Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
63
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Varşova

K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
Varşova defteri buradan başlıyor. Yeni havalimanı müthiş olmuş bu arada.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sioux , @hamza5806 , @Vega , @Kas adam , @thebiqboss

H hamza5806
10 ay (2756 mesaj)
Yol yabdı

Hemde hava yolu yabdı jsndjsjssksmsm





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Yol yabdı

Hemde hava yolu yabdı jsndjsjssksmsm
Geldim ve Varşova'yı beğenmedim. Berlin için gelmiş oldum açıkçası. Yarın falan 5-6 foto atarım.

Yalnız yaya geçitlerinde durmaları mükemmel.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Domuz eti yerkene.

Katlanabilir telefon.

< Resime gitmek için tıklayın >

8k Qled;

< Resime gitmek için tıklayın >

Siz ikinize özel. Paris'e de gitmeyi deneyeceğiz.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806 , @Vega

H hamza5806
10 ay (2756 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kayraudiophile

Geldim ve Varşova'yı beğenmedim. Berlin için gelmiş oldum açıkçası. Yarın falan 5-6 foto atarım.

Yalnız yaya geçitlerinde durmaları mükemmel.

Alıntıları Göster
Reis 2 3 saatte neyi begenmedin yav ahshahahah





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Reis 2 3 saatte neyi begenmedin yav ahshahahah

Alıntıları Göster
Sıradan geldi la, İstanbul gibi ama medeni hali.

< Resime gitmek için tıklayın >

Birazdan özel içecekler geliyor.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Vega

H hamza5806
10 ay (2756 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kayraudiophile

Sıradan geldi la, İstanbul gibi ama medeni hali.

< Resime gitmek için tıklayın >

Birazdan özel içecekler geliyor.

Alıntıları Göster
Allah Allah

Nüfusu da cok az bizim Antalya kadar bile yok

Afiyet olsun reis sehirden daha cok foto at

Ben sahsen istanbulu gezmeye bile gelmem galiba artık kalabaliktan aşırı tiksiniyorum





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
Kilometrekare bazında İstanbul'dan kalabalık.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806

H hamza5806
10 ay (2756 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kayraudiophile

Kilometrekare bazında İstanbul'dan kalabalık.
Peki belli oluyor mu bu durum? Sıkışık mi yani





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
Hamza ve Vega bunlar sizin için;

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806 , @Vega

K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Peki belli oluyor mu bu durum? Sıkışık mi yani

Alıntıları Göster
Çok az. Yollar özel.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hamza5806
10 ay (2756 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kayraudiophile

Hamza ve Vega bunlar sizin için;

< Resime gitmek için tıklayın >
Saol reis





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H hamza5806
10 ay (2756 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kayraudiophile

Çok az. Yollar özel.

Alıntıları Göster
O zaman sıkıntı yok





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
Lenora'yı da çağıralım. Lenora Berlin'e gidip Sennheiser Orpheus'u deneyeceğim 2-3 gün sonra. Şimdi Varşova'da oteldeyim.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Lenora

A Automatic Gun Fire
10 ay (195 mesaj)
ailenle, kardeşinin okulu için mi gitmiştin? tam hatırlayamadım. oteli de atsana


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Automatic Gun Fire

ailenle, kardeşinin okulu için mi gitmiştin? tam hatırlayamadım. oteli de atsana
Kardeşimin okulu için gittim, Berlin'e de uğrayacağım. Otel dediğim apart aslında ama hoş. Toplamda taksi hariç her şey için 1395 dolar harcadık. Taksi paraları da 150 dolar tutmuş olacak ayrıca.

Apart'tan SS;

< Resime gitmek için tıklayın >

Edit: Buradaki harcamalarımız da 900 dolar tutacak.

1395 + 900 + 150 = 2445 dolar. 14000 TL harcanmış olacak.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kayraudiophile -- 4 Aralık 2019; 1:23:8 >


Bu mesajda bahsedilenler: @thebiqboss

T thebiqboss
10 ay (94 mesaj)
Almanyada mısın şuan reis ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kayraudiophile Konu Sahibi
10 ay (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: thebiqboss

Almanyada mısın şuan reis ?
Polonya, hafta sonu Almanya'da olacağım.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T thebiqboss
10 ay (94 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kayraudiophile

Polonya, hafta sonu Almanya'da olacağım.

Alıntıları Göster
vayy Polonya çok güzel bir yer ama hava çok soğuktur oralarda.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V Vega
10 ay (3274 mesaj)
Oranın McDonald's burgeri biraz değişikmiş.Gerçi ben genellikle Burger King'den yiyorum.Ayrıca şeftalili Coca Cola'yı da ilk defa görüyorum.

Bu konuları Konu Dışı'na açsanız iyi olur bence.


Bu mesaja 1 cevap geldi.