Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
68
Cevap
0
Tıklama
91
Öne Çıkarma
Cevap: WhatsApp'ta yeni şok: Kullanıcı profilleri ve grupları Google’a saçıldı (4. sayfa)

U ugah6aiw
geçen ay (839 mesaj)
nereden uyduruyorsun uygulama bylock idi... signal değil...




Bu mesajda bahsedilenler: @caga_89

S Salvodor_07
geçen ay (1062 mesaj)
feto ile anılmış





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MustafaC5

K Kara Kuzgun
geçen ay (37 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: YaptikBirHataKomiserBey

Bipe geçelim diyenler için bipin gizlilik politikası :) herşeyinizi alır kullanırız diyor. Birde turkcell devletin artık onu da hesaba katın < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
2. Sevr anlaşması gibi bu ne. Adamlar direk gelsin evime kamera, beynime çip taksin olsun bitsin. Hatta üyelik alırken şifreleri bize mesajla göndersinler. Daha bu kadar ugrasmasinlar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U ugah6aiw
geçen ay (839 mesaj)

U ugah6aiw
geçen ay (839 mesaj)
yandaş medya sallaması... nerede yazıyor?




Bu mesajda bahsedilenler: @Salvodor_07

A azor ahaii
geçen ay (272 mesaj)
Whatsapp'da aynı Telegram da aynı, Bib'de aynı Signal de aynı. Şu devirde akıllı telefonda kullanılan herşey sakıncalı nerede eski Nokia 3310'lar.




M muhalif13
geçen ay (2276 mesaj)
Saadet partisi reklamı güzel olmuş.https://www.dailymotion.com/video/x7ymkzb Gizlilik de ne birader. Ne gizliliği hanıma bir şey soruyoruz arada bir akrabalarla yazışıyoruz görüntülü arıyoruz o kadar. Gizli neyimiz var? Abd çin kore bizimkiler dinlemeyen mi izleyen mi kaldı. Tc kimlik no adresim her yerde var. Olmayan mı kaldı. Her seçimde tüm bilgiler hdp dahil tüm partilere veriliyor zaten. Seçmen bilgisi vs. Zaten sıcak fırsat diye 1 tl ye tüm bilgilerimizi her siteye veriyoruz.

Gizlilik istiyorsan yanında hiç bir elektronik alet taşımayacaksın. Çok şükür karakolluk muyuz ne bu gizliliği. Bu site bile tüm ip tel vs zaten her şeyini biliyor. Ne gizliliği yahu.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


J justinxnitsuj
geçen ay (436 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fhrstw

Ecosia kullanıyorum kullandıkça ağaç dikiyorum şuan 15 ağaç diktim
Ben de opera VPN kullaniyorum kullandıkça çadır dikiyorum şu an bir çadırkent olacak kadar birikti





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W Windows95
geçen ay (489 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: monacomen

Kafayı fesle bozmuş bir fesli maymuna (profil resminden ve imzandan bahsediyorum, sana değil ona lafım) laf anlatmak inan gerçekten benim için de zor. Kimse kimsenin kişisel bilgilerine, yazışma ve gruplarına keyfi olarak katılamaz ve bilgi toplayamaz. Kişi suç işlemedi veya suça teşvik etmediği sürece de bu bilgiler kimsenin elinde bulundurulamaz. Kişi veya gruplar kendi iletişim güvenliğinden sorumludur. Bunu bir şeyi imzalatarak zorla veya dolaylı yoldan izin verdin ayağına kullanmalarını sağlıklı bulmuyorum nokta. Sadece facebook için değil babamın oğlu bile olsa kişinin kişisel hayatı hürriyeti kendisine aittir. Reklam kazancını daha adil yollardan kazanabilmelidir şirketler.

Alıntıları Göster
Diğer uygulamaların senin mahremiyetine saygı duyacaklarının garantisi var mı?
Nasıl emin olabiliyorsun?
İnsanlara "örgüt" iftirası atacak kadar hırsla savunmana sebep olan şey nedir?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Windows95 -- 16 Ocak 2021; 10:27:27 >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: tomshardware



W Windows95
geçen ay (489 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: monacomen

Bu mesaj silindi.

Alıntıları Göster
Yuh be! Allahtan kork.
Şu son bir haftada tplasan üç mesajım ya vardır ya yoktur.
Burada sana bir şey yazdım, iki dakikada cevap verdin.
Kimin mesai yaptığı belli. Hadi hayırlı işler sana.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: tomshardware



N neilblack
geçen ay (3543 mesaj)
Turkcell CEO su bip için kişisel verilerimiz ülkemizde kalsın diyor , yani yabancıların büyük ihtimalle kullanmayacağı bilgileri devlet alsın denilmiş.
Şu anda en güvenilir Signal gözüküyor, wp telegram aynı bok , en fenası bip. Bırak indrmeyi play store dan aratmamak lazım bip i





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Z ZewZack
geçen ay (673 mesaj)
hocam biraz gereksiz muhalif olmuşsunuz arkadaşla. Aynı haberi geçmişte yine yapmışlardı ki zaten yeni olay değil bu. Tık Tuzağı anlamına gelen Clickbait'de, sanal mecrada kullanımı yaygın olan kelimelerden biridir. Yani arkadaşın yeni bir şey öğrendim Türkçe'nin içine karıştırayım diye bir derdi olmadığını, daha güncel konulardan bahsetmek istediğini sanıyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Zampara1234

Z Zampara1234
geçen ay (1185 mesaj)
Aslında arkadaşın yazdığı metne, fikir ve görüşüne %100 katılıyorum. Böyle düşündüğü için tebrik ederim hatta. Ama kelimelerin her yerde Türkçesi varken ingilizcesini kullanır oldu insanlar. Dikkatli olmalıyız.

Beyin fırtınası demiyor da cümlenin ortasında hem de.. Çok güzel brainstorm oldu yazan insanlar var. Dikkat etmezsek dil yozlaşır. Ben iyi derecede ingilizce bilen biriyim. Ve dil öğrenimini herkese tavsiye de ediyorum. Ama bir tane Türkçe var. Osmanlıca daki gibi yabancı kelimelerin istilasına uğrarsa ve biz buna göz yumarsak yazık olur.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ZewZack

W Windows95
geçen ay (489 mesaj)
Sırf Bip'e güvenmiyoruz diye öfkelenip hışımla saldıran, örgüt iması yapan kişilerin amacı nedir?

İsteyen istediğini kullanır. Güvenmediğini kullanmaz.
Forumda da herkes fikrini özgürce söyler. "Şuna güveniyorum ötekine güvenmiyorum" deme hakkına sahiptir.

Farklı fikirlere olan tahammülsüzlüğün bu kadar yüksek olduğu bir ortamda, Mesajlarınızı kimlerin gördüğü çok daha fazla önem kazanıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Windows95 -- 16 Ocak 2021; 12:15:42 >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: tomshardware



S Surpentor
geçen ay (1676 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Salvodor_07

feto ile anılmış
https://twitter.com/Selcuk/status/1348006547310452737

Selçuk Bayraktar açık kaynak kodlu diye signal öneriyor. Sen şimdi adama fetöcü mü diyorsun?

Ayrıca Elon Musk önerdiği için program patladı. Normalde ben bile bu programı ilk defa duydum. Signal'i kuran ve destekleyen kişilerden birisi WhatsApp’ı Facebook’a satan Brian Acton


https://www.cnnturk.com/dunya/elon-musk-onerdi-yanlis-signal-hissesi-yuzde-bin-300-artti





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Surpentor -- 20 Ocak 2021; 17:50:19 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.