Merhabayın Veriyorlar, 299 TL güzel para. 3-4 ay indirimli kullanırım derseniz, Mobismart 299 TL hemi de 100 mb. 700 olsa iyi, 800 ve üstüde var. 16 yeter derseniz, kalınız. Yok gibi, doğrudur.
< Resime gitmek için tıklayın > Taahhütlü aboneliklerde gerekli tüm cihazlar tarafımızdan sağlanır ve abonelik süresi boyunca ücretsiz kullanıma sunulur.
Arkadaşa yazdım cevap vermedi hocam firma sağlam mı acaba geçiş için aradım wp tan adres hizmet bilgisi ve arkalı önlü kimlik belgesi göndernemi istediler ancak 6 saattir herhangi bir yanıt gelmedi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parraking -- 10 Haziran 2026; 21:3:49 >
arkadaşlar 5 yıldır netspeed kullanıyorum son derece memnunum da ama 900 liraya çıktı. zaten telekom altyapısı mevcut fiber var. yani tum iss'ler bana telekom altyapısından verecek günün sonunda. gıbırnet düşündüm gıbırnete geçersem aynı sorunsuzlukta kullanmaya devam ederim değil mi? iptv ve online oyun oynuyorum özellikle fifa. ping sorunu mevcut mu? kullananlar bilgilendirirse çok sevinirim. ayrıca canlı yayınlara da başlayacağım 100 mbps download 20 mbps upload alıyorum canlı yayında da ayrıca sıkıntı yaşar mıyım? yardımlarınız çok önemli. ona göre direkt 12 ay peşin ödeme yapacağım. 3 ay kullanıp 3 ay sonra peşin ödemede bugünkü fiyat olmaz muhtemelen çünkü. tüm tecrübe eden arkadaşlardan destek bekliyorum. dediğim gibi kimi seçersem seçeyim bugün netspeedden kullandığımın aynısı olacakmış gibi geliyor bana telekom altyapısı olduğu için. toki evlerindeyim yani standart gibi geliyo ama problemler olur mu ya da daha düşük ping daha stabil internet gibi olumluya da dönebilir mi? ne önerirsiniz?
Bende yazlık lokasyonunda geçtim, oranın altyapısı pek iyi değildi ama yaşadığım hız sorununu hızlıca çözmek için hemen ekip yönlendirdiler. Bu bakımdan gıbırnet takdirimi aldı. Ama netspeed gibi bir firma değil, örneğin mobil uygulamaları çok kötü. Her seferinde telefona şifre geliyor öyle giriş yapıyorsun. Kısaca daha amatör bir firma, fiyatıda ona göre daha uygun zaten. 12 ay sabit fiyat avantajı var oda güzel. En kötü 3 ay kullanıp, memnun olmayıp başka operatöre geçilebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Veriyorlar, 299 TL güzel para.
3-4 ay indirimli kullanırım derseniz, Mobismart 299 TL hemi de 100 mb.
700 olsa iyi, 800 ve üstüde var.
16 yeter derseniz, kalınız.
Yok gibi, doğrudur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @torquehp
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @zeroone
< Resime gitmek için tıklayın >
Taahhütlü aboneliklerde gerekli tüm cihazlar tarafımızdan sağlanır ve abonelik süresi boyunca ücretsiz kullanıma sunulur.
https://freefiber.com.tr/bireysel-tarifelerimiz#vae
< Resime gitmek için tıklayın >
Fiber uyumlu modem, aboneye ücretsiz olarak temin edilir.
https://hatfiber.com.tr/100-mbps-fiber-12-aylik
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parraking -- 10 Haziran 2026; 14:43:10 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
Geçen arkadaşlar var; onlara bi sorun isterseniz. Belki kod konusunda yardımcı olurlar.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @parraking
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/163594108
Zekicalik arkadaşımıza da sorun.
Ben tşk. ederim, hakkınızda hayırlısı olusn.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @parraking
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
Sözleşmeler kısmında kur diyor, akt. demiyor.
Bu mesajda bahsedilenler: @MarionCobretti
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parraking -- 10 Haziran 2026; 21:3:49 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @parraking
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
_____________________________
Bu mesajda bahsedilenler: @neyalansoyliyim