Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
177
Cevap
15205
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Ucuz bir Modifiye.. [ilk modifiyem] (2. sayfa)

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: by kero

quote:

Orjinalden alıntı: cadawra055

abi ben o cizilen devrelerden hiçbişe anlamıyorum yaa birinin bana bunu buraya bağla onu buraya tak demesi lazım VU metre gercekden çok güzel olur ama nasıl yapılır bilemiyorum



anladım bende uğraştım yaptımda ama bi süre sonra yandı bitti kül oldu...

o işler biraz el becerisi biraz lehimi iyi kullanmaya bakıyo

belki hazır yapılmışlarından bulursun ben karaşimşek devresini kadıköyde 6ytl ye buldum

seninde oturtuğun yerde varsa al derim



ya benim olduğum yerde plexi bile bulamadım hatta UV boya bile 2 tanecik bulabildim birini ben aldım ouz55 bilir burayı. laney olası yer... bide bu karaşimşek devresi sığarmıki buraya


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Gracious92
14 yıl (376 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: cadawra055
ya benim olduğum yerde plexi bile bulamadım hatta UV boya bile 2 tanecik bulabildim birini ben aldım ouz55 bilir burayı. laney olası yer... bide bu karaşimşek devresi sığarmıki buraya



sığarmı sığmazmı bilmem valla ben bi şekilde sığdırıcam sende yap bişiler

ama hiçbiri olmasa bile normal ii işekilde led diz hiç yoktan iidir


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
işin acaip tarafı burda LED bile yok samsuna almaya gidecem kırmızımı dizsem mavimi dizem ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Gracious92
14 yıl (376 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: cadawra055

işin acaip tarafı burda LED bile yok samsuna almaya gidecem kırmızımı dizsem mavimi dizem ?


bence kırmızı diz renk uyumu bakımından

buarada led alırken dikkat et bazı lelder sadece kendini aydınlatır bazılarıda hem kendini hemde çevresini aydınlatır!!!

sen ikincisini al fiyat olarak arasında pek bi fark yok 1.si 5krş 2.si 25 krş olay bu yani


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: by kero


quote:

Orjinalden alıntı: cadawra055

işin acaip tarafı burda LED bile yok samsuna almaya gidecem kırmızımı dizsem mavimi dizem ?


bence kırmızı diz renk uyumu bakımından

buarada led alırken dikkat et bazı lelder sadece kendini aydınlatır bazılarıda hem kendini hemde çevresini aydınlatır!!!

sen ikincisini al fiyat olarak arasında pek bi fark yok 1.si 5krş 2.si 25 krş olay bu yani



LEDleri biliyorum yaa hatta kasanın içinde var 6 tane gözükmüyolar ama üst taraftalar paralel bağlayıp bastım 5Voltu cayır cayır


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Gracious92
14 yıl (376 mesaj)
helal olsun kardeş yapta şu işi görelim


bide şu öndeki fanın kenarlarına döşediğin taşlar pek güzel olmamış yaw...

onları daha güzel yapabilirsin yani taşları çıkarıp başka bişi yapabilirsin yada daha farklı bi şekilde oluşturabilirsin

neyse sana kalmış tabi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: by kero

helal olsun kardeş yapta şu işi görelim


bide şu öndeki fanın kenarlarına döşediğin taşlar pek güzel olmamış yaw...

onları daha güzel yapabilirsin yani taşları çıkarıp başka bişi yapabilirsin yada daha farklı bi şekilde oluşturabilirsin

neyse sana kalmış tabi




birçok şey denedim ama olmadı pek en güzel böyle oldu aklıma bişeyler gelirse deniyecem. bide bu kırmızı ledler mavi ledlere göre daha az voltlamı çalışıyo? maviye 5 veriyorum bişe olmuyo ama kırmızıya 5 veriyorum yanıyo kaçla çalışıyo kırmızı ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

G Gracious92
14 yıl (376 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: cadawra055


quote:

Orjinalden alıntı: by kero

helal olsun kardeş yapta şu işi görelim


bide şu öndeki fanın kenarlarına döşediğin taşlar pek güzel olmamış yaw...

onları daha güzel yapabilirsin yani taşları çıkarıp başka bişi yapabilirsin yada daha farklı bi şekilde oluşturabilirsin

neyse sana kalmış tabi




birçok şey denedim ama olmadı pek en güzel böyle oldu aklıma bişeyler gelirse deniyecem. bide bu kırmızı ledler mavi ledlere göre daha az voltlamı çalışıyo? maviye 5 veriyorum bişe olmuyo ama kırmızıya 5 veriyorum yanıyo kaçla çalışıyo kırmızı ?



hmm inşallah bulursun yeni bişeyler

kırmızıyla mavi arasındaki farkı bilmiorum aldığın yere sorarsın yenil ledleri almaya gidince


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BODYGUARDS
14 yıl (1595 mesaj)
güzel çalışma çıkarmışsın helal olsun


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
teşekkürlerrr. Teknik bilgisi olan yokmuuu




M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: BODYGUARDS

güzel çalışma çıkarmışsın helal olsun



teşekkürler elimden geleni yapmaya çalıştm ama pek olmadı sanki


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bocukus
14 yıl (91 mesaj)
Yok yok süper olmuş hele ekranın rengi harika bence. Bende boyamak isterim öyle ama beceremem harhalde. Kasada çok güzel olmuş. Kırmızı renk ağırlıklı. Demek ki ucuza da çok güzel işler yapılabiliyormuş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
evt isteyince ucuzada yapılabiliyor. monitörü arkadaşşlar beğnemdi aslında ne bilim renk kattı kanımca


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
arkadaşlar bu gecelik bu kadar. yatıyorum ben hepinize iyi forumlaaaaaar. yorumlarınız gelirse yarın okurum teşekkürler ilgi ve alakanız için..




B bocukus
14 yıl (91 mesaj)
Beyaz ekrandan, siyah ekrandan yıllarca ruhum sıkıldı. Bence ekran rengi süper olmuş. Ortama renk ve canlılık katmış. Ama tabii ki herkesin zevkide farklıdır. Kimisi çok begenir kimiside nefret eder. Bence uyum çok iyi olmuş. Zaten kırmızı ve siyah birbirine çok yakışan renkler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: bocukus

Beyaz ekrandan, siyah ekrandan yıllarca ruhum sıkıldı. Bence ekran rengi süper olmuş. Ortama renk ve canlılık katmış. Ama tabii ki herkesin zevkide farklıdır. Kimisi çok begenir kimiside nefret eder. Bence uyum çok iyi olmuş. Zaten kırmızı ve siyah birbirine çok yakışan renkler.




Teşekkürler boncuks bende alışılmışın dışında bir renk yapmak istemiştim. Kırmızı monitör az rastlanır galiba.. ve monitörü benim boyadığım belli olsun mod yaptığım belli olsun diye Kırmızı yaptım kasanın ön panelinede uyuyor ama zevkler ve renkler tartışılmaz.Ben beğenene de beğenmeyene de teşekkür ediyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
up




N Necessa®i
14 yıl (3714 mesaj)
monitor televizyone benzemiş


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M mmozturk Konu Sahibi
14 yıl (940 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Necessa®i

monitor televizyone benzemiş


evet 37 ekran TV ye benzedi eski halinden emin ol daha güzel


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Diablo
14 yıl (15624 mesaj)
Güzel bi başlangıç,UV CCFL'yi yandan dik olarak bağlasan daha hoş olabilirdi şimdi çok ortalık duruyor.
Ayrıca led felan alıcaksan hiç alma direkt yine Kırmızı CCFL kullan,led alıcaksan bile oto elektrikçilerde 12V ledler olur onlardan alırsan daha güzel sonuçlar elde edebilirsin.

Hayırlı olsun,devamı gelir inşallah.


Bu mesaja 7 cevap geldi.