Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
671
Tıklama
0
Öne Çıkarma
VGA BOOST OLAYI NEDİR VE OYUN PERFORMANSINDA ETKİSİ BÜYÜK MÜDÜR?

G
GGGAMER Konu Sahibi
6 yıl (4 mesaj)
Arkadaşlar şu VGA BOOST dediğimiz olayın detaylarını bi öğrenmem lazım a buraya da yazıyorum bilgisayar prosu olan arkadaşlar bana bi gerçeği açıklasın allah rızasına.msi ekran kartı artı msi anakart alıyorum bu ikisi de gaming olursa VGA BOOST denen bi olay ortaya çıkacakmış. VE BU BOOSTU KENDİMİZ DE AÇIP KAPAYABİLİYOMUŞUZ. şimdi kafam karıştı benim iyicene. Bu VGA BOOST çok önemli birşey mi ve oyun performansını etkilermi? Etkilerse ne kadar etkiler? VGA BOOST olsun diye illa ekran kartı ve anakartı gaming versiyonundan almalı mıyım yoksa biraz bu VGA BOOST olayı reklam mıdır? Onun yerine daha ucuza ama aynı performansa sahip bir ekran kartı ve anakart mı almalıyım? Uzun lafın kısası şu şekilde sorularımı tamamlıyorum.

SIRF VGA BOOSTA SAHİP OLMAK İÇİN GAMING BİR EKRAN KARTI VE ANAKART ALMAYA DEĞER Mİ YOKSA VGA BOOSTU DERT ETMEYİP DAHA UCUZA GAMING SERİSİNDEN OLMAYAN BİR EKRAN KARTI VE ANAKART MI ALMALIMYIM?




F
FaLCoN^
6 yıl (4256 mesaj)
Boost denilen şey standart değerler üzerine 20-50mhz overclocktur. Kendiniz de yapabilirsiniz. Fazladan para vermenize hiç gerek yok.her ekran kartın da boost olmaz. Genelde Nvidia kartlarda görürüz boost u.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
shagunz
6 yıl (771 mesaj)
biri de çıkıp dememiş ki "sen ne anlatıyosun hacı?"




Bu mesajda bahsedilenler: @GGGAMER

C
computerguru
6 yıl (1 mesaj)
bu milletin bu cehaleti ne zaman bitecek merak ediyorum , afganistan hindistan forumlarında 1 senede görmeyeceğin konuyu bizim memlekette 1 günde görüyorum



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.