Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
52
Cevap
3429
Tıklama
0
Öne Çıkarma
USB ve MTP sorunlarına tam cozum

T turuncu Konu Sahibi
15 yıl (1950 mesaj)
Arkadaslar mp3 playerlarinizi ne yaparsanız yapın xp ya tanıtamadıysanız asagida verdigim linkteki dos programını kurun ve calıstırın. xp nin bilgisayarınıza cektigi tum gerzek ayarları duzenliyor. benim basıma gelmisti ve bu forumlarda cevap bulamamıstım. sonunda creative in uluslararası forumunda sorunumu cozdum. kısaca baska xp lerde calısan mp3 player im kendi bilgisayarımda calısmiyordu.

ne yaptıysam olmadı. aleti (kendi ozelliginden dolayı) hard disk olarak bile gosterebiliyordum ancak aletin yazılımını xp ye bir turlu tanıtamıyordum. regedit ayarların tutun oncek mtp ayarlarına kadar herseyi sildim, tekrar yukledim vs... olmadı olmadı... Pci dan usb 2.0 takıp bile denedim, nafile...

ayni sorunla karsılasanlar olabilir diye size su linki veriyorum:

http://www.delldjsite.com/forums/attachment.php?attachmentid=444
yeni link:

http://www.h emenpaylas.com/download/362696/fixup.zip.html
h ve e harfleri arasındaki boşluğu kapattıktan sonra siteye gidiniz.

sadece dos programını calistirin. aletiniz yazılıma ihtiyac duyan bir mp3 player ise daha onceden yazılımının kurulmus olmasına da dikkat edin.

desteklenen iriver modelleri
iRiver T10
iRiver T30
iRiver U10
iRiver H10


desteklenen creative modelleri:
tum harddiskli zen serisi.

tum mtp ve baglanti sorunlariniz hallolacak... sadece o ufacik progarm isinizi gorecek, cok sasiracaksiniz...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu -- 16 Nisan 2006; 12:18:08 >


O octaine
15 yıl (898 mesaj)
link calismiorrrrrr




O octaine
15 yıl (898 mesaj)
rapidle gitsin...

h10 icin son umut..

bu link de calismior bi bak istersen...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi octaine -- 31 Mart 2006; 21:01:36 >


T turuncu Konu Sahibi
15 yıl (1950 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: ULUC

rapidle gitsin...

h10 icin son umut..

bu link de calismior bi bak istersen...


linkteki adı lazım degil sitenin ismi şifrelemeye takılıyor yani linkteki salyapnemeh kelimesini terden yazarak siteye ulasabilirsin ...



http://www.h emenpaylas.com/download/362696/fixup.zip.html

-h- ve -e- harflleri arasındaki boslugu kapatarak adrese gidiniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu -- 27 Nisan 2006; 12:24:27 >


B Bogard
15 yıl (42 mesaj)
Çok teşekkür ederim, biraz önce T30 için denedim işlem başarılı




T turuncu Konu Sahibi
15 yıl (1950 mesaj)
rica ederim ozellkle iriver kullanıcıların cok işine yaraması gereken bir link ama arkalarda kayboluyor, benim bildigim kadarıyla bundan daha basit bir yol yok.




T trbugrapc
15 yıl (2353 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Bogard

Çok teşekkür ederim, biraz önce T30 için denedim işlem başarılı

Ya download yaptım ama hangisini açacaz 3 adet dosya var birisi zaten word.
pnpreg isimli dosya pc de açılmıyor ötekinde ise açılıyor devam etmek için tıklayın enter leyin diyor.
Basıyorum kapanıyor ??????
Aceleee cevappp




T trbugrapc
15 yıl (2353 mesaj)
Acele cevap atacakk yokmu arkadaşlarrrrrrr acilllllllllllllllllll! ! ! !!




T turuncu Konu Sahibi
15 yıl (1950 mesaj)
basıyorum kapanıyor demişsin.
kapandıkdan sonra mp3 ünü takmayı dene belki de olmuştur, olmadıysa bi bakalım yine.




M maniac1987
15 yıl (1756 mesaj)
güzel çalışma turuncu tebrık ettım
artı rep dıyıcem ama yok




T trbugrapc
15 yıl (2353 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: turuncu

basıyorum kapanıyor demişsin.
kapandıkdan sonra mp3 ünü takmayı dene belki de olmuştur, olmadıysa bi bakalım yine.

Abi şimdi mp3 ı pc ye takıyorum connect usb yazıyor ama pc de bir algılama yok.
Şimdi ben mp3player pc ye takılı iken mi bu programı kuracam ?
programda 3 adet dosya var 1 i açılıyor gibi oluyor kapanıyor.
Ötekisinde ise açılıyor ms-dos gibi devam etmek için enterleyin diyor basıyorum.kapanıyor pencere böyle mi yapılacak bu ?




T trbugrapc
15 yıl (2353 mesaj)
aaa tamam bu defa succesful dedi. Aygıt yöneticisi açıldı kendiliğinden.mp3 player i çıkarıp bidaha taktım.Hiçbir değişme olmadı neden olabilir acaba ????




T trbugrapc
15 yıl (2353 mesaj)
abilerrrrrrrrr anlayan biri varsa acele cevap atıversin bee valla....




T turuncu Konu Sahibi
15 yıl (1950 mesaj)
cihaz bağlıyken değil .
usb ye hiç bişey bağlı olmasın, o dos programını çalıştır, daha önce tüm programları zip den cıkart tabii.
sonra cihazı usb ye tak. sistemin cihazın gerektirdiği min ayarlara uygunsa algılaması lazım. sp2 yüklü değilse yüklemeni öneririm wmp 11 kullanıyosan da 10 a dönmeni.




B Bogard
15 yıl (42 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: turuncu

cihaz bağlıyken değil .
usb ye hiç bişey bağlı olmasın, o dos programını çalıştır, daha önce tüm programları zip den cıkart tabii.


Pardon zamanında cevap vermek isterdim ama turuncu arkadaşımız cevabı vermiş zaten, aynı hataya ben de düştüm, programları zip ten çıkartıp dos komutunu öyle çalıştırmak lazım :)




T trbugrapc
15 yıl (2353 mesaj)
abi diğer cafe de olmuştu burada Hata: Sistem kayıt defterini anahtarı bulamadı dior.
hey allam yaw nasıl olacak bu




T trbugrapc
15 yıl (2353 mesaj)
oke onuda hallettim bakalım şimdi olacakm ııııııııııııııııı bekliyorummmmmmmmmmmm




T trbugrapc
15 yıl (2353 mesaj)
pöftttttttttttttt yine usb connect yazıo fakat yeni donanım bulundu demiyorr.Ne yapacaz bunu yaa...




T turuncu Konu Sahibi
15 yıl (1950 mesaj)
yahu neler yapıyosun öyle hiç anlamadım :)
regedit sorununa falan nasıl ulaştın ?

zip den çıkart, dos u çalıştır, sonra cihazı tak. cihaz xp sp2 ya da wmp10 gerektiriyorsa bunlara da dikkat et.
sonra cihazı tekrar tak. ayırırken de güvenli kaldır...

yine olmadı sistem yöneticisinden usb aygıtları altında cihazına bağlı kurulu birşey varsai sağ tıkla ve onları sil. sonra yukarıda yazdıklarımı tekrar dene.




T trbugrapc
15 yıl (2353 mesaj)
Abi bak şimdi wmp10 u yeni yükledim.dos u açıkca dosyalar kopyalanıyor.Succesfull dedi.Devam etmek için bir tuşa basın dedi basıorum o ms-dos penceresi kapanıyor aygıt yöneticisi oto olarak açılıyor.onuda ben kapatıyorum.daha sonra mp3playerimi takıyorum.usb connect yazıor fakat pc de bir algılama yok nedennnn ?