Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
393
Cevap
5313
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: UEFA Avrupa Ligi Kura Çekimi (3.Torbadayız) - 28 Ağustos 14:00 TRT SPOR [Ana Konu] (20. sayfa)

B Black Raven
7 yıl (3089 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Doğrucuİnsan

30 MİLYON GS taraftarı senin desteklemeyeceğini duyunca üzüldü. Takımın sitesinden yas ilan edildi.

Fenerbahcenin 20 milyon taraftarı var dediğimizde dalga geçen siz ne ara 30 milyon oldunuz, nasıl bi hızla ürediniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Muhakkik
7 yıl (1096 mesaj)
GS en çok taraftara sahip kulüp çıktı yanlış hatırlamıyorsam son bi kaç senedir olan araştırmalar da.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Black Raven

Z zgbayraktar
7 yıl (2573 mesaj)
Beyler bir BESİKTASLİ olarak FENERBAHCEYE başarılar dilerim
İnşallah abidik gibidir sonuçlar almayiz TURK TAKİMLARİ olarak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U Unbelievable7
7 yıl (291 mesaj)
Celtic forumunu okudum da orada ağlayan çok




Y Young Sinatra
7 yıl (5774 mesaj)
Celtic forumlarında millet deplasman muhabbeti döndürmüş ama çekinenler var başlarına bir iş gelir diye Birisi de İstanbul hakkında şöyle demiş ; " In 40+ countries, one of best cities I've ever been to. Fantastic nightlife, amazing history, beautiful architecture/landscape, great fans (went to Besiktas-Fener), nice people (...long as you don't piss them off)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H hasanmerto
7 yıl (6392 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Doğrucuİnsan

GS en çok taraftara sahip kulüp çıktı yanlış hatırlamıyorsam son bi kaç senedir olan araştırmalar da.

Nasil cikti? Bana hangi takimli oldugumu soran olmadi :/



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

L LEBRON JAMES HETFIELD
7 yıl (171 mesaj)
Fenerbahçe Avrupa ligi kurası değil şampiyonlar ligi kurası çekti

Pereira çift forvet ve arkada Diego ile Celtin ve Ajax'a önde basacam derse ilk 20 dakikada 2-0 olur




M Muhakkik
7 yıl (1096 mesaj)
yapılan hiç bir anket, araştırma vs ülkede herkese sorulmaz, sorulamaz ki. Onun yerine belli sayıda rastgele denek seçilir. Ona göre yapılır.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hasanmerto

Z zgbayraktar
7 yıl (2573 mesaj)
Hambalmisin :) gereksiz bir video



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Nemesis33

B Bir Sevdadır Türkiye
7 yıl (2485 mesaj)
Fener bu gruptan lider çıkar Ajax kim Celtic kim hocam bi abartmayın ya. Shaktar maçları şimdi oynansa fener iki maçıda kazanırdı. Malum Türk zihniyeti her sezon başının ilk 1 Ayı bomboş geçiyor sonra toparlanıyor takımlarınız. En iyi sezon başını BJK arsenal maçlarında yaptı ve bu 2 yıllık Emeğin sonucu ile yapıldı. Onda da hem şansı hem gücü yetmedi.
Sonuç olarak BJK de FB de gruplarda zorlanmaz. Çeyrek finale kadar yolları açık Hayırlısı olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L Leonardo DiCaprio.
7 yıl (4948 mesaj)
İlk defa Turk takimlari iyi kura cekti üçü birden



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


R redwolf0
7 yıl (2004 mesaj)
Gs 3 olup bizlerde 1 olarak gruplardan cıkalım uefada bulusup kendi aramızda final yapalım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F Furkovic
7 yıl (1575 mesaj)
Maçları yazıyorum

Fenerbahçe 4-0 Molde
Molde 0-1 Fenerbahçe

Fenerbahçe 3-0 Celtic
Celtic 1-2 Fenerbahçe (yada 1-1)

Fenerbahçe 2-0 Ajax
Ajax 2-2 Fenerbahçe



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y YALFA
7 yıl (58 mesaj)
Kendi evimizde 3'te 3 yaparız, bir aksilik olmazsa.

Gruptan lider olarak 16 puanla filan çıkarız.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.