Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
1223
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TYT MAT NEREDEN DİNLENİR
N
2 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

TYT Matematik nereden dinlenir ? Rehber matematik, İlyas Güneş, Bıyıklı Matematik arasında kaldım. Şenol Hoca, Mert Hoca falan bana sıkıcı geliyor. Bıyıklı Matematik'in PDF',lerini "Video Ders Notları" adında bir kitapta birlestirmesi, PDF',lleri cikartmak yerine bu kitabı alma konusunda aklımı çeliyor. Ayrıca zaten anlatımı da gayet güzel. Siz ne önerirsiniz ? Bir de mesela ben bu Bıyıklı Matemstik'in "Video Ders Notları" kitabını aldım. Videoyu izlerken not çıkarmama gerek var mı ?

TYT Konusunda 10. sınıfım sağlam ama 9. sınıf hüsran. Ayrıca elimde 345 TYT Mat kitabı var. Videolarla birlikte onu çözeceğim.

Edit: Benim Hocam İlyas Güneş'te de Bıyıklı Matematik'deki gibi video ders notu varmış. Onun da ders anlatısı gayet iyi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nokky -- 27 Nisan 2021; 20:58:14 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

N
2 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Up



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

R
2 yıl
Er

Bence kendi notlarını alarak ilerle, kitapta yazsa bile senin için önemli olduğunu düşündüğün yerleri yazarak vurgulamalısın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
2 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

İlyas Güneş veya Bıyıklı Matematikten dinlemeyi düşünüyorum. İkisinin de zaten video ders notları kitabı var. Yani adam ne anlatıyorsa aynısı kitapta olacak. Oralardan önemli yerleri vurgulamak için çizerim sadece. Peki sen kanal için ne onerirsin ?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @reoxyy
B
2 yıl
Er

10. sınıfsan ilyas'tan dinle zamanın bol. ama ilyas'ın soru bankasını çözme boyama kitabı gibi ben 11'de çözmüştüm. mert hoca da iyidir ayrıca bakabilirsin



R
2 yıl
Er

10.sınıfım dememiş arkadaş, 10.sınıfım sağlam demiş yani 10. sınıf konularına hakim olduğunu belirtmek istemiş :)
@Nokky Ben Bıyıklı Matematikten yanayım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Nokky
N
2 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

10. sınıfım bu arada :)



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @reoxyy
R
2 yıl
Er

N
2 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Sen kanal olarak ne onerirsin ? Aklıma yatanlar İlyas Güneş, Bıyıklı Matematik ve Rehber Matematik.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @reoxyy
R
2 yıl
Er

Ben fonksiyonlar hariç tüm konuları bıyıklı matematikle izledim önce sonra farklı kanallardan da soru çözümlerine baktım.
Paragraf çözerken de böyledir önce bir kaynaktan bitirip soru tarzlarına alışırsın sonra farklı yazarların dilinden sorulara aşina olursun.
Yani ben konu anlatım kısımlarını bıyıklı matematikten izleyip bitiriyorum.
Konu tam oturmadıysa başka kanallardan tekrardan konu anlatım kısmına bakmaktan ziyade soru çözümlerine bakıyordum örneğin rehber matematik o konuya özel soru avcısı videoları veya çap fasiküllerinin soru çözüm videoları oradaki hoca da çok sağlam anlatıyor soruları tek tek.

( Not almazsan konu asla tam oturmaz 2-3 ay sonra keşke not alsaydım deyip tekrar baştan izlersin ) ( Burdaki not alma dediğim kısım hocanın her kelimesini tek tek not almak değil örneğin
l xkare-9 l = l x-3 l sorusunda l x-3 l . l x+3 l = l x-3 l şekline getireceksin ve l x-3 l ler sadeleşir diyeceksin bak burası çok önemli sadeleştirme yapman için l x-3 l ' ü sıfırlayan değer yani 3 de çözüm kümesine dahil etmek zorundasın yoksa kök kaybedersin devamı normal işlem, notlarını bu şekilde ala ala git nereye bulduysan yaz önündeki defter olur video ders notu olur post itler olur duvar olur masa olur ama mutlaka
yazmalısın)


Fonksiyonları önce rehber matematik bebek adımları serisini bitirmeye çalışmıştım geçen sene ama yarıda kaldı. Bu sene Selim hocadan izledim yine tam oturmadı sonra çapın fasiküllerini alıp onun videolarını tek tek hızlandırmadan izledim ve bitirdiğim kısmın videosunu birde Selim hocadan tekrar izledim. Konu pekiştirme kısımlarını iyi oturttuysan kafanda test kısımlarını tokatlıyorsun zaten. Üstüne birde çıkmış soruları çöz ki zaten çap fasiküllerinin son kısmında oluyor çıkmış soruları, gerisi deneme işi.

Şu süreçte beni en zorlayan ders fonksiyonlar oldu zaten onu halledince ayt mat kısmı çorap söküğü gibi geliyor için rahat olsun. 11-12 mattan korkma




Bu mesajda bahsedilenler: @Nokky
S
2 yıl
Teğmen

Atölye matematiği 1.25'e alıp dinle.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

N
2 yıl
Er

Millet 10. Sınıf tyt çalışıyor sınava 2 ay kalmış ben daha tyt yi bitiremedim



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.