Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
54
Cevap
1167
Tıklama
35
Öne Çıkarma
Cevap: ÜÇ AYLARINIZ MÜBAREK OLSUN (3. sayfa)
S
3 gün
Yarbay

Ne var ki orada?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @rtuzz
R
3 gün
Teğmen

Sait agamın haremi var cıbıldak manitalar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sniper23
Y
3 gün
Teğmen
Konu Sahibi

Yanında olması mı gerekiyor ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sissil
Y
3 gün
Teğmen
Konu Sahibi

Uğraşma boşuna kardeşim, hidayet Allah'tandır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @endülüs_faruki
Y
3 gün
Teğmen
Konu Sahibi

Nasıl yoktur, ispat et o zaman



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sissil
Y
3 gün
Teğmen
Konu Sahibi

Nerede ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sniper23
Y
3 gün
Teğmen
Konu Sahibi

Ne haremi ? Allah kuru iftiradan korusun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @rtuzz
E
3 gün
Binbaşı

yok hocam ne uğraşacam .zaten belli arkadaşımızın tarafı. bir insanin hidayet bulacağı en son merci D.H forumdur sanirim :))



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Yotundaşi
H
3 gün
Yüzbaşı

beyler kandiliniz mubarek olsun Turkiyede degilim kandil simidi fiyatlari ne kadar oldu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
3 gün
Yarbay

Kabe TV yada el quraan TV yi aç bak bakalım kandil kutluyorlarmı.
Türksatta olan kanallar bunlar.
Bunlara erişemiyorsan Arap haber portalları var aç orayı hiçbirinde şu an kandil in k si ile ilgili tek kelime yok.
Başka ne ispat istiyorsun?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Yotundaşi
S
3 gün
Yarbay

Kuran'da yazmıyor. Birde arkadaşın olayı anlatması yanındaymış gibi. Bende sordum yanındamıydın diye. Bende 80 tane peygamber efendimiz şöyle dedi böyle dedi diye burada hurafe sallayıp durayım nasıl yalanlayacaksın?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Yotundaşi
Y
3 gün
Teğmen
Konu Sahibi

30 TL ile 50 TL arası değişiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @horizont1905
Y
3 gün
Teğmen
Konu Sahibi

Evet kardeşim aynen ben neredeyse 10 senedir forumdayım bir tane arkadaşı hidayete erdiremedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @endülüs_faruki
E
2 gün
Yarbay

lan ruh hastası mısın? şükran günü yemeklerinden yemek istemekle kin kusmanın ne alakası var?! herif durduk yere mağduriyet çıkardı gene. @babus0606

kütahyalı sen boşver bu bölücü herifi gel biz senle doldurulmuş hindi ve elmalı turta yiyek..




Bu mesajda bahsedilenler: @babus0606 , @Yotundaşi
E
2 gün
Yarbay

sürekli ban yiyon ya ondan olmuyor tepecikli kütahyalı yotuntaşı 77 knk.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Yotundaşi
Y
2 gün
Teğmen
Konu Sahibi

Çok şükür bu son hesabım iyi gidiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @El Prezidente
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.