Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
52
Cevap
646
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TÜRKİYENİN ELEKTRİĞİ KESİLDİ.!!!

L L0NEW0LF Konu Sahibi
6 yıl (393 mesaj)
Ne oluyor yahu TÜRKİYENİN şuan 4/3 elektrik kesintisi yaşıyor. saldırı filan yoktur inşallah

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/28603271.asp





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L0NEW0LF -- 31 Mart 2015; 11:10:51 >

Eyy jeneratör lobisi..
Yoruma Git
Exnuc - 6 yıl +11
Söylentiye göre, Üstü çıplak, deri pantolonlu, dövmeli, g-string giymiş 50-100 kadar gezici trafolara ve iletim hatlarına işemişler.
Yoruma Git
Yorumun Devamı Kumi Ori - 6 yıl +10

T Technotronic
6 yıl (8236 mesaj)
Kardeşim paylaştıgın link 2012yılının haberi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L L0NEW0LF Konu Sahibi
6 yıl (393 mesaj)
uyarın için tşk ederim.

bursa tarafında sanırım büyük bir trafo patlaması olmuş ondan diyorlar ama ne alaka anlamadım bursa neresi adana veya antalya ankara neresi ilginç yani.




Bu mesajda bahsedilenler: @Technotronic

B bluENight
6 yıl (3675 mesaj)

T tarals40
6 yıl (425 mesaj)
Seçim Gününe hazırlık ;
Sistemde sorun var deyip milleti o güne kadar inandıracaklar.
Trafolara kediler ve fareler girmiş🐈🐈🐈



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


I INTRUDERTR
6 yıl (3491 mesaj)

E Exnuc
6 yıl (1412 mesaj)
Doğu'dan elektrik alalım. Onlarda stok çoktur.




L L0NEW0LF Konu Sahibi
6 yıl (393 mesaj)
İlginç bir Millet olduk
elektrik her kesilmesinde aklımıza KEDİ geliyor




E Exnuc
6 yıl (1412 mesaj)
Eyy jeneratör lobisi..




Y Yusuf Saracen
6 yıl (2007 mesaj)
4/3 yazmis 29 ilde yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L L0NEW0LF Konu Sahibi
6 yıl (393 mesaj)
İstanbul zaten 4/1 yapıyor oranlara bakarsanız

Ne hikmetse DOĞUDA sıkıntı yok acaba ÇÖZÜM süreci zarar görür diye oraya dokunmadılarmı




Bu mesajda bahsedilenler: @Yusuf Saracen

F Fütüristik
6 yıl (426 mesaj)
Urfa TEDAŞa fatura işlemi için şu an oradayım maalesef elektrikler kesik



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L L0NEW0LF Konu Sahibi
6 yıl (393 mesaj)
KÖTÜ KEDİ ŞERAFETTİN TRAFO İÇİNDEN ÇIKMIŞ SON GÖRÜNTÜLERİNİ PAYLAŞIYORUM





Bu mesajda bahsedilenler: @INTRUDERTR

^ ^^Evo^^
6 yıl (3720 mesaj)
Kesinlikle kasıt var. Artık kedi mi fare mi ne diyecekler bakalım. Yeni türkiye hedef 2016262627227 !!!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D Dijitalevren
6 yıl (453 mesaj)
şu an heryerde kesik ve panik var..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L L0NEW0LF Konu Sahibi
6 yıl (393 mesaj)
Aynen her yerde panik var ama hala ciddi bir açıklama gelmiyor.
İnsanları mağdur eden FİRMA bence en ağır şekilde cezasını ödemelidir.
ay sonu elektrik faturasını ödemediğin zaman 1 hafta içinde hemen kesiyorlar




Bu mesajda bahsedilenler: @Dijitalevren

T Technotronic
6 yıl (8236 mesaj)
Bu elektrik kesintisini mahsus yaptılar. Sırf nükleerr santrale karşı tepkinin azalması ve gerekliliği konusunda halkı inandırmak için.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

D Dijitalevren
6 yıl (453 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Technotronic

Bu elektrik kesintisini mahsus yaptılar. Sırf nükleerr santrale karşı tepkinin azalması ve gerekliliği konusunda halkı inandırmak için.

wallaha ilk düşündüğüm ve aklıma gelen de bu oldu benim. Ama kimsenin günahını almak istemiyorum.




A alimakkaya
6 yıl (1734 mesaj)
Bu ancak bi kaplanin isi olabilir, ufak kedilerin yapacagi bisi degil :D

Bu arada nukleer konusuna gelince.

Komurden uretilen %40 civarinda
Dogal gazdan %22
Hidroelektrik %16
Nukleer %12

Bunlarin icinde en zararli olani komur, ancak GP nedense nukllere tepki gosterip duruyor. Fransa kaynakli bu orgut, ve dunyada 2. en buyuk nukleer enerji ureticisi Fransa. Enerji cesitliligi gunumuzde bir mecburiyet. Ruzgar ve gunes enerjileri de oyle dusunuldugu gibi uber temiz enerji kaynaklari filan degiller.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K KayhanKaan
6 yıl (5055 mesaj)
Bu sefer trafoya fil kaçmış
Van hariç tüm ülkede elektrik kesik



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >