434 mesaj)
Paralel ithalatçı Ritzy hakkında onlarca şikayet var ve hiç birine de tenezzül edip cevap vermemiş bile. Neden hala bu firmanın faaliyet göstermesine izin veriliyor? Şu firmayı Cimere şikayet edelim.

Hey ritzy firması bu foruma üyeyseniz çıkın bir cevap yazın. Xiaomi Telefon alacağım ama size güvenmediğim için almaktan korkar oldum. Ne biçim firmasınız siz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
webliner
geçen yıl (162 mesaj)
Merhaba Arkadaşlar;
Bu cihazı almayı düşünüyorum. Teknosada inceleme fırsatım oldu.Ekran parlaklığını yarıya getirdiğimde sanki ekran sönük gibi geldi.Amoled yanığına istinaden ekranı bu şekilde kullanmayı düşünüyordum . Acaba spot ışıklarının etkisi çok mu fazla oldu? Günlük kullanımda ekran görünürlüğü nasıl?

Bu arada diğer cihazları incelerken s9 plus gibi cihazlarda amoled yanığı bariz şekilde mevcuttu.




_
__Nikolaus__
geçen yıl (7952 mesaj)
Kameraya gece modu ve 960 fps gelmiş, birde 1080p 60 fps gelseydi cok güzel olurdu.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __Nikolaus__ -- 26 Aralık 2018; 12:18:4 >


C
canlee89
geçen yıl (4126 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fiiliyol

Ekran koruyucu cam veya cam filmi kullanıp memnun olanlardan link alabilir miyim. Bazılarında yanlardan kalkma sorunu vs yaşanıyor ilerleyen günlerde. Memnun kaldığınız ürün var mı? Daha önce AliExpress ten alanlar link vermiş ama şimdi nasıl kullanımda?
Ben bunu kullanıyorum hocam çok memnunum öyle kenarlardan kalkma falan söz konusu değil



https://www.hepsiburada.com/microsonic-xiaomi-mi-8-nano-cam-ekran-koruyucu-film-p-HBV00000D45P5





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
lewizsthank1
geçen yıl (524 mesaj)
evet hocam kurabilirsiniz




Bu mesajda bahsedilenler: @__Nikolaus__

E
enVoy26
geçen yıl (38 mesaj)
Merhaba arkadaşlar.

Migrostan mi8 almayı planlıyorum bugün.

Lakin miu forumda migrostaki ritzzy garantili olanların bl açık çin versiyon üzerine global rom yüklü olduğunu yazmışlar. Kutu üzeri maden in India.

Xiaomi bu şekil olanlara güncelleme vermeyecekleri gibi bir duyuru yapmıştı sanırım.

Bu konuda bilgisi olan varmı, alırsak sıkıntı yaşarmıyız ileride?

Kimlik sorgulamada da yetkili satıcılardan alınız diye uyarı verdiğinin ss leri var.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.