Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
18
Cevap
291
Tıklama
0
Öne Çıkarma
XBOX LİVE

A atakanfzl Konu Sahibi
8 yıl (717 mesaj)
Arkadaşlar şu anda live a giremiyorum başka giremiyenler varmı acaba?




S suÇ
8 yıl (9818 mesaj)
bende giremiyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suÇ -- 20 Haziran 2013; 22:27:33 >


Bu mesajda bahsedilenler: @atakanfzl

V veterangamer
8 yıl (14983 mesaj)
Bende giremiyorum baglanti sorunu veriyor ama nete girebiliyorum pc den anlamadim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

A atakanfzl Konu Sahibi
8 yıl (717 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LED ZEPPELIN

Bende giremiyorum baglanti sorunu veriyor ama nete girebiliyorum pc den anlamadim

aynen öyle fifa oynarken gitti bir dahada giremedim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H HyperioИ
8 yıl (2925 mesaj)
Ben de çıldırdım Xbox başında noluyor diye. Meğer Live'ın kendisindeymiş sıkıntı.




D devmanetihad
8 yıl (19925 mesaj)
Bende sorun bende saniyordum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bluelabel
8 yıl (7470 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LED ZEPPELIN

Bende giremiyorum baglanti sorunu veriyor ama nete girebiliyorum pc den anlamadim

Bende de durum aynı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A atakanfzl Konu Sahibi
8 yıl (717 mesaj)
bende dedim noluyor pro club yaptığımız arkadaşımı aradım
giremiyorum dedi oda bir foruma yazayım dedim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakanfzl -- 20 Haziran 2013; 21:26:37 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K KAKÁ
8 yıl (24576 mesaj)
xbox.com'a da girilmiyor düzelir birazdan.




H HyperioИ
8 yıl (2925 mesaj)
Xbox.com bile açılmıyor bende ? Baya bi çöktü ortalık sanırım ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Spartan 117
8 yıl (3308 mesaj)

B bluelabel
8 yıl (7470 mesaj)
Böyle şeylere hiç alışık olmadığımız için, yarım saat kesinti bile garip geliyor valla:) Uzun sürmez umarım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K KAKÁ
8 yıl (24576 mesaj)
Geldi geldi live kalitesi en fazla 15 dk kapanıyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H HyperioИ
8 yıl (2925 mesaj)
Tamamdır sorun çözüldü sanırım ben bağlandım gibi şuan.

Xbox.com da açılıyor.




V veterangamer
8 yıl (14983 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KAKÁ

Geldi geldi live kalitesi en fazla 15 dk kapanıyor

Bende yok hala daha



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V veterangamer
8 yıl (14983 mesaj)
Oh be geldi live siz 15 dakika bile boslukta gibi hissettim beaaa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B Blackdagger
8 yıl (1050 mesaj)
o degilde bugun xbox liveden oyun satın almayı deneyen oldu mu? Alınmıyor?




R Razura
8 yıl (4953 mesaj)
Desenize bu akşam saatlerinde 1-2 saatlik bir kesinti olsa millet çıldıracak. Malum, işten gelip Xbox karşısına geçiyorsunuz herhalde.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

V veterangamer
8 yıl (14983 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Razura

Desenize bu akşam saatlerinde 1-2 saatlik bir kesinti olsa millet çıldıracak. Malum, işten gelip Xbox karşısına geçiyorsunuz herhalde.

Aynen haci oyuzden zaten 1 ay kapali kapan psn gbi sistemlerden uzak duruyoruz :DD



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.