Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
51
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Cevap: World Mobil Haftanın Sürprizi bugün internet alışverişine 300/30 worldpuan 31 Ekim (3. sayfa)

S storm
2 yıl (511 mesaj)
Yapikredi de 1 kuruş bile hedefin altına düşseniz puan geri alınır. Hatta Adios vs kullanıyorsanız 1 sene sonra düşse bile geri alınır.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


G grkm_evo
2 yıl (73 mesaj)
TIKLA KAZAN bu ay da olacak mı ya da belli bir tarihi var mı?




H hebelehubele
2 yıl (987 mesaj)
Trendyol sağolsun çorabı iptal etti.

Ve puanı geri aldılar.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

B Bot Player Tr
2 yıl (67 mesaj)
Hocam hangi çorabı söylemiştiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hebelehubele

C chessmania
2 yıl (569 mesaj)
Böyle kampanyalarda en güzeli tuğrul aksesuar iptal edilmesi mümkün değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tbskvk55
2 yıl (129 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hebelehubele

Trendyol sağolsun çorabı iptal etti.

Ve puanı geri aldılar.
Ben de LC waikiki den 3.99 tl lik çorap aldım. Ve teslim edildi. İptal yok bende.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_ __kadıköyRAP__
2 yıl (5669 mesaj)
link var mı hocam ben aksesuar falan göremedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @chessmania

C chessmania
2 yıl (569 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: __kadıköyRAP__

link var mı hocam ben aksesuar falan göremedim
Aksesuar derken kuyumu kastettim hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

_ __kadıköyRAP__
2 yıl (5669 mesaj)
o zaten 298 TL falan tutmuştu üstünü tamamlamak için aksesuar kurdale falan mı aldınız acaba diye düşündüm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @chessmania

C chessmania
2 yıl (569 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: __kadıköyRAP__

o zaten 298 TL falan tutmuştu üstünü tamamlamak için aksesuar kurdale falan mı aldınız acaba diye düşündüm
Direk ceyrek altın aldım hocam ben gramda zarar fazla oluyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A alenes
2 yıl (85 mesaj)
Arkadaşlar puanlar yattı mı?




N NellieLovett
2 yıl (70 mesaj)
30 tl puan yüklenmiş.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.