Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
18
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
ÜLKELERİN MAAŞLARLA GÜZEL SİTE

A Ankaratıplı Konu Sahibi
geçen ay (855 mesaj)
tek tek ülkelerin maaşlarına bakabilirsiniz hangi meslek ne kadar kazanıyor gibisinden

https://www.jobandsalaryabroad.com/tr/turkish-europe.html



ama türkiye yok:(:( diğer ülkeler hakkında fikir sahibi olabilirsiniz


https://www.glassdoor.com/index.htm

bu da baya popüler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ankaratıplı -- 16 Ekim 2020; 23:52:38 >


A Ankaratıplı Konu Sahibi
geçen ay (855 mesaj)
https://salaryboard.com/

bu sitede güzel




W whydontlovemejenny
geçen ay (0 mesaj)
Ankaratipli virüs linki atarak kredi kartlarına erişiyor.avi

Tıp için parayı yeterli görmeyip dolandırıcılığa soyunan ankaratipli





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whydontlovemejenny -- 16 Ekim 2020; 22:50:38 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Ankaratıplı Konu Sahibi
geçen ay (855 mesaj)
salaryboard, glassdoor gibi siteler baya güvenilir siteler diye biliom hangi sitede sorun var kaldırayım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ankaratıplı -- 16 Ekim 2020; 23:53:14 >


Bu mesajda bahsedilenler: @whydontlovemejenny

H hankm00dy
geçen ay (3 mesaj)
baya guzel site





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A Ankaratıplı Konu Sahibi
geçen ay (855 mesaj)
keşke türkiye için de böyle şeyler olsa herkese açık olsa

o zaman insanlar tercihlerini güvenle tercih ederler kafalarında bir sıkıntı olmadan




M Mandalinalı Portakal
geçen ay (5 mesaj)
doktor psikiyatristten fazla kazanıyor :d


< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >




_____________________________

Eski kullanıcı adı: newtona_küfreden_darwin

Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Ankaratıplı Konu Sahibi
geçen ay (855 mesaj)
ülkelerde psikolog ve psikiyatrist diye kavramlar arasında fazla engel yok

mesela bazı ülkelerde psikiyatri ile ftr hekimlerin çok benzer ve normal hekimlerden fazla kazandıkları da görülecektir

bizdeki gibi keskin sınırla ayrılmıyorlar onların hasta muayene etme hakkı ve ilaç yazma gibi birtakım hakları var


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mandalinalı Portakal

M Mandalinalı Portakal
geçen ay (5 mesaj)
fakat psikiyatrist olabilmek için önce tıp okuyup ardından uzmanlığı yapmak gerekiyor. uzmanlığını yapmış birisinin daha az kazanması çok saçma




_____________________________

Eski kullanıcı adı: newtona_küfreden_darwin

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ankaratıplı

L Lackabrz
geçen ay (13 mesaj)
Amerika cidden kapitalizmi asmis abi bune.Ucretli izin yok resmi tatil yok abooo





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Ankaratıplı Konu Sahibi
geçen ay (855 mesaj)
yok hocam türkiyedeki gibi düşünmeyin bunu okuyacaksın diye bir şey yok
psikolog da fizyoterapi de odyolog da ya da başka branş da hekim gibi klinik açabilir

belki de onlarla karışmış olabilir


biz de mesela klinik açabilir ama ilaç yazamaz onlar da her şey serbest





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ankaratıplı -- 17 Ekim 2020; 8:33:7 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mandalinalı Portakal

S suicidalMert
geçen ay (18 mesaj)
ee mühendisi birmingham liverpool civarlarında 4-5k civarı alıyor istediğim mercedes suv 25k sterlin 5 ayda alınabiliyor
türkiyede hadi diyelim işe 5k ile başladım(!) 675k tl 11.25 yılda paramı hiç harcamadan alabiliyorum. :d


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J Jorah Mormont
geçen ay (976 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Lackabrz

Amerika cidden kapitalizmi asmis abi bune.Ucretli izin yok resmi tatil yok abooo
Bunu araştırdım hocam. Ücretli izinlerle ilgili federal bir yasa olmadığı için 0 görünüyor. Ama işverene ve tecrübeye bağlı olarak amerikalılar senede ortalama 20 gün ücretli izin yapıyorlar . Ayrıyetten 10 gün kadar da resmi tatilleri var





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Lackabrz
geçen ay (13 mesaj)
Evet hocam bende bir videoda duymustum.Hükümet parayi bu ozel sirketlerden buldugundan tatil hakkini sirketlere birakmis.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Jorah Mormont

R Ray Allen 20
geçen ay (385 mesaj)
Gitmek lazım valla. Türkiye maalesef gün geçtikçe kötüye gidiyor. Yaşlıların gözünün açılacağı yok.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Ankaratıplı Konu Sahibi
geçen ay (855 mesaj)
up




P poyrazoğlu
geçen ay (100 mesaj)
Numbeo.com adlı siteyi de tavsiye ediyorum
Asgari ücret,HDI,suç oranları,hava kirliliği vb. Birçok karsilastirma yapabiliyorsunuz
Ayrıca devamlı güncellenen bir site





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L laplasyen
geçen ay (23 mesaj)

Z zoilist
geçen ay (255 mesaj)
Y A T I R I M





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @suicidalMert
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.