Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
13
Cevap
390
Tıklama
0
Öne Çıkarma
US psn'den oynamaya başladım web'de tr hesabımdaki takimim çıkıyor YARDIM :////

C cagricinar Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
beyler bugun dogum gunum su sorunu cözen en guzel hedıyeyi vermiş olacak...

-fifa 14 de ps3 ve ps4 de girdigim hesap tr'ydi.
-fifa 15'i us'den aldım web'e girdigim zaman tr hesabım cıkıyor.. us hesabımdaki takimimi web'de göremiyorum yardım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagricinar -- 24 Eylül 2014; 10:51:37 >


K Kadirizm_TR
8 yıl (1931 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cagricinar

beyler bugun dogum gunum su sorunu cözen en guzel hedıyeyi vermiş olacak...

-fifa 14 de ps3 ve ps4 de girdigim hesap tr'ydi.
-fifa 15'i us'den aldım web'e girdigim zaman tr hesabım cıkıyor.. us hesabımdaki takimimi web'de göremiyorum yardım


Mutlu yıllar kardeş öncelikle

Eve gittim baktım eklememişsin psni o yuzden dargınım sana

webe girdiğin yerde TR PSN de kullandıgın maıl ve şifre ile giriş yapamıyormusun ?


Bu mesaja 3 cevap geldi.

N nimras
8 yıl (1892 mesaj)
Tek çare proxy canım :D




C cagricinar Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: karaburun34

quote:

Orijinalden alıntı: cagricinar

beyler bugun dogum gunum su sorunu cözen en guzel hedıyeyi vermiş olacak...

-fifa 14 de ps3 ve ps4 de girdigim hesap tr'ydi.
-fifa 15'i us'den aldım web'e girdigim zaman tr hesabım cıkıyor.. us hesabımdaki takimimi web'de göremiyorum yardım


Mutlu yıllar kardeş öncelikle

Eve gittim baktım eklememişsin psni o yuzden dargınım sana

webe girdiğin yerde TR PSN de kullandıgın maıl ve şifre ile giriş yapamıyormusun ?

Webe girdigim yerde oriign hesabım bıtane zaten onla giriyorum tr de de us de de o orıgınle giriyorum ama eski takımım tr de ki hesabım cıkıyor :(

Dostum dun cok ekleyen oldu ssn varsın sandım akşama doğru eklerım futtan mac atarız:))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y YigitheSezer
8 yıl (559 mesaj)
olurmu emin değilim ama en azından bir dene

zen mate programını indir google chrome üzerinden newyork serverini seç ve tekrar dene




J janot
8 yıl (1025 mesaj)
web app de sayfayı tam ekran yaptığın yerdeki kafa resmine tıkla oradan kullanıcı değiştir büyük ihtimal olacaktır doğru anladıysam sorunu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cagricinar

C cagricinar Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)

J janot
8 yıl (1025 mesaj)
http://i.hizliresim.com/G15op2.png
valla ben de tek origin hesabında iki ayrı psndeki fut takımıma ulaşıyorum. resimdeki gibi kafa resmine tıklayınca profil değiştirebiliyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cagricinar

C cagricinar Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
sizde ki benım ki ile aynı mı ?

benım tek orıgın hesabım var.

daha once TR psn ile girdim tr kullanıyordum.Bu yıl us psn kullanıyorum ?????

arkadaş cıldıracagım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @janot

J janot
8 yıl (1025 mesaj)
belki de yanlış anladım bilmiyorum bulursunuz umarım cevabınızı kolay gelsin.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

C cagricinar Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
siz fifa 14 de tr fifa 15 te us psn mı kullandınız ???? anlayamadım cok sağolun ılgınız ıcın.

arkadaşlar dili olan yok mu bı baglanıp soralim biyere ingilizcem yok araştıramıyorum




Bu mesajda bahsedilenler: @janot

C cagricinar Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
hocam ornegın yenı bı orıgın hesabı alsam o orıgın hesabı ıle us psnden girsem ? o psn hesabı o orıgın hesabına aktarılır mı ? ornegın bı orıgın hesabı aldım eve gıdınce psnden girsem olur mu ?




Bu mesajda bahsedilenler: @janot

J janot
8 yıl (1025 mesaj)
Usta benim tek mail tek şifre tek gizli soru ile girdiğim bir hesabım var ikisi de us psn farklı psn hesapları



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cagricinar Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
arkadaşlar sorun cozuldu

aynı sorunu yaşayna bı arkadaş daha vardı şuan onun nıckını bulamadım

burayı gorur umarım

us psn oyuna girsin menude orıgın bolumu var.oraya tıklasın account bolumu var orada webe yazacagı mail yazıyor.. o mail ile giriyorsun proxy falan degılmış neler denedim ya:) cok basitmiş



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.