Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
465
Cevap
0
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Cevap: World of Warcraft:Shadowlands [ANA KONU] (24. sayfa)

R RoNNiE-
4 gün (1391 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mczaga

Niye fark olsun ki?

Tam tersi dibine kadar eşit olsun


Edit 1: The Maw ve Torghast bana göre WoW'a getirilmiş en büyük yeniliklerden bir tanesidir ve oraya girdiğim zaman bir oyun oynadığımı hissediyorum umarım daha iyi bir şekilde geliştirirler bozmadan.

Alıntıları Göster
Onlar yüzünden oyunu kaybediyoruz. Wsg ta 184 ilvl pve setli mage geliyor alıyor kafasına göre gidip ölüyor. Karşı takım tek başına bayrağı götürürken bizimkiler yan tarafta 1 kişinin arkasından 3 kişi koşuyor. Adam bana /dance komutu attı gözümün önünde. Adam boş vagona gideceğine pvp yapıyor karşı takım vagonu alıp puan kazanıyor. Sonra ne oluyor, bunlar yüzünden 15 dakikamız çöp oluyor. Pvp ci adam böyle amatörlükler yapmaz.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Darch
4 gün (1503 mesaj)
BFA'yı 8.3 ile hatırlıyorsunuz, bu ek paket 9.3'ü alırsa yeni ek paket öncesinde tekrar düşüncelerinizi konuşalım. BFA'nın hikayesi bu ek paketin yanında Yüzüklerin Efendisi gibi duruyor. Lore öyle saçma bir hal aldı ki Anduin ile Sylvanas'ı evlendirseler veya bir sonraki yamada "Anduin, senin annen benim" dese kimse şaşırmayacak.

Bence WoD gibi 9.2 sonrasında yeni ek pakete önem veriyoruz diye kestirip bırakacaklar. 9.1 en erken Mayıs-Haziran gibi gelir, 9.2 de gelecek yılı bulur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darch -- 23 Şubat 2021; 16:59:22 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fluox

K kvo35
4 gün (1001 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mczaga

Niye fark olsun ki?

Tam tersi dibine kadar eşit olsun


Edit 1: The Maw ve Torghast bana göre WoW'a getirilmiş en büyük yeniliklerden bir tanesidir ve oraya girdiğim zaman bir oyun oynadığımı hissediyorum umarım daha iyi bir şekilde geliştirirler bozmadan.

Alıntıları Göster
Zaten daha önce BFA yı da sevdiğini söylüyordun . Daha önceki yazdıklarından da anladığım kadarı ile kimsenin sevmediği şeyleri seviyorsun

Şaka bir yana zevkler ve renkler tabiki tartışılmaz ama maw ve Torghast ın bitmeden oyuna eklendiği konusunda tüm wow camiası hem fikir. neredeyse sıfır reward sistemine sahip.

MAW da eklenebilecek pek bir şey yok. işte mav a bağlı , Korthia yeni bölge gelecek .anlattıkları kadarı ile dolu içerik görünüyor. Daha çok thorgast üzerine gideceklar ama thorgast içinde genel kanı yeterli olmadığı yönünde. Blizzcon da thorgast ın açıklamaları var. yeni coridor ,layer vs.. geliyor ama henüz bir reward varmı belli değil ! yada hala mal mal soul ash mi toplamaya devam mı edeceğiz? tartışmalı konular.

Edit: @fluox Ben çok eleştirdim ama asla shadowlands en kötü expansion diye bir şey yazmadım . En kötü expansion sıralamasın da benim için BFA tartışmasız birinci sırada. sonra cataclysm ve Dreanor geliyor. bu üçinden sonra şu an için shadowlands i sıraya eklerim. Benim SL konusunda ki eleştirim oyunu MMORPG den çıkarıp daha fazla yarışa itilen bir oyuna sürüklemiş olmaları . bunu da zaten detaylıca anlatmıştım. Birde loot sistemi eleştirinize de tamamen katılıyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kvo35 -- 23 Şubat 2021; 21:1:15 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fluox

F fluox
4 gün (2987 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Darch

BFA'yı 8.3 ile hatırlıyorsunuz, bu ek paket 9.3'ü alırsa yeni ek paket öncesinde tekrar düşüncelerinizi konuşalım. BFA'nın hikayesi bu ek paketin yanında Yüzüklerin Efendisi gibi duruyor. Lore öyle saçma bir hal aldı ki Anduin ile Sylvanas'ı evlendirseler veya bir sonraki yamada "Anduin, senin annen benim" dese kimse şaşırmayacak.

Bence WoD gibi 9.2 sonrasında yeni ek pakete önem veriyoruz diye kestirip bırakacaklar. 9.1 en erken Mayıs-Haziran gibi gelir, 9.2 de gelecek yılı bulur.
questline kötü değil dedim hocam.Ayrıca bfa senaryosundan en azından daha iyi olduğunu şöyle açıklayabiliriz, tüm paketinin senaryosunu bu pakete hazırlama olarak geçiştirmişler.Çoğu eksik parçayı burada tamamlıyorlar.Senaryo muhteşem süper ötesi mi değil, wolk sonrası baktığımız zaman hepsi birbirini tekrar ediyor zaten.İlk defa önümüze daha önce sunulmamış birşeyle karşılaştık.catada düşmanımız vanillada yendiğimiz ragnarosu tekrar yendik, mopta corrapt garrosh düşmanımızdı onu yendik diğer pakette saçma sapan türk senaryosu tadı ile geçmişe döndü atalarını yendik sonra legion geldi burning crusade zorladı, bfaya geldik moptaki gibi alliance-horde olayını tekrar kaşıdılar, sonuna doğru old godslar tekrar ortaya çıktı.

Evet senaryoda saçmalıklar var, sözlerini yiyip sylvanası garrosh gibi önümüze çıkardılar.Hatta belli olmasın diye de pişman algısı yürütmeye çalışıyorlar.Lakin tek başına komple paketi gömmek için bana yetersiz geliyor bu doneler.

Benim aslında demek istediğim şu, paket açılışı beni tatmin etti.Eğer üzerine koyarlarsa maw ve torghastta çok büyük bir maden var.Bu paketi gömmek yada göğe çıkarmak için çok erken.




T Tracy-Mcgrady
4 gün (3724 mesaj)
expansion başlangıcında başladım ara verdim. yıllardır catadan beri tüm expansionları oynadım, ben torghast kadar anlamsız ve zamanımızı çalmaya yönelik bir etkinlik görmedim. resmen oyuncunun zamanını çalmak amaçlı kurulmuş bir sistem. oyundan soğuttu.




F fluox
4 gün (2987 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kvo35

Zaten daha önce BFA yı da sevdiğini söylüyordun . Daha önceki yazdıklarından da anladığım kadarı ile kimsenin sevmediği şeyleri seviyorsun

Şaka bir yana zevkler ve renkler tabiki tartışılmaz ama maw ve Torghast ın bitmeden oyuna eklendiği konusunda tüm wow camiası hem fikir. neredeyse sıfır reward sistemine sahip.

MAW da eklenebilecek pek bir şey yok. işte mav a bağlı , Korthia yeni bölge gelecek .anlattıkları kadarı ile dolu içerik görünüyor. Daha çok thorgast üzerine gideceklar ama thorgast içinde genel kanı yeterli olmadığı yönünde. Blizzcon da thorgast ın açıklamaları var. yeni coridor ,layer vs.. geliyor ama henüz bir reward varmı belli değil ! yada hala mal mal soul ash mi toplamaya devam mı edeceğiz? tartışmalı konular.

Edit: @fluox Ben çok eleştirdim ama asla shadowlands en kötü expansion diye bir şey yazmadım . En kötü expansion sıralamasın da benim için BFA tartışmasız birinci sırada. sonra cataclysm ve Dreanor geliyor. bu üçinden sonra şu an için shadowlands i sıraya eklerim. Benim SL konusunda ki eleştirim oyunu MMORPG den çıkarıp daha fazla yarışa itilen bir oyuna sürüklemiş olmaları . bunu da zaten detaylıca anlatmıştım. Birde loot sistemi eleştirinize de tamamen katılıyorum.

Alıntıları Göster
O konuda evet size katılıyorum ama bunu tek başına blizzard ile açıklayamayız.Vanilla zamanı bir dgye girmek için 1 saat uğraşanlarla, pugda ilk wipede grup dağıtanlar aynı insanlar değil.Oyuncu çehresi de değişti artık.Ben eski wowlarda aldığım zevki asla şuan alamam ve alamayacağımı da çok iyi biliyorum.Ve bu dediğimiz challange sistemi aslında oyunun en iyi 2 paketinden biri olan legionda tepeye çıktı.Şuan bu oyunu eskiye döndürsek adım gibi eminim susbların anca çeyreği kalır.Kimse artık o grind'e gelmez.

Bence artık sistem bu ve Blizzard oyuncu tutmak istiyorsa bu challange zincirini her kademesinde farklı ödüllerle donatıp daha üst noktalara sınamaya zorlamalı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Alen Doğu Gencer
4 gün (246 mesaj)
Oyunun tamamen sezon ve challange bazlı yapısı benide inanılmaz rahatsız etmeye başladı.

Oyuncu o sınırı zorlar. o sınırı zorladığı gibi her kademesindeki farklı ödülleri de alır ve oyunu bitirdim der sezonu kapatır. yani şu an olan biten bu zaten oyunda! yüksek keylerin kısa sürede yapılması ve kısa sürede sire denathrius kesilmesi . bundan sonra da hızlı bir şekilde oyuncu kaybı bunun en büyük örneği. sen ne sınır koyarsan koy oyuncu o sınırıda kaldırır.

Bence arkadaşların demek istediği zaten oyunu eskiye döndürmek değil ama bu challange modunun ve sezon yapısının bir sınırı olması lazım çünkü mmorpg kültürüne ait şeyler değil bunlar! Ha mmorpg ye uyarlanır gayette başarılı olur ama activison gibi ipin ucunu kaçırırsan , gene bahsettiğim gibi oyuncu sezonu kapatır ve gider.

wow oynarken biraz keyleri yükseltmeye başlayın ve hep daha yükseğini isteyeceksiniz. +10 mu yaptın +12 diyeceksin . her şeyden öte rio puanım artsın diyecek. bunun bir sınırı yok ! sürekli bunun peşinde koşan insanlar var. @kvo35 in dediği gibi battle royal oyunlarında değiliz ki sürekli match atar gibi m+ atalım . mmorpg kültürüne hakikaten aykırı. Bence bahsedilen eski yapının geri gelmesi değil . zaten classic açık + TBC gelicek çok isteyen gider bunlarda takılır.

Mesela bu gameplay e etki eden raider io v.b. şeyleri kaldırsınlar. Geçenler de akfon diye bir yayıncı var onu dinledim. adam raider io profilini tamamen silmiş/sildirmiş. oyunun kültürüne aykırı çünkü. yani illaki bir yarışa girmek istiyorsan zaten bunun için achievement sistemi var. +5 için ayrı, +10 için ayı, +15 için ayrı achievementler var. daha yüksek keyler içinde ayrı achi ler koyarsın . neden oyunun dışındaki bir puanlama sistemine dahil oluyoruz anlamıyorum ? boost alıp achievementleri alanlar oluyor . E boost alıp riop toplayan olmuyor mu arkadaşlar ? bu sebeple oyun dışından oyuna etki eden 3. parti bir uygulamanın neden hala var oldugunu biri bana açıklasın ? ya adam +bilmem kaç keyi yaptıgına sevinmiyor da rio puanı bilmem kaç bin olmuş ona seviniyor.

önemli olan oyuncunun challange modundan biraz olsun uzaklaşması ve tekrar mmorpg kültürüne ait olmasıdır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alen Doğu Gencer -- 23 Şubat 2021; 21:31:5 >


Bu mesajda bahsedilenler: @kvo35 , @fluox

O Onvious
4 gün (3032 mesaj)
Eger puglarla oyun oynaniyorsa, raider.io veya zamaninda gearscore addonlarina ihtiyac var.

Birisinin skor icin boost aldigi cok belli oluyor zaten.

Malesef wow tarzi mmo lar sezon sistemine mecburlar. Neredeyse tbc den beri boyle ve wotlk da iyice sezon sistemi oturmustu. Eski raidlerden trinket falan kullaniliyordu en fazla.

En azindin legiondan beri oyun bize raid gunleri disinda oyuna girmek icin birseyler vaad ediyor.

Wow ne kadar en sevdigim mmo/ oyun olsada vanilla ve kismi olarak tbc den sonra cok fazla degismis.

Wowla neredeyse tamamen ayni olan ffxiv de yapimci direk diyor, yeni patch i 1ay oynadiktan sonra bir dahaki guncellemeye kadar ara verin.

Eger wow ve ffxiv hardcore icerik yapmiyorsa oyuncular, ciddi amaclari yoksa haftada 2gun oynasalar yeter.

Umarim dungeon ve raid sistemini kullanan sandbox tarzi bir mmo gelir batili sirketlerden





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M mczaga Konu Sahibi
4 gün (9485 mesaj)
Arkadaşlar ben sizin ne istediğinizi bazen anlamakta güçlük çekiyorum böyle uzun uzun yazıp aralara bazı eleştirilerinizi yazıyorsunuz oradan onu çıkarmaya çalışmak hakkaten zor.

Bana göre Shadowlands hala iyi mi kötü mü anlayabildiğim bir ek paket değil fakat WOD ve Catac 'dan iyi olduğu zaten kesin de
Legiondan daha iyi olacak mı önümüzde ki yamalarda belli olacak.

Maw ve Torghast zaman kaybı ise çözüm basit "girmemek".Çok gerekli bir ödül var ise alırsın çıkarsın ve daha da girmezsin...Oyun sana burayı dayatsa mesala derdim ki: " evet lan çok dandik bir sistem bu" ama değil...

Düzenli daily yapan kişiler'in item sorunu olduğunu düşünmüyorum ve ya düzenli Mythic ya da Raid Ne item sorunu imiş bu?

Lore kısmı her zaman tartışılan kısım ve bu tartışmanın aslında en can alıcı noktası bana göre Legion gibi balon Demon hunter gibi saçmalıkların tüm WoW'u etkilemesinden kaynaklanıyor ve ya diğer taraftan WoD gibi olmayan bir ek paketin piyasaya sürülmesinden ötürü kaynaklanıyor.Bu şekilde olacağına belli bir düzende işlese ve "Oynayan oynar" "oynamayan gitsin Vallheim oynasın" abi bu kadar basit ve net!

Shadowlands'in kaderi önümüzdeki yamaların balon olmaması ya da içi boş olmamasına bağlı bekleyip göreceğiz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Alen Doğu Gencer
4 gün (246 mesaj)
oyun sana torghast ı dayatıyor zaten . soul ash toplatıyor işte :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mczaga

M mczaga Konu Sahibi
3 gün (9485 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Alen Doğu Gencer

oyun sana torghast ı dayatıyor zaten . soul ash toplatıyor işte :)
Bu oyunu oynamak için sürekli yapman gereken bir şey değil ki?İşin bittimi bırakıyorsun girmeyi ve dayatma felan yok.

Yukardaki bir kişinin demesi gibi " reward'ı yok" değil yani durum reward var

ve alacağını aldıktan sonra girmiyorsun
"zaman kaybı" nda olmuyor yine o kişinin demesi gibi.

Yani bir şeyin gerçeğini ortaya koyup eleştirirken gerçeklere bağlı kalınması gerekli.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mczaga -- 25 Şubat 2021; 13:47:3 >


M mczaga Konu Sahibi
3 gün (9485 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: RoNNiE-

Onlar yüzünden oyunu kaybediyoruz. Wsg ta 184 ilvl pve setli mage geliyor alıyor kafasına göre gidip ölüyor. Karşı takım tek başına bayrağı götürürken bizimkiler yan tarafta 1 kişinin arkasından 3 kişi koşuyor. Adam bana /dance komutu attı gözümün önünde. Adam boş vagona gideceğine pvp yapıyor karşı takım vagonu alıp puan kazanıyor. Sonra ne oluyor, bunlar yüzünden 15 dakikamız çöp oluyor. Pvp ci adam böyle amatörlükler yapmaz.

Alıntıları Göster
Şu oyunda PvP ci adam ağladığı zaman bana bir gülme geliyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mczaga -- 25 Şubat 2021; 14:16:19 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RoNNiE-
3 gün (1391 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mczaga

Şu oyunda PvP ci adam ağladığı zaman bana bir gülme geliyor.

Alıntıları Göster
Söylediklerimde ağlanacak birşey yok. Takım oyunu nedir bilmeyen toxic players dediğimiz kişilerle kimse aynı ortamda bulunmak istemez. Mitik raidlerde taktik bilmeyen, gearı yetersiz olan, sürekli wipe a neden olan, daha fight başlamadan boss a dalıp ortalığın içine eden kişileri takımında görmek istermisin merak ediyorum gerçekten???????? Bu mantıkla herkes ağlak o zaman.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

M mczaga Konu Sahibi
3 gün (9485 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: RoNNiE-

Söylediklerimde ağlanacak birşey yok. Takım oyunu nedir bilmeyen toxic players dediğimiz kişilerle kimse aynı ortamda bulunmak istemez. Mitik raidlerde taktik bilmeyen, gearı yetersiz olan, sürekli wipe a neden olan, daha fight başlamadan boss a dalıp ortalığın içine eden kişileri takımında görmek istermisin merak ediyorum gerçekten???????? Bu mantıkla herkes ağlak o zaman.

Alıntıları Göster
Valla hocam bana göre WoW 'da PvP sistemi çok kötü

şu anda PvP yapan kişiler WoW'da avantajlı durumda zaten ve bu oyuncuların ağlaması bende istemsiz şekilde gülmeye itiyor keza absürt buluyorum.

Bence PvP talent'i diye bir şey olmaması lazım -1
War Mode'u her bölgede değiştirilebilmesi lazım-2
Sharding denilen sistemin artık dengelenmesi lazım ve gereken radikal değişiklikler yapılmalı-3

PvP bu oyunun kanseridir bu kanserin etkileri ne kadar eşitlenir ve azaltılırsa o kadar bu oyuna emek verenlerin yüzü gülecektir keza adil olmayan hiç bir şeyin bu oyuna faydası yok.




O Onvious
2 gün (3032 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: RoNNiE-

Söylediklerimde ağlanacak birşey yok. Takım oyunu nedir bilmeyen toxic players dediğimiz kişilerle kimse aynı ortamda bulunmak istemez. Mitik raidlerde taktik bilmeyen, gearı yetersiz olan, sürekli wipe a neden olan, daha fight başlamadan boss a dalıp ortalığın içine eden kişileri takımında görmek istermisin merak ediyorum gerçekten???????? Bu mantıkla herkes ağlak o zaman.

Alıntıları Göster
hocam eger troll ile ugrasmak istemiyorsaniz rated bg yapacaksiniz.

random bg tamamen dengesiz zaten



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.