Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
141
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Turkcell GNÇ Fırsat Pro --> 14GB + 1000DK + 250SMS + Sosyal Medya'da Geçerli 5GB 59 TL!

J
Jazzalyn
Konu Sahibi

3 hafta (4099 mesaj)
Tarife faturalılar içindir. Fiyatı artan Sarı Günler tarifesinden çok daha iyi bir fırsattır, kaçırılmaması gerek.


GNÇ Fırsat Pro Kampanyası ile paketinizdeki interneti ikiye katlayarak 12 fatura dönemi boyunca aylık toplam 14 GB her yöne geçerli internet, Youtube, Instagram, Facebook ve Twitter’da geçerli 5GB internet, her yöne 1000 dakika, her yöne 250 SMS kullanabilirsiniz. 5 GB BiP’te geçerli internet, lifebox’a bağlanmak için geçerli 5 GB ve lifebox’ta 10 GB saklama alanı, TV+ da geçerli 5 GB internet, Dergilik’te geçerli 1 GB internet, Fizy’de geçerli 5 GB internet içerir.

İlk ay 20GB hediyeli.

02.08.2019 tarihi itibarıyla son 90 gün içinde yeni tesis, numara taşıma ya da faturasızdan faturalıya geçerek gelen, 25 yaş ve altındaki müşteriler faydalanabilir.

https://www.turkcell.com.tr/paket-ve-tarifeler/yeni-musteri-paketleri/gnc-firsat-pro?source=CMS&place=campaigns_category





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 2 Ağustos 2019; 16:21:25 >


J
Jazzalyn
Konu Sahibi

3 hafta (4099 mesaj)
Bir TC ayarlayıp bu tarifeye geçiş yapacağım bugün, bakalım net olarak faydalar ne oluyor.

Edit ; Tarifeye geçiş yaptım fakat fatura kesim tarihinde aktif olacakmış, anında aktif olmadı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 2 Ağustos 2019; 16:42:4 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S
sakurek
3 hafta (905 mesaj)
Güzel duruyor, ile özel 2 gb internet faturalılarda devam ediyor mu acaba?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Jazzalyn

J
Jazzalyn
Konu Sahibi

3 hafta (4099 mesaj)
https://www.turkcell.com.tr/kampanyalar/yeni-turkcell-musterisi/ile-ozel-firsat-kampanyasi?source=CMS&place=campaigns_category

27.06.2019 itibarıyla kampanya faturalı hatlar için sonlanacaktır. 27.06.2019 tarihinden önce kampanyaya katılım yapmış aboneler, faydadan yararlanmaya devam edecektir.

Kapatıldı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sakurek

S
sakurek
3 hafta (905 mesaj)
https://www.turkcell.com.tr/paket-ve-tarifeler/yeni-musteri-paketleri/turbo-firsat-avantaj-plus#ya

burada da farklı bir bilgi var o yüzden tereddütte kaldım.

quote:


11.07.2019 tarihi itibarıyla son 90 gün içinde Adana, Afyon, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Denizli, Edirne, Gaziantep, Hatay, İzmir, Konya, Mersin, Sakarya, Şanlıurfa ve Sivas’tan yeni tesis, numara taşıma ya da faturasızdan faturalıya geçerek gelenler faydalanabilir.


edit: bu paket sanırım bu illere özel





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakurek -- 2 Ağustos 2019; 16:53:24 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Jazzalyn

J
Jazzalyn
Konu Sahibi

3 hafta (4099 mesaj)
Sadece o tarifeye özel bir olay, diğer faturalı tarifelerde işe yaramıyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sakurek

K
Korgeneral1071
3 hafta (403 mesaj)
Geçsem mi acaba fena düşündürdü. Şu an 32 liraya 4 GB hoşgeldin lifecell kullanıyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Korgeneral1071 -- 2 Ağustos 2019; 18:49:28 >


A
ares19051978
3 hafta (21 mesaj)
Kampanyadan aşağıdaki kriter setinden herhangi birinde yer alan, Turkcell Faturalı bireysel ses hattı aboneleri de faydalanabilirler:
· Son ay önceki 3 ay ortalamasına göre yurt içi ses harcamasını yüzde 14 ve üzeri arttıran, rakip operatör numaralarını arama sayısı önceki 3 ayın ortalamasına göre yüzde 34 ve üzerinde artış gösteren ve son 3 aylık ortalamada, sahip olduğu ses, SMS veya data paketi kullanım oranı yüzde 86’dan fazla olan müşteriler.
· Son 3 ayda rakip operatörlerden aldığı arama adedinin, aldığı toplam arama adedine oranı yüzde 45’in üzerinde olan, son 6 ay şikayet nedeniyle çağrı merkezini arama sayısı Turkcell genel ortalamasının üzerinde olan, 330 günden daha az zamandır mevcut paketinde olan müşteriler.
· Son 3 ayda çağrı kesilme adedinin toplam konuşma adedine oranı yüzde 3’ün üzerinde olan, akıllı telefonu olup son 3 aylık ortalama 3G şebekesini kullanma oranı Turkcell genel ortalamasının altında olan, son 3 aylık rakip operatörü arama dakikasının toplam arama dakikasına oranı yüzde 50’nin üzerinde olan müşteriler.


Bunlar da olmazsa ikili averajla bakacaklar herhalde





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
ares19051978
3 hafta (21 mesaj)
25 yaş altı tc yeterli mi hocam?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ares19051978 -- 2 Ağustos 2019; 20:39:7 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

J
Jazzalyn
Konu Sahibi

3 hafta (4099 mesaj)
TC, isim soyisim ve doğum tarihi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 2 Ağustos 2019; 20:45:57 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ares19051978

M
muscako
3 hafta (86 mesaj)
50 TL ye 11 GB faturasız alıyorum ama yetmiyor 20 25 gün sonra da 45 liraya 9 gb olan paketi satın alıyorum. Buna geçsek 59 TL +1.5 TL vergi mi ödüyoruz sadece acaba?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
AFrost
3 hafta (252 mesaj)
Çağrı merkezini aradım, üç operatörle konuştuktan sonra sonunda geçiş yapmayı başardım. Hemen aktif oldu. Fatura kesilmesine 7 gün olmasına rağmen GNÇ Fırsat Pro olarak görünüyor ve haklar yeniden tanımlandı. Lifecell Sarı Günler tarifesine ilk açıldığında Jazzalyn'in açtığı konuyu görüp geçmiştim. 90 gün içindeyim. Bu daha avantajlı deyince Jazzalyn şimdi de bu tarifeye geçtim. Özellikle Youtube için fazladan 5 GB fena olmadı. Umarım hız da aynıdır zira şu ara BTK üzerinden yaptığım şikayetlerle Rahat tarifelerine yok dendiği halde gizlice konulan hız sınırı için Türkcell ile uğraşıyorum, bir güvensizlik oluşturdu Türkcell ilk defa bu konuda.

Unutmadan ilk ay 20 GB tanımlaması 12 ay yeni taahhüt vermeme rağmen yapılmadı. Operatöre onay vermeden sordum, yok dedi, sanırım üst üste iki tane tanımlanmıyor, şartlarda yazıyor zaten. Belki biraz bekleyip geçiş yapsam onu da alırdım.

Konu için Jazzalyn tekrar teşekkürler...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AFrost -- 2 Ağustos 2019; 23:25:57 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Jazzalyn

M
maverick15
3 hafta (226 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Jazzalyn

TC, isim soyisim ve doğum tarihi.
internetten geçiş yapabilir miyiz? Tim'e mi gitmemiz gerekiyor?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J
Jazzalyn
Konu Sahibi

3 hafta (4099 mesaj)
Şuan tarife çok yeni olduğu için internet başvurusunda çıkmayabilir ve web başvurularıda bu ara gecikmeli oluyor sanırım. En garanti ve hızlısı TİM'e gitmek.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 2 Ağustos 2019; 23:33:41 >


Bu mesajda bahsedilenler: @maverick15

J
Jazzalyn
Konu Sahibi

3 hafta (4099 mesaj)
Tüh.. Bana ancak fatura kesim tarihinde devreye girer diye diretti, tamam dedim.

Hız konusunda da GNÇ tarifeleride 2. öncelikte, hatta Platinum harici diğer tüm tarifeler 2. öncelik sanırım. 1. ve 2. öncelikte ki farkı bariz birşekilde farklı lokasyonlarda tecrübe ettim, ne desen haklısın.

İlk ay 20GB olayıda dediğin gibi peşpeşe 2 ay alınamıyor, 2 ay sonra taahhüt yenilersen otomatik tanımlanır tekrar.

Güle güle kullan





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AFrost

F
fabrizo
3 hafta (2967 mesaj)
Hat benim üstüme bu geçiş olayı nasıl oluyor mesela time gidip kardesimin bilgilerini verip hattı bu kişi kullaniyor mu diyeceğiz yoksa hattı komple devir mi etmek gerekli





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

J
Jazzalyn
Konu Sahibi

3 hafta (4099 mesaj)
Turkcell'e geleli 90 günü geçmemiş kişiler faydalanabiliyor. Bu şarta uyuyorsanız yapacağınız işlem dijital operatöre girip profil ayarları kısmından kardeşinizin TC tanımlayıp ardına mh arayarak geçebilirsiniz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fabrizo