Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 1 mobil kullanıcı
5390
Cevap
135198
Tıklama
14
Öne Çıkarma
WoM2 Aurora - Ana Konu

S
SequentiaL
Konu Sahibi

4 yıl (771 mesaj)





Zaman içerisinde Metin2 sunucularının birbirine benzemesiyle artık keyif alamaz olmuştuk, oyunun eski havası ve dostluklarımız ise aklımızın hep bir köşesinde kaldı. Zaten monotonlaşan oyun sistemiyle birlikte insanlar Metin2'yi neredeyse singleplayer gibi oynamaya başladılar. WoM2 bütün popüler akımlardan uzak size tertemiz bir MMORPG keyfi sunmak için 2013'den beri açık. 4 yıldır oynadığım sunucuyu ise size anlatmak boynumun borcu. :)



WoM2'ye has özellikleri kısa kısa yazayım bir zemin oluşturmak için;



  • WoM2 global bir server, bu demek oluyor ki dünyanın dört bir yanından oyunculara sahip. Oyun içerisindeki sosyal ortam çok keyifli ve dostane.

  • Gerçekten ilgili bir yönetim kadrosu var, oyun içerisinde fazla olan milletlere özel GM mevcut. Mesela Türk oyuncuların desteği için [GM]Blasie var, ona istediğiniz zaman mesaj atabiliyorsunuz oyunda olmasa bile Discord'dan mesaj attığınızda geri dönüyor.

  • Oyunu sürekli güncelleyen geliştiriciler var (LoL gibi). 4 yıldır oynadığım süre içerisinde yaşadığım bug sayısı bir elin parmaklarını geçmez, oyun o derece sağlıklı.

  • Aktif bir wiki sayfası ve forumu var. Bu da demek oluyor ki sorunlarınızı veya oyun dışı sohbetinizi oradan yapabiliyorsunuz. Ayrıca oyun hakkında önerilerinizi ve medya-grafik paylaşabileceğiniz alanlar da mevcut.

  • Her gün ayrı bir etkinlik var, bunlar sayesinde hem para kasıyorsunuz hem de insanlarla kaynaşıyorsunuz gayet keyifli oluyor. Ayrıca "Primal Law" ve "Overlord" gibi sadece WoM2'ye özel etkinlikler var aşırı keyifliler.

  • 1 level başlıyorsunuz, oyun yeni başlayanların rahat bir şekilde gelişmesi için planlanmış 15. seviyede kendinize bir at alabiliyorsunuz, 25. seviyede ise bu atı görev yaparak zırhlıyorsunuz. 43. seviyeye kadar bütün eşyaları herhangi bir item gerekmeden demircide basabilirsiniz.

  • Metin ve yaratık dropları dengeli, herkes kendi seviyesinin ihtiyacı kadar para kasıyor. Oyun içerisinde tonlarca farm yani para kasma yöntemi var bunları oyunculara sorarak veya deneyimleyerek öğrenebilirsiniz. Neredeyse her şeyi satabiliyorsunuz yani metin kestiğinizde düşen eşyaları çöp diye yere atmamak gerekiyor.

  • Oyun eski Metin2 havasını birebir taşıyor. Herkeste +9 eşya yok yeri geliyor +4, +6 silah zırh kullanıyorsunuz ama onun da keyfi bambaşka tabi.

  • Bir çok zindan mevcut, bazılarını tek başınıza bazılarını ise grupla yapmak zorundasınız. Grupla kesilen bosslar size çok güzel para ve keyifli vakit kazandırıyor. Sadece WoM2'ye has Earth Dragon diye bir dungeon var ki dillere destan.

  • Maksimum seviye 105, yüksek seviye eşyaların hepsi dengeli ve elde etmesi zor şeyler. Yani herkes dört dörtlük karaktere sahip değil güçlü ile güçsüz arasında bir fark var. Bu da rekabet ortamını ve gelişme ihtiyacını destekliyor.

  • PvP ortamı en dengeli oyun diyebilirim size. Diğer sunucular gibi karabüyü veya bedenseller kötü değil bütün classlar birbirine eşit. Önemli olan item ve oynama becerisi.

  • Offline pazar sistemine sahip, zaten bütün Metin2 sunucularının kullandığı offline pazar sistemi WoM2'den esinlenerek yapılan bir şey.

  • Vote4Coins sistemi var. Gerçek para ile satın aldığınız DC'yi sadece oy kullanarak kasabiliyorsunuz. Günde 3 DC kazanıyorsunuz böylece eldiven tipi şeyleri almak için oyuna para vermeye gerek kalmıyor.

  • Metin2 sunucuları arasında en gelişmiş binek sistemi burada. Bir yavru olarak satın aldığınız yoldaşınızı geliştirip üzerinde attack yapabilecek seviyeye getiriyorsunuz. Bonusları da çok yararlı.

  • Resmi site içerisinde Price Checker var. Bu araçla oyun içerisinde satılan eşyaların günlük ortalama değerlerini görebiliyorsunuz.

  • Gerçek para ticareti YASAK. Bu demek oluyor ki illegal bir şekilde hesap veya yang alınmıyor, yani emek vermeyen birisi sizden üstün olamıyor. Gerçek para ticareti yaptığınız anda hesabınızı incelemeye alıp engelliyorlar. Paranızı ve emeğinizi çöpe atmamak için bu işlere hiç girmemek lazım.







Ana başlıklar şimdilik bu kadar. Oyun içerisinde yardıma ihtiyacınız olursa birçok Türk var, onların yanında yabancılarla kaynaşıp onlardan da yardım isteyebilirsiniz. Türklerin toplandığı AngelicSoul loncasının liderliğini yapıyorum. Oyun içerisinde bana Raziel veya Nisroc nicklerinden ulaşabilirsiniz.


Birkaç screenshot ile ilk mesajı süslendireyim;





Blasie'nin bizimle ilk fotoğrafı
< Resime gitmek için tıklayın >
Geceleri toplanıp ara sıra balık tutuyoruz, bu görüntü de oradan
< Resime gitmek için tıklayın >
Razador'un kapılarına dayandık
< Resime gitmek için tıklayın >
Düzenlediğimiz balıkçılık etkinliğinden
< Resime gitmek için tıklayın >
Arkadaşımızı rahatsız eden birisiyle uğraşırken
< Resime gitmek için tıklayın >
Nemere'den bir görüntü
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SequentiaL -- 16 Şubat 2019; 21:20:5 >

Bugün metin2trde hic basima gelmeyen/gelemeyecek bir olay geldi. At zirhlama gorevini belki yaparim diye tek basima baslattim ve 20 dakika kala daha 45 okçu kesmem gerekiyordu. Sonra sarı ba
Yoruma Git
Yorumun Devamı c0ll0s - 4 yıl +35
Ben de şöyle oyuna yeni başlayanlar ve varsa oyunu yeni öğrenenler için hızlı low-level-farm klavuzu.Bir bakıma konun toparlanışı.Kesinlikle görevleri yapmanızı tavsiye ederim +3 +5 silahlar falan tamamlanıyor.Ayrıca General Store'dan Goddess Doll alıp EXP yi 15 lvl de sabitlemeyi unutmayın.(Not: Kırmızıların 2. haritasını bilmiyorum ve görsel açından mahvetmemek adına eklemedim.Teleporter'dan sonra direk sağa gidin karşınıza çıkacakdır.)
Yoruma Git
Yorumun Devamı Gorkemq - 4 yıl +9
EXP oranı %200, yani kasılmak için çok yeterli bir drop.Bu oran Nation War sonucunda, kazanan bayrağın safındaysan artabiliyor da, o yüzden EXP kazanımı kaba adıyla level kasma burada çok kolay.Ama her şey level değil, level için gereken itemı yapmak için para lazım ki ipler burada kopuyor.Para yapmak için ya sıkı bir farmer olmak lazım ya da pazarlardan su gibi giden itemların ticaretini yapmak lazım.Farmer olmak istiyorum dersen ilk sayfadaki Başlangıç Rehberi'nden istifade edebilirsin.Son olarak Said'in sana bir mesajı var
Yoruma Git
Yorumun Devamı .PAINKILLER - 4 yıl +8
Farklı bir cezalandırma yaptım dediğiniz adam 2 saat mutela işten sıyrıldı. Türklere sövmenin cezası bu mudur?

N
Yoruma Git
Yorumun Devamı AlpKhanate - 2 yıl +7
BIRAKMIYORUM. DEVAM EDECEĞİM, ÖLENE KADAR.
Yoruma Git
Yorumun Devamı wowmop - 3 yıl +7
Tartışmaya dahil olan kimseyi tanımıyorum ama şöyle bir şey söyleme ihtiyacı duydum. Kişinin hesabını veya yangını satması ayıplanacak bir şey değildir. Oynamak istemiyordur, emeklerinin kar
Yoruma Git
Yorumun Devamı Cazoria - 2 ay +6
Server'a gerek canımın istememesi gerek de vakit bulamamam sonucu girmiyorum fakat forumu düzenli olarak okuyorum.
Yoruma Git
Yorumun Devamı TurkErkegi - 2 yıl +6
1-2 saat takılır geçersin diyip her zaman oyunda görüyorum demek? sende her zaman oyundasin ki görebiliyorsun. Ne bileyim biraz şov bence knk
Yoruma Git
TheGogol - 3 yıl +6

D
deli.yrk
4 yıl (182 mesaj)


de-fence de-fence de-fence



Stephen Curry





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deli.yrk -- 13 Haziran 2015; 2:07:19 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

.
.PAINKILLER
4 yıl (1270 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: deli.yrk

bu yazı fontunu sevmiyorum, singapurunki $ahaneydi
oynarsam mavi bayrakta olurum her zaman olduğum gibi

map2nin durumu nasıl? a$ırı mı kalabalık? a$ırı mı sakin? yoksa normal mi?

+9 20-30 avg orta halli farmer dolunayı ne kadar? aos gibi değerli kitaplar takrîbî ne kadar? hangi kitaplar değerli veya? ta$ piyasası nasıl? yani 2.köy hakkında bilgi lazım





Yazı fontu ilk başta bana da küçük geldi ama alışınca sorun olmuyor.

2. köyün kalabalıklığı: Mavi > Sarı > Kırmızı.Mavi çok kalabalık diye biliyorum.Ayrıca Mavi 1. köy ticaretin merkezi, çok fazla pazar var.Sarıda ise 2. köyde çok Türk farmer görmek mümkün.Ben, kırmızı bayrakta uzun zamandır oynamadığım için hasret dindirme manasında hem kırmızı oldum hem de büyülü keskinlik sura oldum, duygusal bir bağım var diyebilirim, 2. köyü çok kalabalık değil diye kırmızı olmadım yani.

+9 taşsız dolunayların fiyatı 10'dan başlıyor.+9 max. 20 ortalamalı +3 taşlı dolunaylar 20kk civarı.

Fiyatı 1kk'nin üstünde olan 2 bk var: Hava kılıcı bk(Aos) 4kk, büyülü keskinlik(Enchanted Blade) 2kk.Bunları 600k ile Berserk(Öfke), 500k ile Kutsama(Blessing Spell) takip ediyor.

Taşlar çok fazla pahalı değil, en pahalısı 15kk ile monster +5 (canavardan koruyan).





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .PAINKILLER -- 24 Haziran 2015; 16:06:55 >


D
deli.yrk
4 yıl (182 mesaj)
biz Golden State'liyiz arkada$





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deli.yrk -- 13 Haziran 2015; 2:09:06 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

.
.PAINKILLER
4 yıl (1270 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: deli.yrk

metinlerden +5 ta$ mı dü$üyor? Seon-Pyeong usta mı yükseltiyor yine ta$ları yoksa?

örneğin 50 metinden kaç tane (+5)/+4/+3 ta$ dü$üyor ortalama?

bir de eldiven olayı nasıl, aynı mı? 2 saatlikler ne kadara satılıyor?

Metinlerden max. +4 düşüyor bildiğimiz gibi.Evet, sura NPCsi yükseltiyor taşları yine.

Tamamen şansa bağlı, bana art arda 2 tane +3 korunma düştüğü de oldu bir gece farmı boyunca hiç düşmediği de.

Eldivenler pahalı burada.2 saatlikler 2kk.Tecrübe yüzükleri 500k, Ruh taşları 1kk.




H
Heart Of Tarasque
4 yıl (52 mesaj)
Serverde oyuncu nasıl kardeşim oyuncu bolsa gelirim bana bir ss atsana mavi bayrak ch1den


Bu mesaja 1 cevap geldi.

.
.PAINKILLER
4 yıl (1270 mesaj)
Haddinden fazla kalabalıkÖyle ki pazarlar balıkçıdan başlıyor
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >




Bu mesajda bahsedilenler: @Heart Of Tarasque

D
deli.yrk
4 yıl (182 mesaj)
STRENGTH IN NUMBERS





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deli.yrk -- 13 Haziran 2015; 2:11:00 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

.
.PAINKILLER
4 yıl (1270 mesaj)
Estağfirullah, tek gayem hep ben dediğimiz için ortaya çıkan olumsuzlukların aşılabileceğini ve artık 'biz' deme vaktinin geldiğini göstermek.Bunu bu serverda bunu başarabiliriz sanıyorum çünkü gerçekten çok fazla oyuncu var, birlikte güzel işlere imza atılabilir.
Ek olarak bazı genel bilgiler eklemek istiyorum:

-Acemi Sandıklarından çıkan köşesinde "B" yazan eşyalar takılıp çıkarılabilir, bu yüzden Thief Glove(Hırsızın Eldiveni) gibi eşyaları tasarruflu kullanırsanız çok uzun süre ihtiyaç duymazsınız ve bu eşyalara da para ödemek durumunda kalmazsınız.

-Bu serverda at seviyeleri 4 saatte bir artırılabiliyor, bu da demek oluyor ki max 4-5 güne atınızı zırhlayabilirsiniz.İdare edecek itemları da hallettiğiniz zaman rahatlıkla Map 2 farmı yapabilirsiniz.

-"Secrets of X"(X, beceri kitabı ismi) adı verilen kitaplar, hem Tome'lardan(Beceri kitabından daha yüksek başarı oranına sahip kitaplar) hem de Beceri Kitaplarından daha yüksek başarı oranına sahipler, %70-80 gibi yani.Geçti diyelim, bunun yanında 1-3 arası puan veriyor size.Yani Hava Kılıcınız M1 diyelim, Secrets of Aura Of Sword okuduğunuz zaman ve kitabınız geçti, üstelik +3 puan alırsanız direk olarak M3 olabiliyor.Bu Secretslar ise Altın Define Sandığı, Gümüş Define Sandığı gibi eşyalardan çıkıyor.Bu yüzden Altın/Gümüş Define Sandıkları ve anahtarları serverda para item eşyalardan, dikkat etmek lazım.




Bu mesajda bahsedilenler: @deli.yrk

.
.PAINKILLER
4 yıl (1270 mesaj)
Son zamanlarımda yaptığım farmı ve Puzzle Box ile Tanaka eventini de içine alan kareleri sizle paylaşayım:

Görüldüğü üzere 35 ve üzeri metinlerden Bravery Cape(Cesaret Pelerini) ve Band of Oblivion(Gözlem Bandı) düşebiliyor.


< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .PAINKILLER -- 13 Haziran 2015; 14:02:02 >


.
.PAINKILLER
4 yıl (1270 mesaj)
Geçen günlerden bir kare, bizden biri Farmer TOP 5'te


Ek olarak Başlangıç Rehberi'ni paylaşmak istiyorum:

Wom2'de görevlerin ödüllendirilmesi çok dengeli, bu yüzden bütün görevleri yapın, göreceksiniz ki pişman olmayacaksınız, o derece ki ben pota bir kere bile para ödemedim.

Görevleri zaten ezbere bildiğimizden zorluk çekeceğinizi sanmam ama İngilizce dolayısıyla Wom2'ye özel bazı görevlerde sıkıntı yaşarsanız bana veya başka arkadaşlara danışın lütfen.

Başlangıç olarak, görevlerden gelen para size silah, zırh gibi +6 itemlar sağlayacaktır.Bu itemlarla Scrofa, Tigris, Bera ve Lykos'u kapsayan Mini Patron farmı yapabilirsiniz ama bu patronlar güçlü olduğundan HP'niz olmalı, oraya dikkat edin lütfen.Veyahut acemi sandıklarından çıkan Hırsızın Eldiveni ile 1. köyde metin farmı yapabilirsiniz.Hırsızın Eldiveni'ni metnin canının bitmesine ramak kala takarsanız uzun süre kullanabilirsiniz ve zamandan kazanmış olursunuz.

Dileyen 18 civarı seviye olup At Madalyonu farmı yapabilir.At Madalyonu, Hırsızın Eldiveni ile kolay düşüyor ama fiyatları 150k, o yüzden pek tavsiye etmem.Atınızı zırhlayacak kadar yani 11 tane edinseniz kâfi diye düşünüyorum.

Yine isteyen lanetlilerin olduğu yerde, imha bölgesinde Hırsızın Eldiveni takmak koşuluyla dolunay ve kdp farmı yapabilir, yapanlar var ama leveli size kalmış tabii ki.Aşağıya da yapan birinin görüntüsünü attım.

OX, Boss Event ve Metin Rain başta olmak üzere bütün eventlere katılın.Boss Event'te ve Metin Rain'de her levela hitap eden moblar/metinler bulmak mümkün, hem de fazlasıyla.


Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar, sorusu olan buraya yazabilir, iyi oyunlar.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >




D
Doom.
4 yıl (1075 mesaj)
Nasıl bir server diye bakayım dedim, grafikleri gerçekten çok hoş. Oyuncu kitlesi muazzam. Aşırı bir kalabalık var, aradığım itemi rahatlıkla buluyorum, satıyorum. Ayrıca Singapore'den farklı olarak o kadar çok düşük seviye pvp karakterler var ki, yuvarlağın dışında hayatta kalmanız zor diyebilirim Oyuna getirdikleri yeni sistemler de tam oturmuş.

İlk günden vadiye fms düşürmeye gittim ve anca iki tane düşürebildim. Çünkü serverda ks kuralı serbest, ve 3-5 kişi birden bestial'e giriyoruz. 2. düşürdüğüm 36 avg fms+0 + 12 adet horse medal ile +9 22 avg sura+4 kırık taşlı fms takasladım. Bilmiyorum iyi mi yaptım kötü mü, ama silah eksiğini ilk günden gidermiş olduk. Yarın pvm bir fms+9 ile takaslarım artık En fazla bir haftaya map2'deyim. İyi oyunlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S
Smite-
4 yıl (251 mesaj)
eskiye göre çok az türk var





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meyer Lansky -- 14 Haziran 2015; 6:50:41 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Smite-
4 yıl (251 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Cryocore

Nasıl bir server diye bakayım dedim, grafikleri gerçekten çok hoş. Oyuncu kitlesi muazzam. Aşırı bir kalabalık var, aradığım itemi rahatlıkla buluyorum, satıyorum. Ayrıca Singapore'den farklı olarak o kadar çok düşük seviye pvp karakterler var ki, yuvarlağın dışında hayatta kalmanız zor diyebilirim Oyuna getirdikleri yeni sistemler de tam oturmuş.

İlk günden vadiye fms düşürmeye gittim ve anca iki tane düşürebildim. Çünkü serverda ks kuralı serbest, ve 3-5 kişi birden bestial'e giriyoruz. 2. düşürdüğüm 36 avg fms+0 + 12 adet horse medal ile +9 22 avg sura+4 kırık taşlı fms takasladım. Bilmiyorum iyi mi yaptım kötü mü, ama silah eksiğini ilk günden gidermiş olduk. Yarın pvm bir fms+9 ile takaslarım artık En fazla bir haftaya map2'deyim. İyi oyunlar

iyi forumlar coldy yarın görüşürüz




.
.PAINKILLER
4 yıl (1270 mesaj)
Öncelikle hoşgeldin

Çok mantıklı bir takas yapmışsın, zaten map2nin bütün metinlerine hükmedebilmek için gereken yegane silah fms +9 ve ilk günden sahip olmuşsun, o yüzden tebrik ederim.Şimdi para biriktirerek diğer iç itemları da halletmeye devam edebilirsin.

Dediğin gibi, ticaret çok canlı ve bir itemın fiyatı çok uygunsa satılması çok zaman almıyor ve oyuncu sayısından kaynaklı envai çeşit item var.Ve yine yuvarlağın dışına çıkılmıyor, misal ne zaman maviye gitsem en az 5-10 kişi kesiyorKesenler de acayip tipler, 38 level ama çok sağlam tipler var.Her iyi PvP karakterin arkasında iyi bir farm çarı vardır hesabı, bunların da iyi birer farmcı olduğuna şüphem yok.

Son olarak nickin nedir?




Bu mesajda bahsedilenler: @Cryocore

.
.PAINKILLER
4 yıl (1270 mesaj)
Eski durumunu bilmiyorum ama şu an çok da yetim değilizBence her Türk bu kaliteyi tatmalı, server o kadar reklamsız ki yıllardır bu oyunu oynayan ben geçen ay gördüm...




Bu mesajda bahsedilenler: @Meyer Lansky

P
PhiLum
4 yıl (330 mesaj)
Geliyorum swye singapur a başlayacaktım ama vazgeçtim bu daha iyi gibi :) char açıp pm atarım hocam iyi oyunlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

.
.PAINKILLER
4 yıl (1270 mesaj)
Doğru tercihAma şu an kırmızı bayrakta olduğumdan dolayı başka bayraktan mesaj atıldığında mesajı göremiyorum, o yüzden mesajlaşmak için aynı bayrakta olmak veya iki taraftan birinin lisan yüzüğü takması gerekiyor, buna dikkat edelim.

Hazır mesaj atacakken buraya yeni aldığım bileziğimi de koyayım40kk'ye aldım, Hırsızın Eldiveni'nin 2kk olduğu bir serverda güzel bir yatırım diye düşünüyorum.

http://puu.sh/ip73v/d7628f2b69.jpg





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .PAINKILLER -- 15 Haziran 2015; 2:34:14 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @PhiLum

P
PhiLum
4 yıl (330 mesaj)
hocam bende kırmızı oldum da oyun çok karışık geldi bana yahu ben eskiden oynardım 2012 gibi bırakmıştım şimdi bayağı karışık geldi. Şuan ne yapmamı önerirsin? Bir çar açtım onla metin filan keseceğim. Birde ks filan suç mu? Dün adam savaş metni keserken daldım adam bir anda bıraktı metni


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @.PAINKILLER