| Fotoğrafı hediye gelen tablet ile çektim :) < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Mi mağazasından alacaksanız orada cihaza uygun kesip ekran filmi ücreti ile veriyorlar. Bulamazsanız idareten taktırın, internette ekran filmi çeşitleri çıkar. Tablete ekran filmi bulma imkanınız var. Kurulum normal şekilde yapın. Mi arama ve mesajlaşma için sonradan bölge değiştirince onları kullanmak için demişti arkadaş. Mi arama kayıt için isteniyor. Google aramada da var ama onda kayıt alınıyor diye bildirim yapıyor ses ile. Normal kurulum yapın sonra bölge değiştirip isterseniz kullanırsınız. Ama Google arama ve mesajlaşma güvenlik için en iyisi.. Root olayı değil. Reklam gelmemesi için Xiaomi uygulamalarının içerisindeki ayarlara girip. Örn; güvenlik uygulaması ayarlarına girip tavsiyeleri al Yada kişileştirilmiş reklamları kapat seçenekleri var bunları kapatırsanız gelmez. Oyunlarda ise DNS ayarı ile gelmiyor diye biliyorum. |
| Gayet güzel görünüyor telefon rengi, tablet güzel çekmiş. Güle güle kullanın. |
| Fiyat felan kırıyorlarmı acaba |
| Evet, mutlaka fiyat kırarlar. |
|
|
Hocam 17t mi yoksa 17t promu? Kullanım detaylarınızı sonra paylaşır mısınız? |
Bana özel bir durum da olabilir,belki cihazda bir şeyi becerememiş,bozmuşumdur Eski cihazım xiaomi 12t'de de arkadaşımın poco f6'sında da whats app 120 hz'de çalışıyor.Bende ise 60 hz.Kardeşimin poco f7 pro'suna baktım bugün.Onda da 60 hz İlginç bir durum. |
| Wifi'ye bağlı olduğum halde whats app mesajlarının bana geç düştüğü konusunda uyarılmaktayım.5G ise bazen eski kullandığım telefondan daha iyi olmasına rağmen bazen de çekim gücü olarak daha kötü.Ayarlarda 5G güç tasarrufu gibi birşey var.Ondan kaynaklanıyor diye yorumluyorum şimdilik.Wifi de umarım yazılımsaldır ve yakın zamanda düzeltilir. |
| Lansmana kayıt yaptırmış mıydınız? Ekosistem hediyesinin lansmana kayıt yaptıranlara verildiğini söyledi müşteri hizmetleri... |
| 17 pro. 512 lik olanını 59.800 TL den sattılar. |
| Henüz kamera ayarlarını yapmadım. Örnek çekim < Resime gitmek için tıklayın > |
|
aşağıdaki üç model arasında kaldım, kafalar çok karıştı, uzun süre giden bir batarya olması önemli gün içinde ağırlıklı sosyal medya kullanımım yoğun. ara sıra geziye çıkınca fotoğraf çekerim. Oyun vs. oynamam. telefonu uzun yıllar kullanırım hep. (halen 2020'de aldığım F2 Pro kullanıyorum, bir günbile yarı yolda bırakmadı:)) Siz olsanız ne yapardınız? XIAOMI 17: sınır fiyatıma yakın, ekran kalitesi ve işlemcinin EG5 olması. XIAOMI 17T PRO: Fiyat avantajı ( indirim kuponumla Mi17T Pro 1TB - Tablet ve PowerBank Hediyesi ile birlikte 71.000₺ olması çok cezbediyor.) işlemci ve kamera ilerleyen zamanalrda üzermi? Honor Magic 8 Pro 5G 512 : buda fiyatıma yakın, işlemci EG5 olması, kamera ve fotoğraf performansı çok iyi diyorlar. Ama kamera adasını beğenmiyorum. yada risk alıp kaçak mi 17 pro max mi alayım (50.000₺ civarlarında var) |
|
Kullanımı alışkanlıklarınıza bağlı, öncelikleriniz; Pil, Kamera, işlemci. Düz 17 serileri en üst segment T serileri orta ve üst segment arasına koyuyoruz artık. Üç cihazın birbirlerine eksileri artıları var. Aynı parayı vereceksem table hediyeli 17T Pro alırım. Kamera istersem 17 ve honor 8 Pro, 17 T pro hepsi iş görür. Ekran boyutu düz 17 yetmez. Pil için 17 T Pro, honor 8 Pro İşlemci artık aynı performansları alabiliyorsunuz. Güncel cihaz 17T Pro Daha bir çok aralarında fark var. Benim için İşlemci, Pil, sonra Kamera geliyor. Yani sizin için en önemli özelliği ne işe ilk sıraya onu koyup bir cihazı seçmek mantıklı duruyor. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @dahool