Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
419
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Vodafone Kolay Paketler'e zam mı geldi?
M
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >

Hattı takmaya üşeniyorum. Vodafone kullananlar bakabilir mi, ulan bu zam gerçekse yuh diyorum.

25gb 169tl ne mk.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

B
2 ay
Yüzbaşı

Tüm operatörler tarifeleri yavaş yavaş 100 lira bandının üzerine çıkartmakta kararlı görünüyor.
3 kişilik ailede-ev interneti dahil- internet için verilen para aylık ortalama 350-400 lirayı buluyor artık. Neyin bedeli bu bu kadar yüksek paralar ben anlamıyorum artıkü kimsenin umrunda da değil.
Doğalgaz mı elektrik mi ulan altı üstü internete girip telefonumuzdan birilerini arıyoruz.



N
2 ay
Binbaşı

Bu fiyatlar uçmuş 2 ay oldu kardeşim Red30 video 105 liradan aldık.Twitter,instagram,facebook,youtube sınırsız 3 ay netflix ve 6 ay amazon prime hediye.Batırdılar ülkeyi yazıklar olsun 10GB 29 lira,15gb 35 liralardan geldiğimiz duruma bak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
2 ay
Yarbay

BTK denetleme mekanizmasını çalıştırmalı tavan fiyat mı olur başka bir şey mi olur bilmem ama ne olacaksa olsun bu fiyatlar çok fazla absürt.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
2 ay
Yarbay

katılıyorum, zam yapılır anlıyorum da şu fiyatlar çılgınlık seviyesinde artık.

tanıdığım 4-5 kişi hattını bimcelle taşıdı sil süpür ne verirse öyle idare ediyor. tl falan yüklemiyor. bu gidişe bende yaparım öyle


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @GENERALCELL
G
2 ay
Yarbay

Yakında belki.!! hotspot paylaşım yapmaya bir ayar gelebilir.
Bir diğer belki.!! olarakta Faturalı hatlara konuşma 6sn, veya internet 1kb ücretlendirmeye bir ayarda gelebilir.
SADECE TAHMİNDİR.
KİŞİSEL GÖRÜŞÜMDÜR
.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @KoşanBalık
F
2 ay
Yüzbaşı

baya iyi almışssınız ya online mı yaptınız bu paketi yoksa bayiden felan mı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @nostalji16
F
2 ay
Yüzbaşı

bu fiyatların nedeni olan yerlerden fiyatlarını düşürmesini istemek :)))




Bu mesajda bahsedilenler: @GENERALCELL
N
2 ay
Binbaşı

Kardeşimin arkadaşı vodafoneda yazılımcı çalışıyor.Onda sınırsız var eş dost şifresi banada dedi ama vodafone kullanmak istemedim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Faıthful
M
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Türk telekom'un fiyat performanslığı şu son zamanlarda anlaşıldı. Turkcell'in fırsatcılığı da aynı şekilde. Vodafone'un da zaten yapacak birşeyi yok. Türk telekom candır.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @nostalji16
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.