Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
235
Cevap
4259
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: VİVİOYU SATTIM ARAÇ TAVSİYE (10. sayfa)

T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Uzaktan bakınca hiç öyle 8 binlik araç gibi durmuyor, bence bu alınır eğer yürüyeninde sıkıntı yoksa.
Zaten anladığım kadarıyla 1-2 yıl sonra yeniden satıp başka araçlara da konacak bir haliniz var, satarken sıkıntısı da olmaz gibi.

Aküsü takılı olmadığı için kumandalı kapı açılmadı ve dışarıdan inceledim.
Aracın ön camı silecek hizasında yatay olarak yaklaşık 1 metre çatlak var. Kaportanın birkaç noktasında büyük olmayan boya kalkması ile kaputun ucuna yakın avuç içi kadar yerde boya kalkması vardı.




D
dusau
6 yıl (2297 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
dusau
6 yıl (2297 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?

Onun pazarlığını sen yapacaksın . Forumdan birisi ulaşmaya çalıştı ama adam ilana telefon koymamış.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?

Onun pazarlığını sen yapacaksın . Forumdan birisi ulaşmaya çalıştı ama adam ilana telefon koymamış.

7 liraya da olsa kaçırma diyorsun?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

D
dusau
6 yıl (2297 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?

Onun pazarlığını sen yapacaksın . Forumdan birisi ulaşmaya çalıştı ama adam ilana telefon koymamış.

7 liraya da olsa kaçırma diyorsun?

Bence sen 50 lira da olsa pazarlık yapmadan araba alamazsın ama ciddi olarak piyasasını takip ettiğim bir araba değil. O yüzden sen en iyisi ekspere sor kaça veriyorsa alayım diye.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?

Onun pazarlığını sen yapacaksın . Forumdan birisi ulaşmaya çalıştı ama adam ilana telefon koymamış.

7 liraya da olsa kaçırma diyorsun?

Bence sen 50 lira da olsa pazarlık yapmadan araba alamazsın ama ciddi olarak piyasasını takip ettiğim bir araba değil. O yüzden sen en iyisi ekspere sor kaça veriyorsa alayım diye.

Eksper "Sıfır km veya 1. dereceden akrabana ait değilse dizele yaklaşma" diyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
dusau
6 yıl (2297 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?

Onun pazarlığını sen yapacaksın . Forumdan birisi ulaşmaya çalıştı ama adam ilana telefon koymamış.

7 liraya da olsa kaçırma diyorsun?

Bence sen 50 lira da olsa pazarlık yapmadan araba alamazsın ama ciddi olarak piyasasını takip ettiğim bir araba değil. O yüzden sen en iyisi ekspere sor kaça veriyorsa alayım diye.

Eksper "Sıfır km veya 1. dereceden akrabana ait değilse dizele yaklaşma" diyor

Turbo dizelleri anlarımda , atmosferik kara düzen dizelleri anlamak pek mümkün değil. Sonuçta yağı bile sorunsuz yakan araçlar, şimdiki dizeller gibi hassas değil. Ama eksper diyorsada bir bildiği vardır herhalde.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?

Onun pazarlığını sen yapacaksın . Forumdan birisi ulaşmaya çalıştı ama adam ilana telefon koymamış.

7 liraya da olsa kaçırma diyorsun?

Bence sen 50 lira da olsa pazarlık yapmadan araba alamazsın ama ciddi olarak piyasasını takip ettiğim bir araba değil. O yüzden sen en iyisi ekspere sor kaça veriyorsa alayım diye.

Eksper "Sıfır km veya 1. dereceden akrabana ait değilse dizele yaklaşma" diyor

Turbo dizelleri anlarımda , atmosferik kara düzen dizelleri anlamak pek mümkün değil. Sonuçta yağı bile sorunsuz yakan araçlar, şimdiki dizeller gibi hassas değil. Ama eksper diyorsada bir bildiği vardır herhalde.

Kendisi de 2007 Focus Dizel kullandı ve sattı "Sattım da kurtuldum" dedi.




T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
Vivio için müşteri cuma akşamı "Kredi gecikti salı günü alabilirim, en kötü çarşamba" demişti ve bir daha hiç aramadı.
Bu saate kadar da haber gelmedi. Satın almaktan vazgeçtiğinden eminim artık.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
lordford50
6 yıl (12988 mesaj)
Hayırlısı olsun
ben Sevindim,
bin tertemiz arabana,
ufak tefek masraflarını nasıl olsa yaptırırsın.
baktığın arabalarda masrafsız değildi.
sonra biraz daha bütçeyi artırıp modelli bişey alırsın.
2004-2007 suzuki alto 1.1
felan





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TuVNeRa

T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
Hala aramadı artık vazgeçtiğinden eminim.
Ama onun vazgeçmesi Vivio' yu satmayacağım anlamına gelmez.
Verdiğim fiyattan daha önce satın almak isteyenler olmuştu o zaman ben vermek istemedim.
Her malın bir alıcısı vardır.




H
hcifci34
6 yıl (271 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?

Onun pazarlığını sen yapacaksın . Forumdan birisi ulaşmaya çalıştı ama adam ilana telefon koymamış.

7 liraya da olsa kaçırma diyorsun?

Satılmış sanırım ilandan kalkmış





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

D
dusau
6 yıl (2297 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hcifci34


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?

Onun pazarlığını sen yapacaksın . Forumdan birisi ulaşmaya çalıştı ama adam ilana telefon koymamış.

7 liraya da olsa kaçırma diyorsun?

Satılmış sanırım ilandan kalkmış

Hocam 7000 liraya 2000 model klimalı dizel Saxo bulmuş, o paraya Şahin vermiyorlar. Hala 6000 olmaz mı diyor. Ilandada sağlık nedeniyle acil satılık daha pazarlık etmeyin kalbinizi kırarım yazmış adam. Tuvnera hala 6 ya bırakmaz mı diyor Sineğin yağını çıkarır bu adam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
Az önce aradı müşteri, yarın sabah noterde buluşuyoruz
O heyecenla arabamı boşaltırken bu lanet reflektörün ayağı jilet gibi parmağımı kesti, kanımızı akıttı.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

Kanama durmayınca bandaj yaptırdım:
< Resime gitmek için tıklayın >




A
atla
6 yıl (1118 mesaj)
-





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hcifci34


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: dusau


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

quote:

Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

Hocam biraz geniş araç bak iri yarı adamsın sen .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-bu-ihtisam-bu-paraya-169069304/detay/
Bu mu?

Aynen bu tarz bir şey hocam, gerçi içini tam bilmiyorum ama oturunca rahat olun .
Koca bünye ufak araç pek olmuyor.

Pazarlık etmeden 8 lira olur dedi. Eksper "Pazarlık etsen 7,5 liraya da bırakırdı. Arabaya akü takınca yürüyor ve noter satışında sorun çıkmıyorsa 7,5 liraya kaçırma" dedi.

Bu senin kabusun olur benzin olarak. Senin gibi cimri birisi buna nasıl tüp ve benzin koyacak merak ediyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dizel-klimali-sorunsuz-2016-muayeneli-179901855/detay
6 liraya bırakır mı?

Onun pazarlığını sen yapacaksın . Forumdan birisi ulaşmaya çalıştı ama adam ilana telefon koymamış.

7 liraya da olsa kaçırma diyorsun?

Satılmış sanırım ilandan kalkmış

Adam telefonlara cevap vermiyormuş zaten.
Üstelik eksper ve minibüscü arkadaş kesinlikle 2. el dizel alma dedi.




M
manalaus
6 yıl (531 mesaj)
Tüm yazılanları okudum mantıklı seçeneklerde vardı saçma olanlarda. bende size farklı bir öneride bulunacağım. iş yerimde arkadaşta var ve çok memnun ve az yakıyor lpg ile çok az yakıyor hatta. araç ise = TOYOTA STARLET


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)
Mümkünse İstanbul satılanından bir link alabilir miyim?




Bu mesajda bahsedilenler: @manalaus

T
TuVNeRa Konu Sahibi
6 yıl (21604 mesaj)