Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
700
Cevap
22047
Tıklama
7
Öne Çıkarma
Cevap: W10 Scrolling Çözümü! Creative SB Z Ses Kartı Ailesi İncelemesi [ANA KONU] (2. sayfa)

M MühendisMurat Konu Sahibi
6 yıl (72691 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 1080p

üstad 123 liraya aldık ne incelemesi :) eline sağlık. Elinde T20 olan varsa hizaya getirmek için bu kart şart.

nasıl " ne incelemesi " yapmayalım mı yani :)

bu arada konu tamamlanmıştır tekrar bakmanızı öneririm, baya yoruldum ama sanki buna değdi bunları yorumlarınızla siz söyleyeceksiniz artık :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 13 Aralık 2014; 18:03:08 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ztalan , @darbelux , @AğaBABA , @Harpooner

P PVH
6 yıl (4884 mesaj)
Basit bir sorum var,

Harman Kardon Soundsticks III kullanıyorum bu ses kartıyla.. Şimdi sorum şu;

SoundBlaster Z üzerinde 1 mikrofon girişi, 1 sol ön hoparlör girişi, 1 arka hoparlör girişi, bir subwoofer girişi ve 2 adet optik bağlantı mevcut..

Fakat Harman Kardon tek kablo ile çıkış veriyo, yani ayrı ayrı 1 sağ 1 sol 1 subwoofer kablosuyla bağlayamiycam bilgisayara.. Bu sebeple hangi girişe takmam gerekiyor hoparlörü ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MühendisMurat

Z ztalan
6 yıl (2983 mesaj)
çok güzel bir inceleme olmuş, teşekkürler.




Bu mesajda bahsedilenler: @MühendisMurat

M MühendisMurat Konu Sahibi
6 yıl (72691 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: PVH

Basit bir sorum var,

Harman Kardon Soundsticks III kullanıyorum bu ses kartıyla.. Şimdi sorum şu;

SoundBlaster Z üzerinde 1 mikrofon girişi, 1 sol ön hoparlör girişi, 1 arka hoparlör girişi, bir subwoofer girişi ve 2 adet optik bağlantı mevcut..

Fakat Harman Kardon tek kablo ile çıkış veriyo, yani ayrı ayrı 1 sağ 1 sol 1 subwoofer kablosuyla bağlayamiycam bilgisayara.. Bu sebeple hangi girişe takmam gerekiyor hoparlörü ?

arka hoparlörden hocam.

quote:

Orijinalden alıntı: ztalan

çok güzel bir inceleme olmuş, teşekkürler.


sağolun hocam inanın fazla emek veriliyor basit diye geçtiğiniz resimlerle bile bir ton uğraştım soluksa canlı gözüksün diye şu kapak resmi bir saatten fazla sürdü, şak diye olmuyor hemen öyle :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 13 Aralık 2014; 18:24:04 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P PVH
6 yıl (4884 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MühendisMurat

quote:

Orijinalden alıntı: PVH

Basit bir sorum var,

Harman Kardon Soundsticks III kullanıyorum bu ses kartıyla.. Şimdi sorum şu;

SoundBlaster Z üzerinde 1 mikrofon girişi, 1 sol ön hoparlör girişi, 1 arka hoparlör girişi, bir subwoofer girişi ve 2 adet optik bağlantı mevcut..

Fakat Harman Kardon tek kablo ile çıkış veriyo, yani ayrı ayrı 1 sağ 1 sol 1 subwoofer kablosuyla bağlayamiycam bilgisayara.. Bu sebeple hangi girişe takmam gerekiyor hoparlörü ?

arka hoparlörden hocam.

quote:

Orijinalden alıntı: ztalan

çok güzel bir inceleme olmuş, teşekkürler.


sağolun hocam inan fazla emek veriliyor basit diye geçtiğiniz resimlerle bile bir ton uğraştım soluksa canlı gözüksün diye şu kapak resmi bir saatten fazla sürdü, şak diye olmuyor hemen öyle :)

Hocam tam anlayamadım ses kartının üzerinde 5 adet jack girişi var.. Hangisine takmam lazım hoparlörü tam olarak?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MühendisMurat Konu Sahibi
6 yıl (72691 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: PVH

Hocam tam anlayamadım ses kartının üzerinde 5 adet jack girişi var.. Hangisine takmam lazım hoparlörü tam olarak?

sorunla beraber güzel birşeyi çözmüş olduk :)

FRONT (L/R) ' ye bağla ve ayarları şimdi atacağım gibi yap en güzel böyle oluyor denedim :)



- Ürün Girişleri - Çıkışları -

güncellenmiştir ve 2.1 Subwooferli ses sistemlerine göre yeni ayarlar eklenmiştir.!!





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 13 Aralık 2014; 18:47:30 >


B Balian De Ibelin
6 yıl (229 mesaj)
2+1 sistemler için stereo seçilmesi gerekir.5.1 modu 5+1 lerde daha iyi verim veriyor.2.1 sistemde 5.1 seçiliyken ses boğuluyor ve tizleri iyi alamıyorsunuz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Balian De Ibelin -- 13 Aralık 2014; 20:42:16 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MühendisMurat Konu Sahibi
6 yıl (72691 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Balian De Ibelin

2+1 sistemler için stereo seçilmesi gerekir.5.1 modu 5+1 lerde daha iyi verim veriyor.2.1 sistemde 5.1 seçiliyken ses boğuluyor ve tizleri iyi alamıyorsunuz.

denedim dostum ama 2.1 de daha düşük çıkıyor ses nedense 5.1 modunda yaptığım ayarlarda en yüksek ses böyle alındı. sizde varmı kart yoksa sadece konuşuyor musunuz ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G geberit
6 yıl (3921 mesaj)
500p Pc de çalışmıyor galiba dimi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Harpooner

H Harpooner
6 yıl (6240 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: geberit

500p Pc de çalışmıyor galiba dimi?

Yok, ps4,ps3 ve mobil cihazlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G geberit
6 yıl (3921 mesaj)
Çalışıyomuşhttp://support.turtlebeach.com/entry/830517683/ usb nin üstünde digital çıkış var dimi ondan dijitale giriş yapman lazımmış





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geberit -- 13 Aralık 2014; 22:43:27 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Harpooner

T turuncu55
6 yıl (3973 mesaj)
Dostum öncelikle inceleme için teşekkürler. Fakat nacizane birkaç kritiğim olacak.

1- Öncelikle ses kartını hangi hoparlörler ile kullandığını da belirtirsen, merak eden kişiler için referans olur. Açıkçası Logitech x-540 gibi bir hoparlör için 300 TL'ye bu kartı almak bana göre biraz saçma oluyor. Sonuçta bu iş aynı bilgisayar gibidir, sistemin parçaları bir biri ile dengeli olmalıdır. Kaynak iyi iken hoparlör tırt ise asıl performansının %40-50'sini alabilirsiniz. O sebeple hangi ekipmanlarla kullandığını belirtmen daha tamamlayıcı olur.

2- Ses kartının incelemesi bence zayıf olmuş. Sadece ses çok güzel oluyor gibi bir seviyede olmuş. Ha fotoğraflarla uğraştığın belli, hakkını yemek istemem ama eksik kalmış.
Misal bu ses kartında optik ses girişi var. Bunu nasıl değerlendirebiliriz, bunun hakkında birkaç yorum yapabilirdin. Misal Tv'deki bir filmin sesini optik kablo ile pc'ye bağlı bir 5.1 hoparlör takımından alabiliyor muyuz? Yada PS3 - Bluray gibi bir cihazın sesini PC hoparlörlerinden almamızı sağlıyor mu? Ve bu cihazlardan DTS ve DOLBY sesleri passthrough olarak aktardığımızda sesi çözebiliyor mu?
Yada evinde AVR yada başka bir ses sistemi varsa DTS Connect özelliği sayesinde oyunlarda optik ile sesi aktardığında DTS logosunu görebiliyor musun? Bu gibi detayları da deneyip, sonuçlarını paylaşırsan inceleme daha dolu ve bilgilendirici olacaktır.

3- Bir de resimlerin kendine ait olduğunu belirtmek için daha makul ve orijinal bir logo geliştirirsen daha iyi olur. Bu hali ile rengarenk dolmuş ışığı gibi gözüküyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MühendisMurat

H Harpooner
6 yıl (6240 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: geberit

Çalışıyomuşhttp://support.turtlebeach.com/entry/830517683/ usb nin üstünde digital çıkış var dimi ondan dijitale giriş yapman lazımmış

Çalışıyor valla, bende pc yok, mac mini var optik çıkış yok, ama sadece usb yi taktım, oldu şuan, valla olmaz yazıyordu web sitesinde denememiştim bile sağolasın. Driver mriver da yok, tak ve çalıştır modunda hatta.

Ohoo mikrofon bile çalışıyor, kendimi arattırdım, mac den cevapladım gayet güzeldi. Saolasın valla tekrardan.




B Balian De Ibelin
6 yıl (229 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MühendisMurat

quote:

Orijinalden alıntı: Balian De Ibelin

2+1 sistemler için stereo seçilmesi gerekir.5.1 modu 5+1 lerde daha iyi verim veriyor.2.1 sistemde 5.1 seçiliyken ses boğuluyor ve tizleri iyi alamıyorsunuz.

denedim dostum ama 2.1 de daha düşük çıkıyor ses nedense 5.1 modunda yaptığım ayarlarda en yüksek ses böyle alındı. sizde varmı kart yoksa sadece konuşuyor musunuz ?

Konuşmuyorum var olduğu için yazıyorum.Flac ve 320 kbps müziklerde denedim.Yabancı müziklerde özelliklede remixlerde denersen dediğimi anlarsın.Şarkıcının sesi stereo modda netken 5.1 de ses arka plana düşüyor ve boğuluyor.Ses sistemin iyi olmadığı için bu farkı anlamayabilirsin ama bende z623 olduğu için bunu çok rahat anlıyorum.2+1 e yani stereo olarak yapılmış sisteme 5.1 surround gitmiyor..5.1 modu 5+1 sistemlerde çok iyi gidiyor.Ama dediğim gibi en iyi performansı stereo modunda verdi.Zira doğal olanıda budur.Çünkü sistem 2+1.5.1 i sanal olarak 2.1 e vermeye kalkınca performans düşüyor.Filmler içinde deneme yaptım.Sonuç aynı.5+1 sistemde nasıl ki müzik dinlemek işkence ise 2+1 sisteme sanal 5.1 vermekte işkencedir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MühendisMurat Konu Sahibi
6 yıl (72691 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: turuncu55

Dostum öncelikle inceleme için teşekkürler. Fakat nacizane birkaç kritiğim olacak.

1- Öncelikle ses kartını hangi hoparlörler ile kullandığını da belirtirsen, merak eden kişiler için referans olur. Açıkçası Logitech x-540 gibi bir hoparlör için 300 TL'ye bu kartı almak bana göre biraz saçma oluyor. Sonuçta bu iş aynı bilgisayar gibidir, sistemin parçaları bir biri ile dengeli olmalıdır. Kaynak iyi iken hoparlör tırt ise asıl performansının %40-50'sini alabilirsiniz. O sebeple hangi ekipmanlarla kullandığını belirtmen daha tamamlayıcı olur.

2- Ses kartının incelemesi bence zayıf olmuş. Sadece ses çok güzel oluyor gibi bir seviyede olmuş. Ha fotoğraflarla uğraştığın belli, hakkını yemek istemem ama eksik kalmış.
Misal bu ses kartında optik ses girişi var. Bunu nasıl değerlendirebiliriz, bunun hakkında birkaç yorum yapabilirdin. Misal Tv'deki bir filmin sesini optik kablo ile pc'ye bağlı bir 5.1 hoparlör takımından alabiliyor muyuz? Yada PS3 - Bluray gibi bir cihazın sesini PC hoparlörlerinden almamızı sağlıyor mu? Ve bu cihazlardan DTS ve DOLBY sesleri passthrough olarak aktardığımızda sesi çözebiliyor mu?
Yada evinde AVR yada başka bir ses sistemi varsa DTS Connect özelliği sayesinde oyunlarda optik ile sesi aktardığında DTS logosunu görebiliyor musun? Bu gibi detayları da deneyip, sonuçlarını paylaşırsan inceleme daha dolu ve bilgilendirici olacaktır.

3- Bir de resimlerin kendine ait olduğunu belirtmek için daha makul ve orijinal bir logo geliştirirsen daha iyi olur. Bu hali ile rengarenk dolmuş ışığı gibi gözüküyor.


1) Doğru , eklerim.

2) Haklısın dostum zaten G930 ile aynı zamana geldi yani bunlar bile baya zamanımı aldı onlarda zaman içinde gerçekleştirilecek diyeyim DTS ' yi deneyecektim mesela kaldı öyle zaman kalmıyor hepsine bakamıyorum, robot değilim ben aynı anda birton konuya cevap yetişmiyor istesem de. :)

3) Haklısın birdahakine transparan ve daha az belli olan birşey koyarım.


quote:

Orijinalden alıntı: Balian De Ibelin

Konuşmuyorum var olduğu için yazıyorum.Flac ve 320 kbps müziklerde denedim.Yabancı müziklerde özelliklede remixlerde denersen dediğimi anlarsın.Şarkıcının sesi stereo modda netken 5.1 de ses arka plana düşüyor ve boğuluyor.Ses sistemin iyi olmadığı için bu farkı anlamayabilirsin ama bende z623 olduğu için bunu çok rahat anlıyorum.2+1 e yani stereo olarak yapılmış sisteme 5.1 surround gitmiyor..5.1 modu 5+1 sistemlerde çok iyi gidiyor.Ama dediğim gibi en iyi performansı stereo modunda verdi.Zira doğal olanıda budur.Çünkü sistem 2+1.5.1 i sanal olarak 2.1 e vermeye kalkınca performans düşüyor.Filmler içinde deneme yaptım.Sonuç aynı.5+1 sistemde nasıl ki müzik dinlemek işkence ise 2+1 sisteme sanal 5.1 vermekte işkencedir.


bu sefer de Bass redirection aktif olmuyor be hocam. Bass yok gibi birşey çok ezik çıkıyor ses kartsız bile daha iyiydi yani ben bu verdiğim ayarlarla daha yüksek ve tok ses alıyorum ve mutluyum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 14 Aralık 2014; 1:41:02 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B berkay1074
6 yıl (1205 mesaj)
Creative Sound Blaster Zx ile z arasındaki fark nedir ?

zx de ses kontrolü veriyor başka bi farkı varmı?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

L Laztronot
6 yıl (3482 mesaj)
hayır başka hiç bir fark yok tüm teknik özellikleri aynıdır. tek fark ses kontrol modülüdür. aslında aynı kartlar sadece onda kontrol modülü olduğu için ZX modeli ismi verilmiş





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Laztronot -- 14 Aralık 2014; 2:30:41 >


Bu mesajda bahsedilenler: @berkay1074

C Castiell07
6 yıl (1240 mesaj)
Bende Sound Blaster Z kullanıyorum listeye ekleyebilirsiniz




M MühendisMurat Konu Sahibi
6 yıl (72691 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: berkay1074

Creative Sound Blaster Zx ile z arasındaki fark nedir ?

zx de ses kontrolü veriyor başka bi farkı varmı?



- Creative SB Z - ZX - ZXR Farkları -

bölümü eklenmiştir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 14 Aralık 2014; 2:59:26 >


Bu mesajda bahsedilenler: @darbelux

P PVH
6 yıl (4884 mesaj)
Soundblaster Z almıştım.. Şimdi ZX'te ki aparatı alıp kullanmak istiyorum.. Uygun olur mu? Sonuçta sanırım ikisininde kartı aynı, peki alırsam o aparatı nasıl bağlicam? Ve en önemlisi aparatı nerden tek başına temin edebilirim?


Bu mesaja 1 cevap geldi.