Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
62
Cevap
1904
Tıklama
0
Öne Çıkarma
x360 modifiye tamamlandı resimlerle

D deniz92 Konu Sahibi
13 yıl (1084 mesaj)
biraz uzun oldu arkadaşlar kusura bakmayın:)
daha önce skins konusuna yazdığım xbox'a mod yapan adamların yanlarına gittim arkadaşlar.(gerçi daha sonra öğrendiğime göre hiç xbox'a mod yapmamışlar ama)

önceki skins konu:http://forum.donanimhaber.com/m_24438018/mpage_1/key_skins//tm.htm#24450469
skins konusuna yazdığım yazı:

"ha aklıma geldi,

benim kuzen gersan ora sanırım sanayi işte çalışıyo,basım işi herneyse geçen gün birileri gelmiş crysis'ı bilgisayarlar kasa yanına yapıştırmayı düşünmüşler,beklediklerinden daha da iyi olmuş filan,kuzen beni anlatmış xbox mod yapmaya çalışan bi kuzenim var falan filan diye adamlar bizde o işlerle uğraşıyoruz xbox'lara soğutma filan yaptıklarını sölemişler.kuzenin getirse keseriz,biçeriz bişeyler yaparız demişler...

adamlar benim kuzen çalıştığı yere çok yakın bir yerde çalışıyolarmış yani o sanayide,bir ara uğramak istiyorum kuzenle bakalım neymiş ne değilmiş:)hazır ankara'dayken...

kuzen bilgisayar filan pek anlamadığı "adamlar garip garip şeyler dedi bana" dedi ama bakacaz bilmemne soğutma falan demişler anlamamış bizimki.

olursa bu gün yarın uğrarım"

herneyse dediğim yer gersandaki(batıkentte oluyor bu yer) pc mod işleriyle filan uğraşan bir yer arkadaşlar.
zaten ordaki mod yapan suat abi donanım haberde editörmüş.bana daha önce yaptıkları modları gösterdiler,yarışmada birinci olan makinayı gördüm.

pazartesi benim xbox'ı oraya bırakıcam anlaştım,xbox'ımı tamamını siyaha faceplate'teki hafıza kartı girişlerini,açma düğmesini,dvd rom ve HDD'nin alaşımlı kısımları(yapılabilirse) turuncu ile boyanacak.açma düğmesindeki ışıkları turuncu ile değiştirilecek.
xbox'ın yatay koyduğumuzda üstte kalan kısım ise tam karar veremedim ama iki parça yada tek parça şeklinde kesilecek.kasanın içine turuncu (neon deniyo sanırım)renkli iki adet(kaç tane takılacağını tam bilmiyorum) neon takılacak.dvd_rom bunu konuşmayı unutytum gerçi ama(yapılabiliyorsa)dvd dönen kısmı açılacak.yani dvd'nin döndüğü görülecek.kasanın içinde hava kanalı(fanların önündeki plastik parça) turuncu yada siyaha boyanacak,dvd_rom da boyanabilir.

birkaç sıkıntı var mesela açma düğmesindeki ışıklar anakartlarda bulunan ışıklardan,bulunması zor bulunamayabililirmiş.normal led değiller.
dvd_rom için dediğim işemi konuşmadım yapılabilirmi bilmiyorum.olmazsa açık halde ebay'de filan satıldığını gördüm.

vallahi biraz tuzlu olacak.

kullandığım xbox'ımda kopya kullanmıyordum yani garanti dışı bile değildi makina.açıldıktan sonra garantide gidecek.

benim tek endişem ışıklar için ekstra güç kullanıldığı için live'dan ban yeme ihtimali,beyler böye bir şey mümkünmü yardımcı olursanız sevinirim.

SAVIYAR@
abi sen skin olayından bahsediyomuşsun ama ben modifiye diyodum.istersen beraber gidebiliriz pazartesi görmüş olursun orayı.skin gibi bir şey pek mümkün olmayabilir yani benim kuzen yapmak durumunda skin'i,kusura bakma:)


yazdıklarımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz92 -- 11 Temmuz 2008; 18:42:43 >


S SAVIAR
13 yıl (7601 mesaj)
Ya ben şehir dışına çıktım.. Modifiye değilde dış görünümü değiştirmek istiyorum ben..

Şöyle güzel bir kaplama falan olsa harika olur..




D deniz92 Konu Sahibi
13 yıl (1084 mesaj)
sölemeyi unuttum bir aksilik olmazsa çarşamba günü modifiye edilmiş hali ile alacam




S SAVIAR
13 yıl (7601 mesaj)
E ss bekliyoruz o zaman..




B Basarrrr
13 yıl (1892 mesaj)
www.playstationstiket.com

diye bir siteyle iletisime gectim oradaki skinlerden hangisini begenirsek xboxa uygulıyabileceklerini belirttiler ilgilenen arkadaslara duyurulur




D deniz92 Konu Sahibi
13 yıl (1084 mesaj)
ışıklar için ekstra güç kullanıldığı için live'dan ban yeme ihtimali,beyler böye bir şey mümkünmü?


beyler yardım ederseniz sevinirim.

yarın götürücem makineyi hala kara kara düşünüyorum ban yermiyim diye lütfen konu hakkında bilgisi olanlar yardım edin arkadaşlar




S SAVIAR
13 yıl (7601 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: deniz92

ışıklar için ekstra güç kullanıldığı için live'dan ban yeme ihtimali,beyler böye bir şey mümkünmü?


beyler yardım ederseniz sevinirim.

yarın götürücem makineyi hala kara kara düşünüyorum ban yermiyim diye lütfen konu hakkında bilgisi olanlar yardım edin arkadaşlar


Yok kardeş ne alakası var.. Anca 3k görebilirsin o kadar..

@Basarrrr: Link ölü..




M Musculation
13 yıl (1626 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: deniz92

ışıklar için ekstra güç kullanıldığı için live'dan ban yeme ihtimali,beyler böye bir şey mümkünmü?


beyler yardım ederseniz sevinirim.

yarın götürücem makineyi hala kara kara düşünüyorum ban yermiyim diye lütfen konu hakkında bilgisi olanlar yardım edin arkadaşlar


Belirttigin sebepden dolayi ban yemek , söz konusu degil merak etme birsürü modlu xbox gördüm olsa onlara olurdu herhalde , bu arada resimleri merakla bekliyorum , tarif ettigine göre güzel birsey olacaga benziyor.




D deniz92 Konu Sahibi
13 yıl (1084 mesaj)
sağolun arkadaşlar hani microsoft fanları 12v'a çekenleri filan ban'liyorduya:)




S SAVIAR
13 yıl (7601 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: deniz92

sağolun arkadaşlar hani microsoft fanları 12v'a çekenleri filan ban'liyorduya:)


Hadi hadi foto beliyoruz..




B B-17
13 yıl (1000 mesaj)
hadi bakalım ilk resimler benden olsun genelde premium cihazlar 3k riski yüzünden tercih edilmeyip elite arcade tipi konsollara boşuna para verildiginden yanayım sonuç itibari ile banlanma yaşandımı
malesef cihazın hiçbir anlamı kalmıyor ben cihazıma kendim fw atıyorum kendim modifiye ediyorum şuana kadar cihazımda hiçb,r problem yaşamadım 2seneyi doldurdu


önce heat sinlerin önüne 12w cpu fanı koydum 15w adptöre bagladım ve kendi fanlarını 12w çıkardım hepsinin gücünü adaptörden almaktadır

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


en son foto'da görüldügü gibi kırmızı kablo cihazın hava ızgarından çıkıp adaptöre gitmektedir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-17 -- 7 Temmuz 2008; 13:06:03 >


B B-17
13 yıl (1000 mesaj)
kesinlikle öneririm yapabiliyorsanız fan takın ..... şuan kasayı krom yapmayı düşünüyorum malesef ülkemizde orjinal kasayla birebir krom kasa yapan yok bu iş tam amerikaya aşina bide üstüne alev boyası attırcaksın custom chapper'larda oldugu gibi hayalet figürleri veya kahramanlar sadece üstünü kesip kron pc neonları neon fanlar takılıyor ülkemizde gereksiz amerika modellerini görünce bakmak bile istemiyor insan




D deniz92 Konu Sahibi
13 yıl (1084 mesaj)
bu gün götürdüm cihaz açıldı.

neonlar için yer yok malesef,beyaz led takılacak.açma-kapama düğmesindeli ledlerden türkiye'de yok malesef renkleri değiştirilemiyo:(

dvd dönerken görülecek ama zamanla esneme filan yapabilirmiş,çok takmıyorum bişey olmaz heralde.


alaşımlı kısımları boyamak yerine aynı şekilde bırakılacak.


en geç perşembe olurmuş,bir proje daha varmış.
umarım 3k filan görmem,garantimde yok artık.

aldığım zaman resimleri koycam





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz92 -- 7 Temmuz 2008; 13:21:03 >


D deniz92 Konu Sahibi
13 yıl (1084 mesaj)
MirrorMask
birde fanlarla oynansa bütçem kaldırmazdı.
zaten yeni anakartlı makinelerden benimki,heralde bişey olmaz:)




B Basarrrr
13 yıl (1892 mesaj)
www.playstationetiket.com

ozur dilerim yanlıs yazmısım




D deniz92 Konu Sahibi
13 yıl (1084 mesaj)




A amonramses
13 yıl (375 mesaj)

D deniz92 Konu Sahibi
13 yıl (1084 mesaj)
birkaç resim istedim arkadaşlar.resimler biraz önce elime geçti,güzel bişey olacak:)


cumaya kaydı arkadaşlar teslim tarihi,boyanın kuruması için bir gün bekleyelim dedi suat abi.yani bir gün turuncu için bir gün siyah için.


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >




D deniz92 Konu Sahibi
13 yıl (1084 mesaj)
üff yanlışlıkla tamama bastım yaw:)

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


bütün resimler şimdilik bunlar arkadaşlar




N NecronLord
13 yıl (2632 mesaj)
Mirror mask board'dan hemen fanların yanından 12 v alabilirdin.Adaptöre takmadan daha kompakt olurdu.