Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
1588
Cevap
63377
Tıklama
4
Öne Çıkarma
WD MY PASSPORT & ULTRA 2019 2,5' USB 3.0 İnceleme, Detaylar, Yorumlar [ANA KONU]

M MühendisMurat Konu Sahibi
7 yıl (72835 mesaj)

WD My Passport & Ultra 2,5" USB3.0 İnceleme sayfasına Hoşgeldiniz

Fırsat Paylaşımı için daima son sayfaya bakın.

YENİ! 2019 Model My Passport

https://shop.westerndigital.com/tr-tr/products/portable-drives/wd-my-passport-usb-3-0-hdd#WDBYVG0010BBK-WESN

< Resime gitmek için tıklayın >


My Passport Ultra (Type-C desteği)

https://shop.westerndigital.com/tr-tr/products/portable-drives/wd-my-passport-ultra-usb-c-hdd#WDBC3C0010BSL-WESN

< Resime gitmek için tıklayın >


2017 Model WD MY Passport Ultra

https://www.wdc.com/tr-tr/products/portable-storage/my-passport-ultra.html#WDBTLG0010BGY‐WESN

TR'de satan yer yok daha (varsa konuya yazınız)

Metalic Finnish = yeni Ultra


< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >


My Passport Ultra 2017 WDBFKT0020BGD-WESN Kullanıcı İncelemesi

Beyaz altın modelini satın aldım, görünüşü ve verdiği his güzel. Kalınlığı normal bu tarz bir alet için biraz ince veya kalın olması bence çok bir anlam ifade etmiyor önemli olan sağlam olması.

En hoşuma gitmeyen kısım metal vurgusu yapılması ama alt kısım bana metal gibi gelmedi sert parlak plastik hissi verdi eğer metalse yapamamışlar bunu artı üstünde parmak izi kalması da cabası, üst kısımda böyle bir şey yok.

Kablo kalitesi güzel, kalın ve sağlam soket kısımlarının yekpare olması aşınmaya , eğilmeye bükülmeye karşı dirençli olmasını sağlamış.

Normal olarak 1.81 TB olarak gelen diskin içerisinde WD'nin şu yazılımları bulunuyor ; WD Backup, WD Drive Utilies, WD Security ve WD Discovery. (Discovery 2017 Ultra modeliyle gelen özel bir yazılım)

Yaklaşık 530 GB 18.000 dosya kopyaladım, bir kere bile donma, takılma, kasma vb. durumları olmadan stabil bir şekilde işlemler sonuçlandı bende zaten bu stabilitesi yüzünden WD aldım.

Çalışırken rahatsız edici bir ses çıkarmıyor hatta duyabileceğiniz bir ses bile çıkmıyor.

Sıcaklık biraz fazla olabiliyor o da bizi pek ilgilendirmiyor bunların gerekli testleri yapılmıştır diye düşünüyorum.

< Resime gitmek için tıklayın >

Resimler

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

Testler

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >


2017 Model MY Passport

< Resime gitmek için tıklayın >

2016 Model My Passport Ultra

< Resime gitmek için tıklayın >

WD Satışı Devam Eden Güncel My Passport Ultra Kodları

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

Yeni model ile Eski model arasındaki Fark Nedir ?

Bu çok sorulan bir sorudur fakat net bir cevabı yoktur şöyle ki ne kadar araştırdıysam WD'nin içerisine koyduğu disk modellerine ulaşamıyorum bu konuda katı davranıyorlar, geriye kalan şeylerde tasarım, ek yazılımlar ve özellikler oluyor.

-Kasanın değişen tasarımı.

-Her yeni gelen HDD ile yenilenen ve gelişen yazılımlar.

-Daha büyük boyut seçenekleri.

-Password koyarak güvenlik sağladığımız şifreleme metodu yeni seri yazılımı ile birlikte 256bit AES sifreleme ile geliyor.

-Bunun yanında koruyucu bir band satıyor köşelerini kapatan ve bunun da renkleri var telefon kılıfı gibi sadece köşe kapatıyor.


< Resime gitmek için tıklayın >

TEKNİK ÖZELLİKLER

Windows® 10, Windows 8.1 veya Windows 7 işletim sistemleri için biçimlendirilmiştir. Diğer işletim sistemleri için yeniden biçimlendirme gerekir.

My Passport Ultra

Kapasite
4 TB, 3 TB, 2 TB, 1 TB

Arayüz
USB 3.0 / USB 2.0 ile uyumlu

Ek Ayrıntılar
• Metal ve mat yüzeyleri eşleştiren mükemmel tasarım
• Sosyal medya ve bulut depolama içe aktarımı, yedekleme ve parola koruması için WD Discovery™ software dahil edilmiştir
• 3 yıllık sınırlı garanti

Paket İçerikleri
• My Passport sabit diski
• USB 3.0 kablosu
• WD Discovery, WD Backup™, WD Security™ ve WD Drive Utilities™ yazılımı
• Hızlı kurulum kılavuzu

WD My Passport 2017 modeli METAL değildir ve Discovery yazılımını içermez.


My Passport, sevdiğiniz devasa miktarda fotoğrafı, videoyu ve müziği depolamak için güvenilir bir taşınabilir disktir. Çok çeşitli, canlı ve keyifli renkleri olan şık tasarımı ile avucunuza rahatlıkla sığar; böylece değerli içeriğinizi gittiğiniz her yere kolayca götürebilirsiniz.

< Resime gitmek için tıklayın >


Benzersiz Tasarım

My Passport'un şık ve canlı tasarımı çok sayıda çarpıcı ve güzel renkte gelir; böylece kendi eşsiz ve kişisel tarzınıza uygun olanı seçebilirsiniz.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >


WD Discovery

Dahil edilen WD Discovery™ software Facebook, Instagram, Dropbox ve Google Drive™ gibi en çok tercih edilen sosyal medya ve bulut depolama hizmetlerini bağlar. Fotoğraflarınızı, videolarınızı ve belgelerinizi My Passport Ultra diskine çevrimiçi hayatınızı korumanıza yardımcı olması için içe aktarın.

WD Discovery 1.3.329 Windows (03.05.2017 Güncellemeli)

WD Discovery 1.3.329 MAC (03.05.2017 Güncellemeli)

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >


WD Drive Utilities Programı

WD Drive Utilities Windows 1.4.3.13 (05.04.2017 Güncellemeli)

WD Drive Utilities MAC v2.0.5.18 (24.10.2017 Güncellemeli)

Otomatik yedekleme.

WD'in otomatik, sürekli yedekleme yazılımı arka planda çok az PC kaynağı kullanarak sessizce çalışır ve verilerinizi korumanıza yardımcı olur. Bir dosya eklediğinizde veya değiştirdiğinizde, dosya anında yedeklenir.

Not : Bunun için bilgisayarınızda Microsoft .NET Framework 4 ve üstü olması gereklidir.

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >


WD Backup

WD Backup 1.8.6312 Windows (09.05.2017 Güncellemeli)

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >


WD Security Programı

WD Security 1.4.3.13 Windows (05.04.2017 Güncellemeli)

WD Security 2_0_5_15 MAC (05.04.2017 Güncellemeli)

My Passport ve Ultra disk, gizli içeriğinizin güvende kalmasını sağlamanıza yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış WD Security™ yazılımı içeren 256 bit AES Donanım Şifreleme ile birlikte gelmektedir. Donanım şifrelemeyi ve veri korumasını etkinleştirmek için kişiselleştirilmiş bir parola ayarlayın.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


Muhteşem Uyumluluğu ile Her Cihazınızda Sorunsuz Kullanın

< Resime gitmek için tıklayın >

WD şuana kadar bildirilen en uyumlu ve sorunsuz harici diskleri üretiyor özellikle çok fazla Hdd seçen yeni nesil Smart TV'lerde bazı harici diskler tanınmaz iken WD My Passport Ultra sorunsuz bir şekilde tanınıyor.

Zamanla daha az güç vermeye başlayan laptoplarda ek güç isteyen Haricilerin gözükmesi sorunu sık yaşanan bir olay fakat WD extra bir güç istemiyor, basit bir flash belleğin çalıştığı durumda WD My passport Ultra'da sorunsuz çalışıyor.

Ayrıca telefon ve tabletlerde de tanınması mümkün.

Not : Destekleyen kaliteli USB portlarında USB 3.0 hızlarıda gayet tatminkar ve stabil.


WD My Passport Ultra Detaylı Performans Testleri (2015 model)

2015, 2016, 2017 modelleri arasında çok kayda değer bir fark olmaz.

CrystalDiskmark, Atto, HD Tune testleri eklenmiştir.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >


WD My Passport Ultra'nın Diğer Hdd'lere göre Performansı Nasıl ?

< Resime gitmek için tıklayın >

Gördüğünüz üzere, biraz daha pahalı ama sağlam ve hızlı bir ürün.


WD Ürünümün Garanti Süresine Nereden Bakabilirim ?

< Resime gitmek için tıklayın >


Ülke : Türkiye veya başka yerden aldıysanız orasını seçiniz.
Seri Numarası :

Garanti Kontrolü için Tıklayabilirsiniz


WD Ürünümle ilgili Garanti İşlemlerini Nereden Halledebilirim ?

Linke tıklayarak, üyeliğiniz ile giriş yapıp sorunu bildiriniz.

Üyeliğiniz yok ise alınız.

Garanti İşlem Sayfası için Tıkla !!


WD My Passport Ultra'yı Daha Ucuza Nereden Alabilirim ?



Yurt dışından aldığımız WD Cihazların Garantisi Hakkında

Cihazınızda bir sorun olduğunda WD'nin yabancı sitesinden RMA açıyorsunuz, gerekli bilgileri onlara ilettikten sonra size Türkiye'deki distribütörüne yönlendiriyor, siz onlara ürünü yolluyorsunuz onlarda WD'ye yolluyor ondan sonra onay çıkması bekleniyor, çıktıktan sonra da yurt dışından hızlı kargo ile sıfır cihazınız kapınıza geliyor.


WD My Passport Ultra için özel Çantasını Nereden Alabilirim ?

< Resime gitmek için tıklayın >


Farklı bir versiyon : WD My Passport Wireless

< Resime gitmek için tıklayın >

Parası olan arkadaşlara wifi çözümü WD kalitesiyle birlikte geliyor.


< Resime gitmek için tıklayın >


WD My Passport Ultra Metal Edition Nereden Alabilirim ?

Anniversary edition'dan sonra çıkan yeni nesil diskler.

Renk Seçenekleri Mevcut

Navy, Champagne (10.yıla özel üretim), Silver

< Resime gitmek için tıklayın >

WD 1TB Blue-Black My Passport Ultra Metal Edition Portable External Hard Drive


Harddiskim RAW oldu Nasıl Düzeltebilrim ?

Raw Formatına Dönüşen Harddiski Kurtarma Kesin Çözüm + Resimli Anlatım için tıklayabilirsiniz


~~ Kullanıcılar Kulübü ~~

1)MühendisMurat - 1 TB My Passport
2)Legolasx - 1 TB My Passport
3)TrArif - 1TB Ultra
4)cabriyo - 2TB Ultra
4)bLind - 1 TB Ultra
5)EmreFB1907 - 1 TB Ultra
6)killerwhitewhale - 2 TB Ultra
7)---CnR--- - 2 TB Ultra
8)Ali Arslan - 2 TB Ultra
9)Mezarcu00 - 1 TB Ultra
10)Pulsefire Darius - 1 TB Ultra
11)caprinx - 2 TB Ultra
12)truva77 - 2 TB My Passport
13)atercuman - 2 TB My Passport
14)erkutamca - 1 TB Ultra
15)PlayerX - 2 TB Ultra
16)canerzilya - 1 TB Ultra
17)Prince_Mert - 1TB Ultra
18)Byparadox - 2 TB Ultra
19)oguzhan - 1 TB Ultra
20)onno92 - 2 TB Ultra
21)HeisenbergBB - 1 TB Ultra
22)SUPER-TANKS - 2 TB Ultra
23)feal124
24)cloudcomp - 2 TB Ultra
25)UltimateEchelon - 1 TB Ultra
26)thepunisher38 - 2 TB Ultra
27)HiyarliPuskevit - 2 TB Ultra
28)POWER GAMER - 1TB Ultra
29)chatlack78 - 1 TB Ultra
30)Harpooner - 1 TB Ultra Grey
31)ne0n66 - 1 TB Ultra Titanyum
32)fsmfatih - 1 TB Ultra Mavi
33)Umut Aşkın - 1 TB Ultra Kırmızı
34)hanedantr - 1 TB Ultra
34)tcgserdarl402 - 1 TB Ultra Mavi
35)frtfrtfrtfrt - 1 TB Ultra Siyah
36)derbentcioglu - 1 TB My Passport Mavi
37)seferihsn - 1 TB Ultra Mavi
38)anilcanmutlu
39)black100 - 2 TB Ultra Mavi
40)emre124 - 1 TB Ultra
41)Nén-El - 1 TB Ultra
42)umurcan - 1 TB Ultra Mavi
43)SKiPPeR..! - 1 TB Ultra
44)evohan -
45)Ghokun - 1 TB Ultra Mavi
46)lazzeus - 2 TB Ultra Mavi
47)helpmeplease - 1 TB Ultra
48)anil0640 - 1 TB Ultra Mavi
49)Mr. Jingles - 2 TB Ultra Mavi
50)carantinas - 1 TB Ultra Siyah
51)dartanil - 1 TB Ultra
52)qazrfv - 1 TB Ultra Platinium
53)octopusokan - 1 TB Ultra
54)tam1marjinal - 1 TB Ultra
55)Astra - 1 TB Ultra Mavi
56)_ELNINO_ - 1 TB Ultra - Titanyum
57)lazzi - 1 TB Ultra
58)nbce - 1 TB Ultra Mavi
59)hemo
60)Mr.Fussy - 1 TB Ultra Mavi
61)nandoo - 2 TB My Passport
62)Eyvallah - 1 TB Ultra
63)III. Çavuş - 1 TB Elements
64)alimmm78 - 1 TB Ultra Siyah
65)Atlantic - 2 TB Ultra
66)onurtabak_74 - 1 TB Ultra Kırmızı
67)charnel - 2 TB Ultra
68)eresgü - 2 TB Ultra
69)multiTYRT - 2 TB Ultra
70)oturkmen - 2 TB Ultra
71)W01fMaNT3am - Ultra
72)Dr. Manhattan - 2 TB Ultra
73)~Lithium - 1 TB Ultra
74)Sabrina_ - 2 TB Ultra
75)J. Marston - 1 TB Ultra Metal Edition
76)BayTOzAy - 2 TB Ultra
77)_EsEsLee_ - 1 TB Ultra
78)TheWhiteGandalf - 1 TB Ultra Mavi
79)DeathWing - 2 TB Ultra
80)Neuroxena - 2 TB Ultra (Yeni)
81)reyezuelo
82)02AN - 1 TB Elements
83)Cavadovich928 - 500 GB
84)koray3321 - 1 TB Ultra
85)modlox - 1 TB Ultra
86)oguzhan_48 - 2 TB Ultra Siyah (Yeni)
87)septemberwoman - 1 TB Ultra Kırmızı
88)NomadCRY - 1 TB Ultra Kırmızı (Yeni)
89)fastteam - 2 TB Ultra Siyah (Yeni)
90)cheetahonline - 1 TB Elements + 2 TB Ultra (Eski)
91)MoRTaLSouL - 1 TB Ultra (Eski)
92)OmrTR - 2 TB Ultra (Yeni)
93)amd1985 - 1 TB Ultra (Yeni)
94)dandini - 1 TB Ultra Beyaz (Yeni)
95)ualfonzo28 - 2 TB Ultra Beyaz (Yeni)
96)sorix - 2 TB Ultra Kırmızı (Yeni)
97)HsynBkts - 2 TB Ultra Beyaz (Yeni)
98)kemalwebnet - 2 TB Ultra Beyaz (Yeni)
99)Cert52 - 2 TB Ultra Mavi (Yeni)
100)T-Y - 2 TB Ultra Kırmızı (Yeni)
101)
102)
103)
104)
105)
106)

Liste güncel değildir, müsait zamanda güncellenecektir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 26 Mayıs 2020; 14:51:31 >


M MühendisMurat Konu Sahibi
7 yıl (72835 mesaj)
lazım olabilir

kullanıcı kulübü felan kurabiliriz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

U USHAKA
7 yıl (73 mesaj)
Ben de Elements almayı düşünüyorum. Ancak sayfasında önbellek boyutu belirtilmemiş. Hatta hiçbir yerde yok. Acaba o modelde önbellek yok mu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MühendisMurat Konu Sahibi
7 yıl (72835 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: USHAKA

Ben de Elements almayı düşünüyorum. Ancak sayfasında önbellek boyutu belirtilmemiş. Hatta hiçbir yerde yok. Acaba o modelde önbellek yok mu?

hocam ben elements' i önermiyorum biraz daha para verip passport alın.




I IOserI
7 yıl (641 mesaj)
2tb'den daha büyüğü yok mu ? bu otomatik yedekleme yazılımı ve koruma sistemi olması hoşuma gitti. Şirket için sadece word dosyalarını korumak yedeklemek için böyle birşey kurabilirim. Fiyatıda uygun. Peki ya virus koruması sağlayabiliyor mu kilitli iken ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MühendisMurat Konu Sahibi
7 yıl (72835 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: IOserI

2tb'den daha büyüğü yok mu ? bu otomatik yedekleme yazılımı ve koruma sistemi olması hoşuma gitti. Şirket için sadece word dosyalarını korumak yedeklemek için böyle birşey kurabilirim. Fiyatıda uygun. Peki ya virus koruması sağlayabiliyor mu kilitli iken ?

bence sağlar çünkü içine erişim yok


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ ismaillol
7 yıl (335 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bjk__murat

quote:

Orijinalden alıntı: IOserI

2tb'den daha büyüğü yok mu ? bu otomatik yedekleme yazılımı ve koruma sistemi olması hoşuma gitti. Şirket için sadece word dosyalarını korumak yedeklemek için böyle birşey kurabilirim. Fiyatıda uygun. Peki ya virus koruması sağlayabiliyor mu kilitli iken ?

bence sağlar çünkü içine erişim yok

Hayırlı olsun hocam. Normaline 170-180 vermektense bu daha mantıklı galiba





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MühendisMurat Konu Sahibi
7 yıl (72835 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ismaillol

Hayırlı olsun hocam. Normaline 170-180 vermektense bu daha mantıklı galiba

evet öyle elements dandik geliyor bana . bu arada incelemeyi nasıl buldunuz ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 30 Kasım 2013; 23:19:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ ismaillol
7 yıl (335 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bjk__murat

quote:

Orijinalden alıntı: ismaillol

Hayırlı olsun hocam. Normaline 170-180 vermektense bu daha mantıklı galiba

evet öyle elements dandik geliyor bana . bu arada incelemeyi nasıl buldunuz ?

Senin incelemelerin harika oluyor hocam.
Konuşmaya bile gerek yok





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M meta80
7 yıl (3208 mesaj)
faydalı bir inceleme olmuş teşekkür ederim




S SlideToUnlock
7 yıl (1809 mesaj)
Hocam almışken düz Passport mu alsak, Passport Ultra mı alsak?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MühendisMurat Konu Sahibi
7 yıl (72835 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SlideToUnlock

Hocam almışken düz Passport mu alsak, Passport Ultra mı alsak?

35 Tl var arada az değil bence. sadece şekil ve birkaç yazılım farkı var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yanlızkurt007
7 yıl (1371 mesaj)
Aynısının kırmızı renkli olanı abimde var hocam...Her ne kadar fazla sormasamda iyi bi Harici diske benziyor...Bende yazın sistemi alayım yedekleme için 1 TB alacam ama bundan mı SEAGATE'mi alırım bilmem...Hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MühendisMurat Konu Sahibi
7 yıl (72835 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yanlızkurt007

Aynısının kırmızı renkli olanı abimde var hocam...Her ne kadar fazla sormasamda iyi bi Harici diske benziyor...Bende yazın sistemi alayım yedekleme için 1 TB alacam ama bundan mı SEAGATE'mi alırım bilmem...Hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah

teşekkürler harici olarak seagate'i önermem


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S SlideToUnlock
7 yıl (1809 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bjk__murat

quote:

Orijinalden alıntı: SlideToUnlock

Hocam almışken düz Passport mu alsak, Passport Ultra mı alsak?

35 Tl var arada az değil bence. sadece şekil ve birkaç yazılım farkı var.

Yazılım mevzu değil de, bulut depolama olayı nasıl işliyor onu merak ettim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


I IOserI
7 yıl (641 mesaj)
Yedekleme programi sekronize değilmiş klasörde olanı yedekliyormuş. İyi en aızndan yedeklenecek dosyadaki silinen veriler hala hdd içinde bulunabilir :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MühendisMurat Konu Sahibi
7 yıl (72835 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: IOserI

Yedekleme programi sekronize değilmiş klasörde olanı yedekliyormuş. İyi en aızndan yedeklenecek dosyadaki silinen veriler hala hdd içinde bulunabilir :D

Almayi düşünüyor musun ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >