Bu konudaki kullanıcılar: 4 kayıtlı üye, 5 misafir, 5 mobil kullanıcı
11997
Cevap
0
Tıklama
80
Öne Çıkarma
Cevap: Xbox Series S [ANA KONU] | EN İYİ F/P VİDEO OYUN KONSOLU | (389. sayfa)

P Proprietor
3 ay (1678 mesaj)
5400 tlye bunu aldıysanız büyük hata yapmışsınız yurtdışından 6000 civarına zaten series x alınıyor

zaten her yerde 1080p olarak yazıyor hiç araştırmadan aldınız galiba




Bu mesajda bahsedilenler: @ysroguz

Y ysroguz
3 ay (1930 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Bati-Wan_Kenobi

Hocam bu kadar görüntü istiyorsanız bence satıp X modeline geçin 4K ekranınız varsa ciddi anlamda fark ediyor. İkisini de kullandım aynı ekran üzerinden farkı görmek için ama 299 dolarlık cihaza neden bu kadar yuklendiniz anlamadım
Cihaz 2k cihazı zaten exc oyunlar hariç çoğu oyunda 1080-60fps çok rahat verecektir bunu bilerek alıyor kullanıcılar
Cihaz 2 k cihazı deniyor ama 2k yi upscale ile veriyor gibi. Aslinda 1080p cihazı gibi duruyor 1089p için bu ülkede 5400 tl verilmemeli. Bu devletin vergilendirmesinden kaynaklanıyor belki ama 5400 tl ye xbox oyunlarını bundan çok daha iyi oynatacak bir pc alınabilir. Benim görüşüm Bu cihaz gerçek bir 2k cihazı degil. 2k k için alan hata eder





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B Bati-Wan_Kenobi
3 ay (1258 mesaj)
Hocam dediğiniz gibi 5400 kesinlikle etmez aynı şekilde X en fazla 6000 falan bu cihaz 299 dolar normal kur ile düşünürsek şuan 2500 liralık cihaz falan.
2500 liraya bilgisayar toplasak Türkiye şartlarında forum olarak cs 1.6 yada metin2 oynarız

Yani cihazın eksileri var mı kesinlikle var. Mesela ben baktım hafızası bana yetmiyor zaten hafıza alsam x parası daha çok Grafik ayarı istiyorum butcemi biraz zorlayıp X aldım. Ama fiyat performans cihazı olduğunu değiştirmiyor bu öyle grafik ile işim olmaz diyenler (yinede grafiği orta ayarlarda gayet) gamepass oyunlarını oynarım diyenler için nimet bu cihaz keşke 5400 vermek yerine Amazon üzerinden X kovalasaydiniz veya internette şuan 6500 civarına makine satanlar var.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Western alien

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ysroguz

A Arda 88
3 ay (2576 mesaj)
Hocam zaten 2K cihazı değil, asıl amacı 1080p 60fps güzel grafikler. Bu yaklaşımla bakılırsa kimse hayal kırıklığı yaşamaz.

Mesela Gears 5, Horizon 4 bunlar 1080P 60 Fps çok güzel grafikleri var.

Yurt dışından 3500 3600 Tl civarına aldı çoğu kişi bu fiyata pc de anakart alırsın sadece.




Bu mesajda bahsedilenler: @ysroguz

L lastwarriors
3 ay (5706 mesaj)
Konuyu takipten çıkıyorum herhün aynı boş muhabbetler. Oyun konuşan yok neyse size kolay gelsin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y ysroguz
3 ay (1930 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Bati-Wan_Kenobi

Hocam dediğiniz gibi 5400 kesinlikle etmez aynı şekilde X en fazla 6000 falan bu cihaz 299 dolar normal kur ile düşünürsek şuan 2500 liralık cihaz falan.
2500 liraya bilgisayar toplasak Türkiye şartlarında forum olarak cs 1.6 yada metin2 oynarız

Yani cihazın eksileri var mı kesinlikle var. Mesela ben baktım hafızası bana yetmiyor zaten hafıza alsam x parası daha çok Grafik ayarı istiyorum butcemi biraz zorlayıp X aldım. Ama fiyat performans cihazı olduğunu değiştirmiyor bu öyle grafik ile işim olmaz diyenler (yinede grafiği orta ayarlarda gayet) gamepass oyunlarını oynarım diyenler için nimet bu cihaz keşke 5400 vermek yerine Amazon üzerinden X kovalasaydiniz veya internette şuan 6500 civarına makine satanlar var.
Valla hocam vatandan peşin fiyatına 24 taksitle aldım. Benim derdim aslında fiyati değil cihazın 2k daki görüntü kalitesinin vasatın bile altında görünmesi. Yeni nesil deyince bundan bahsetmiyorlardir herhalde. Yeni çıkan oyunlara bakacağız artık.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

M mcblue
3 ay (800 mesaj)
Arkadaşlar Xbox series s kullanıyorum LG55CX modeli tv de oyun oynuyorum oyunlar dehşet görünüyor valhalla-Forza horizon 4-watchdogs legion çok iyi görünüyor hatta yeni nesil güncellemesi almayan justice 2 oynadım bugün o bile süper görünüyor bence series s gayet iyi bi cihaz




D DePiedra0
3 ay (460 mesaj)
Sizin bakış açınız. Bana göre de gayet iyi. Ama ödediğiniz fiyata oranlayınca sizi memnun etmemesi olası. Memnun kalanların çoğu yurtdışından aldı ben de dahil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ysroguz

V Victoriou_S
3 ay (1592 mesaj)
@lastwarriors beni bloklamış ama çok haklı. Yetti artık bu konuda konsola gömmeler. Araştırmadan aldıysan niye burda laf yapıyorsun kardeşim ya. Laf yapacaksan da adamlar PS vs Xbox konusu açtı git oraya.




K koray_93
3 ay (16 mesaj)
Arkadaşlar Series S le ilgili oyun FPS performans değerleri var mı?




Y ysroguz
3 ay (1930 mesaj)
Xbox series s cihazı oyun oynarken ısınan varmi acaba. Fanin oradan fon makinadindaki gibi sıcak hava çıkıyor. Lazer sıcaklık ölçer ile o kısımda dışarıdan 57 derece sicaklik olctum. Cok fazla degilmi bu sıcaklık. Konsolu çalışmasında bir problem yok ama ileride olmayacağı anlamına gelmez. 80 derece üzeri tehlikelidir bu tip cihazlarda. Disaridan 57 derece ise gpu nün içinde an az 80 derece sıcaklık vardır. 80 dereceyi geçtiği zaman gpu zarar görmese bile lehimlerde sorunların olması beklenebilir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysroguz -- 9 Ocak 2021; 22:3:28 >


B Bati-Wan_Kenobi
3 ay (1258 mesaj)
Hocam denildiği gibi yani series x ve ps5 ile kıyaslandığında tabii görüntüsü kötü ama yeni nesile en uygun geçiş cihazı bu cihaz.
Bence biraz daha bekleyin yeni oyunlarda aynı şekilde gelirse size cihazı elden çıkarıp x almaya çalışın.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Western alien

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ysroguz

L Lhunardaien
3 ay (407 mesaj)
Arkadaşlar merhaba,

Avrupadan alınan cihazların garantisi TR'de geçiyor mu, bilgisi olan var mı acaba ?

Teşekkürler


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y ysroguz
3 ay (1930 mesaj)
Cocuklar icin aldim. Çocukların pek umrunda değil.boyle şeyler. Cihazin 2k daki görüntü kalitesine canım sıkıldı. Birde ısınma problemi var. Bir tek benim cihazı ısınıyor bilmiyorum. Bugüne kadar ısınan cok cihaz gördüm ama bunun gibi disariya sıcak hava üfleyen görmemiştim. Fon makinasina 3 kademe vardır genelde. 2. Kademede sıcak hava üflüyor gibi sanki.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Western alien

S shenoma
3 ay (109 mesaj)
Evet 2 yil gecerli, avrupa birligi disinda olanlar sanirim 1 yil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shenoma -- 9 Ocak 2021; 22:18:0 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Lhunardaien

P Pulucu
3 ay (217 mesaj)
Hocam 2K destekli hangi oyunu oynadınız acaba? 1440P destekli Series S oyunları listesini internette bulabilirsiniz, herhangi biriyle denemenizi öneririm.

Bu arada ben bu cihazı 2700 liraya alacağım, 5400 bile olsa 2Kda rakip olacak bir PC toplanabileceğini düşünmüyorum ilerisi için.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pulucu -- 9 Ocak 2021; 22:33:19 >


Bu mesajda bahsedilenler: @ysroguz

A Anthropomancy
3 ay (6667 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ysroguz

Cocuklar icin aldim. Çocukların pek umrunda değil.boyle şeyler. Cihazin 2k daki görüntü kalitesine canım sıkıldı. Birde ısınma problemi var. Bir tek benim cihazı ısınıyor bilmiyorum. Bugüne kadar ısınan cok cihaz gördüm ama bunun gibi disariya sıcak hava üfleyen görmemiştim. Fon makinasina 3 kademe vardır genelde. 2. Kademede sıcak hava üflüyor gibi sanki.
Alet küçücük olduğu için ısınması normal ve ısısı da abartılacak düzeyde değil. One x im arkadaki fan çıkışı ısıdan hafif açık griye döndüğünü bilirim. Bunda o şekilde bir sıcaklık yok, içiniz rahat olsun derim. 2k daki görüntüden memnun kalmamışsınız , acaba hangi oyunları denediniz öğrenebilir miyim ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Cngzhn20 Konu Sahibi
3 ay (7186 mesaj)
Edit:Düzeltildi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cngzhn20 -- 10 Ocak 2021; 5:14:8 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E Exhume10
3 ay (419 mesaj)
Oyunda 1080p 30 yada herhangi bir kilit varsa o hala 2k 4k açmaya çalisiyor hypnisis onu anlatmaya çalışıyor ama anlamıyor. No Man sky denesin onun 4 k olayı var galiba onda belli olur




Bu mesajda bahsedilenler: @DePiedra0