Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
226
Cevap
18772
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Cevap: Vestel 2000z Inox filt kahve makinesi 179TL yerine 79TL (2. sayfa)

İ
infest06
3 yıl (2114 mesaj)
Kullanan var mı kahveyi ne kadar sıcak tutuyo acep ?
Delonghi soğuk geliyo.




U
ultraaASLAN
3 yıl (31 mesaj)
hocam öğütücün varsa sorun yok ,ben şimdilik kahve satan sitelerden 250grlık öğütülmüş almayı düşünüyorum bakalım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yazilimsever

F
fearless_X
3 yıl (289 mesaj)
​1-31 Ekim 2017 tarihleri arasında Vestel yetkili satıcılarından veya vestel.com.tr ‘den tek seferde gerçekleştireceğiniz peşin veya taksitli 1.500 TL ve üzeri ilk alışverişinize 100 TL MaxiPuan!

Almışken 1500 ' tamamlayın




L
larenuf
3 yıl (226 mesaj)
makine nasil acaba bi yorum bulamadım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
simyaci
3 yıl (332 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: laider

Eve mi alıyorsunuz arkadaşlar ?

Akşamları 2 fincan kahve içeriz . Bizi nescafe den kurtarır mi?

size şu lazım, ucuz bulunursa alınabilir:
http://www.hepsiburada.com/goldmaster-zinde-gm-7331-filtre-kahve-makinesi-pm-mtgoldmgm7331
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 3 cevap geldi.

B
bradenburg
3 yıl (747 mesaj)
günde içeceğimiz 1 bardak filtre kahve için gereksiz sanırsam benim için uygun olan frenchpress





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


F
fevriinsan
3 yıl (5 mesaj)
aldım 1 adet haber veren arkadaş teşekkürler




C
Curb
3 yıl (3121 mesaj)
Çevrenizde içen tek kişi sizseniz gereksiz masraf. Tekzen, Koçtaş gibi yerlerde 10-15 liraya french-press'ler var o işinizi görür. Kalabalık ile 1 lt kahve tüketen çevreniz varsa çelik gövdeli uygun fiyatlı bir ürün.




M
moon74
3 yıl (977 mesaj)
Kaptik 1 tane 😂





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


J
jamie35
3 yıl (593 mesaj)
Sagolasin kardeşim ihtiyacim vardi kaptim bir tane. Fiyat cok iyi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F
Felix88
3 yıl (455 mesaj)
1 tane de ben aldım. Umarım işimizi görür.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
talbus
3 yıl (19 mesaj)
Teşekkür ederim haber verdiğiniz için





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
timsahhh
3 yıl (634 mesaj)
Bende aldım 1 adet. hanıma sürpriz yapalım..




S
Süpersperm
3 yıl (39 mesaj)
Kahveyi öğütmüyor sanırım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y
yedikeresekiz
3 yıl (2853 mesaj)
2 tane 5 taksitle almaya çalıştım iki kere taksit uygun değil falan diyer bi uyarı çıkıp ödeme tamamlanmasdı. bende 1 tane tek çekim aldım oldu. çok çok iyi fiyat. evde olmasına rağmen yedek olarak aldım




M
mehmet3807
3 yıl (254 mesaj)
A101deki filtre kaahve makinasini kacirdigim icin uzuluyordum cok iyi oldu kaptim 1 tane tesekkurler ama nette hic kullanici yorumu filan goremedim acikcasi bu biraz korkutuyor ama bakalim





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


V
voodoo child
3 yıl (934 mesaj)
kettle amaçlı alsam saçma mı olur?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
soldier_x
3 yıl (542 mesaj)
Kendime olmasada arkadaşa aldık teşekkürler





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
soldier_x
3 yıl (542 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: voodoo child

kettle amaçlı alsam saçma mı olur?

Aşırı saçma olur hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
Be_Yourself
3 yıl (2778 mesaj)
Güzel fiyat, birkaç ay önce aynı özellikler de Emsan almıştım 100 liraya





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >