Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye, 4 misafir, 4 mobil kullanıcı
264
Cevap
15602
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Xiaomi 17T Pro / Xiaomi 17T (ANA KONU) (14. sayfa)
F
20 sa. (7150 mesaj)
Binbaşı

Sordum alınıyormuş hocam.Hepsiburadaya sordum o da alıyoruz dedi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dahool
T
20 sa. (7919 mesaj)
Yarbay

Fotoğrafı hediye gelen tablet ile çektim :) < Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
20 sa. (3113 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Mi mağazasından alacaksanız orada cihaza uygun kesip ekran filmi ücreti ile veriyorlar. Bulamazsanız idareten taktırın, internette ekran filmi çeşitleri çıkar. Tablete ekran filmi bulma imkanınız var.

Kurulum normal şekilde yapın. Mi arama ve mesajlaşma için sonradan bölge değiştirince onları kullanmak için demişti arkadaş.

Mi arama kayıt için isteniyor. Google aramada da var ama onda kayıt alınıyor diye bildirim yapıyor ses ile.

Normal kurulum yapın sonra bölge değiştirip isterseniz kullanırsınız.

Ama Google arama ve mesajlaşma güvenlik için en iyisi..

Root olayı değil. Reklam gelmemesi için Xiaomi uygulamalarının içerisindeki ayarlara girip.
Örn; güvenlik uygulaması ayarlarına girip tavsiyeleri al
Yada kişileştirilmiş reklamları kapat seçenekleri var bunları kapatırsanız gelmez.

Oyunlarda ise DNS ayarı ile gelmiyor diye biliyorum.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BABASCARFACE
D
20 sa. (3113 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Gayet güzel görünüyor telefon rengi, tablet güzel çekmiş. Güle güle kullanın.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tidus
D
20 sa. (3113 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Fiyat felan kırıyorlarmı acaba



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Face Of Melinda
F
19 sa. (7150 mesaj)
Binbaşı

Evet, mutlaka fiyat kırarlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dahool
T
19 sa. (7919 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: dahool

Gayet güzel görünüyor telefon rengi, tablet güzel çekmiş. Güle güle kullanın.
Çok teşekkürler 🙌



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

A
12 sa. (266 mesaj)
Teğmen

Hocam 17t mi yoksa 17t promu?
Kullanım detaylarınızı sonra paylaşır mısınız?




Bu mesajda bahsedilenler: @tidus
B
12 sa. (2988 mesaj)
Yarbay

Bana özel bir durum da olabilir,belki cihazda bir şeyi becerememiş,bozmuşumdur
Eski cihazım xiaomi 12t'de de arkadaşımın poco f6'sında da whats app 120 hz'de çalışıyor.Bende ise 60 hz.Kardeşimin poco f7 pro'suna baktım bugün.Onda da 60 hz İlginç bir durum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tidus
B
12 sa. (2988 mesaj)
Yarbay

Wifi'ye bağlı olduğum halde whats app mesajlarının bana geç düştüğü konusunda uyarılmaktayım.5G ise bazen eski kullandığım telefondan daha iyi olmasına rağmen bazen de çekim gücü olarak daha kötü.Ayarlarda 5G güç tasarrufu gibi birşey var.Ondan kaynaklanıyor diye yorumluyorum şimdilik.Wifi de umarım yazılımsaldır ve yakın zamanda düzeltilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bycan3r
0
7 sa. (5467 mesaj)
Yarbay

Lansmana kayıt yaptırmış mıydınız? Ekosistem hediyesinin lansmana kayıt yaptıranlara verildiğini söyledi müşteri hizmetleri...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @WebServisi
W
6 sa. (2633 mesaj)
Yarbay

Evet kayıt yaptırmıştım



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @01Mrt
D
3 sa. (2074 mesaj)
Binbaşı

17 pro. 512 lik olanını 59.800 TL den sattılar.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

T
2 sa. (7919 mesaj)
Yarbay

Henüz kamera ayarlarını yapmadım. Örnek çekim < Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

B
1 sa. (1371 mesaj)
Yüzbaşı

aşağıdaki üç model arasında kaldım, kafalar çok karıştı,
uzun süre giden bir batarya olması önemli gün içinde ağırlıklı sosyal medya kullanımım yoğun. ara sıra geziye çıkınca fotoğraf çekerim.

Oyun vs. oynamam. telefonu uzun yıllar kullanırım hep. (halen 2020'de aldığım F2 Pro kullanıyorum, bir günbile yarı yolda bırakmadı:))

Siz olsanız ne yapardınız?

XIAOMI 17: sınır fiyatıma yakın, ekran kalitesi ve işlemcinin EG5 olması.

XIAOMI 17T PRO: Fiyat avantajı ( indirim kuponumla Mi17T Pro 1TB - Tablet ve PowerBank Hediyesi ile birlikte 71.000₺ olması çok cezbediyor.)
işlemci ve kamera ilerleyen zamanalrda üzermi?

Honor Magic 8 Pro 5G 512 : buda fiyatıma yakın, işlemci EG5 olması, kamera ve fotoğraf performansı çok iyi diyorlar. Ama kamera adasını beğenmiyorum.


yada risk alıp kaçak mi 17 pro max mi alayım (50.000₺ civarlarında var)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BYYUNUSX -- 9 Haziran 2026; 17:20:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
1 sa. (3113 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Kullanımı alışkanlıklarınıza bağlı, öncelikleriniz; Pil, Kamera, işlemci.

Düz 17 serileri en üst segment T serileri orta ve üst segment arasına koyuyoruz artık.

Üç cihazın birbirlerine eksileri artıları var.

Aynı parayı vereceksem table hediyeli 17T Pro alırım.

Kamera istersem 17 ve honor 8 Pro, 17 T pro hepsi iş görür.

Ekran boyutu düz 17 yetmez.

Pil için 17 T Pro, honor 8 Pro

İşlemci artık aynı performansları alabiliyorsunuz.

Güncel cihaz 17T Pro

Daha bir çok aralarında fark var.

Benim için İşlemci, Pil, sonra Kamera geliyor.
Yani sizin için en önemli özelliği ne işe ilk sıraya onu koyup bir cihazı seçmek mantıklı duruyor.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BYYUNUSX
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.