Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye, 7 misafir
30
Cevap
0
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Cevap: UDEMY YENİ YIL İNDİRİMİ İLE HEDEFLERİNİZİ GERÇEKLEŞTİRME ZAMANI! (2. sayfa)

T
The Time Lord
geçen hafta (2065 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Bengüce

Çoğu zaman oluyor ya indirim. Hep bu fiyatlara geliyor zaten. Burada önemli olan bu adam Türk ve dünyanın en büyük eğitim platformlarından birini kurmuş. Helal.

Dünyanın en büyük eğitim platformu değil. Sertifikaları işe yaramaz. Kişisel gelişim diyelim.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
KaramsarDoc
geçen hafta (7 mesaj)
Forum ölücüleri gene toplanmış :D Tamam sık sık zaten 25 TL oluyor ama daha ucuz nekadar olacak?

25 Liraya alabileceğiniz daha iyi bir şey var mı cidden?

Bir kursun tamamını bırak 1 saatine 100-200 lira istiyorlar reelde.Canlı olması da ekstra bir avantaj sağlamıyor,hatta aksine udemy özel ders gibi oluyor.

Tabi 1+1 yaparlarsa çok iyi olur da 25 lira hiçbir şey gene çoğu kurs için.Yani ucuzun ucuzunu almak için,ölücülük yapmak için boşa zaman kaybetmeyin. Alın kursları harcayın,zamanınız değerli.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
pphammer
7 gün (3089 mesaj)
Unity ile oyun geliştirme

almayı düşünüyorum. Anlatım türkçe mi?




H
homus
6 gün (85 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KaramsarDoc

Forum ölücüleri gene toplanmış :D Tamam sık sık zaten 25 TL oluyor ama daha ucuz nekadar olacak?

25 Liraya alabileceğiniz daha iyi bir şey var mı cidden?

Bir kursun tamamını bırak 1 saatine 100-200 lira istiyorlar reelde.Canlı olması da ekstra bir avantaj sağlamıyor,hatta aksine udemy özel ders gibi oluyor.

Tabi 1+1 yaparlarsa çok iyi olur da 25 lira hiçbir şey gene çoğu kurs için.Yani ucuzun ucuzunu almak için,ölücülük yapmak için boşa zaman kaybetmeyin. Alın kursları harcayın,zamanınız değerli.
Evet katılıyorum. 25 liraya bu kadar kapsamlı ve öğretici bir eğitim zor bulunur.

Mesela Microsoft Excel öğrenmek isteyenlere 25TL olan kupon:

Baştan Sona Excel Eğitimi




M
MDV
5 gün (2290 mesaj)
Ne kalitesiz insanlar var su dunyada arkadas. 25 tl ozellikle programlama kurslari icin bedava. 3000tl verip gittiginiz kurslardan daha iyisini sunan cok ucuz fiyata satin ala bileceginiz yabanci yayincilar mevcut udemy de. Bir seyde haklisiniz 25tl zaten standart fiyat burda sık sık indirim goruyor. Bundan artigini konusanlar bos insanlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
chinpoko
5 gün (11274 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MDV

Ne kalitesiz insanlar var su dunyada arkadas. 25 tl ozellikle programlama kurslari icin bedava. 3000tl verip gittiginiz kurslardan daha iyisini sunan cok ucuz fiyata satin ala bileceginiz yabanci yayincilar mevcut udemy de. Bir seyde haklisiniz 25tl zaten standart fiyat burda sık sık indirim goruyor. Bundan artigini konusanlar bos insanlar
Katılıyorum. Şu an bir Python kursuna gitmek isteseler binlerce liradan açılıyor kapılar ama Udemy'de yerli-yabancı yüzlerce kurs ya ücretsiz ya 25 lira oluyor. 30 gün içinde iade ve community artılarını saymıyorum bile. 2 paket sigara parasına belki geleceğini değiştirebilir insanlar ama onda bile ölücülük yapma derdindeler.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: kıymalı kol böreği

Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
argissa
3 gün (0 mesaj)
Bende ücretsiz buldum python eğitim kursunu. İşine yarayacak arkadaşlar vardır belki

https://www.udemy.com/python-kursu/

İndirim Kodu: PYTNISGREAT




Bu mesajda bahsedilenler: @chinpoko

O
Olgi
3 gün (3008 mesaj)
photoshop giriş ve sosyal medya kurslarını aldım memnun kaldım. eğitmen yardımcı oldu. her soruma cevap verdi. bulduğum eksiklik için bana 1 kursunu ücretsiz sağladı. sonda da sertifikam elime geçti. adam gayet samimi anlattı. dikkat etmem gereken noktaları belirtti.

25 lira öder memnun kalmazsanız paranız iade ediliyor. evinizden öğreniyorsunuz. soru cevap bölümünden sorun eğitmen illa cevap verir.

kurs sonunda da pdf ya da jpeg sertifika anında hazır. ayrıca linkli. gerçek sertifika gibi.

ama ingilizce bilmeniz şart Türkçe kursları beğenmiyorsanız tüm kaynaklar İngilizce ve çok fazla!

fiziki kursun dezavantajları
aşırı pahalı olması
keriz.avı; adamına göre fiyat çekilmesi
yol masrafı
kalabalık sınıf
bilmiş tiplerin sizi kurstan soğutması
kızların eğitmenlere yavşaması eğitmenleri kızlara yavşaması. ayrımcılık.
zaman kaybı
para iadenin çok zor olması. kağıda imza atınca tüm maddeleri kabul etmiş oluyorsunuz.
ayrıca
özel kursun saatinin en az 30-50 lira olması
özel kursun sertifika vermemesi

seçim sizin tercih sizin. hem ucuz kurs alıyorsunuz hme de önünüzde sınırsız imkan duruyor. kendinizi geliştirirseniz öğrenirsiniz. forumlara,sosyal medyaya anlamadıklarınızı soracakınız ve cevaplar gelecektir.

kişisel tecrübe ile yazdım. paralı refli üye değilim. istediğiniz yerden kurs alabilirsiniz. seçim sizin.

ricam korsan indirmeyin. alacağız her kurs eğitmenin yeni kurslar açmasını sağlayacaktır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Olgi -- 14 Ocak 2019; 18:16:22 >


D
doknisot
2 gün (205 mesaj)
Video izlerken sıkılınlar, videoyu x2 hızına alın bir sure dikkatli bir şekilde anlamaya çalışın, sonra hızı 1.5 - 1.75 çekin, çok rahat algılayabiliyorsunuz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
yyildizz
2 gün (125 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: doknisot

Video izlerken sıkılınlar, videoyu x2 hızına alın bir sure dikkatli bir şekilde anlamaya çalışın, sonra hızı 1.5 - 1.75 çekin, çok rahat algılayabiliyorsunuz.
işte aradığım eğitim sistemi




B
Bengüce
dün (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: The Time Lord


quote:

Orijinalden alıntı: Bengüce

Çoğu zaman oluyor ya indirim. Hep bu fiyatlara geliyor zaten. Burada önemli olan bu adam Türk ve dünyanın en büyük eğitim platformlarından birini kurmuş. Helal.

Dünyanın en büyük eğitim platformu değil. Sertifikaları işe yaramaz. Kişisel gelişim diyelim.

Alıntıları Göster
Evet çok işe yarayacak sertifika yok ama öğrenme ve eğitim olarak çok fazlasıyla yeterli




A
akkdag
26 dk. önce (25 mesaj)
Zaten biraz da esprisine 2. kurs bedava olsun diyoruz. Bir kurs 25 lira ya daha ne kadar ucuz olabilir. Bir oyun programlama, java, ingilizce ya da her neyse bir kurstan gerçekten verim alabilen, anlatılanı öğrenebilen zaten hayatını değiştirir 25 liranın lafı olmaz. Küçük de olsa para vermek teşvik ediyor bir yandan.