| 15 Haziran'dan sonra yüzde 30 zam muhabbeti her yerde konuşulunca Temmuz sonu bitecek taahhütnameyi 18 aylık 100 megabit 660+40 olarak onayladık |
Bu dedikoduları Telekom mu çıkarıyor acaba, ben de Mayıs onu yeniledim bayramdan sonra 1 Haziran gibi zam gelecek söylentileri üzerine |
Bazı görsellerde fiyatlar bile paylaşılmış birde kampanya zaman sayaçlarında son 6 gün yazınca bizde kervana dahil olduk hocam eğer rakam değişmezse üzülürüm |
| Türk Telekom hgw artık iade almadığı ve diğer tarifeye geçiş muallak olduğu için Vodafone 200 mbit veya 100 579₺ ilk ay bedava ve 500 çek verdiği için ona geçerim Haziran ayı geleneksel zam dönemi olduğu için çok şaşırmamak lazım. |
| 35 mbps için 585 teklif geliyor uygulamadan kabul etmeli miyim acaba, max bu hızı alabiliyorum |
| Taahhüttüm 25 Haziranda bitiyor. En uygun 1000 mbit 1080 TL ve 75 lira router ücreti aldım. Mantıklı mıdır? |
| 2-3 ay önceden kampanya paylaşılıyordu bana özel kısımdan baktığımda.429 TL ödüyorum 100 mbit fibere.Acele etmedim 19 gün kaldı.Son gününe kadar 429 dan kullanacağım ve hala 100 mbit fibere 660+40 teklifi çıkıyor. |
| 35 mbps için 585 lira, yalın 35 mbps için Evde Avantaj 26'nın verdiği en düşük fiyat olması lazım. Bence net kabul edin. |
| Herkese iyi günler binamızda fiber kutu takıldı(tt) ve altyapı sorgusunda 1000 MB internet gözüküyor. Gönlümden geçen Turknet bağlatmak ancak o bağlanana kadar temmuz zammı gelir gibi. Sizce hızlıca Türk telekom bağlatmak mantıklı mıdır yoksa risk alıp TurkNet’e başvuru yapıp kurulun tamamlanmasını beklemek mi |
|
Bende bu şekilde. Bugün geçtiğim için sanırım 9 günlük eski tutarı hesaplamış ve eklemiş. Bir de bu modem ücreti tabii. Öncesinde 464tl ödüyordum modem ücreti (55tl) dahil. < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Teşekkürler hocam, anladım, siz modem hariç 409₺ ödüyordunuz eskisinde, ayın 8'inde geçtiniz yenisine, önceki 7 günlüğü hesaplamış sadece şu şekilde: 409₺/30x7=95,43₺ olarak. Yalnız siz 55 lira router (HGW) ücreti için normalden daha fazla vermişsiniz galiba. Forumda çoğu arkadaş 19,90₺ (yani 20 TL) veriyordu benim hatırladığım kadarıyla. |
| Hocam sil supurden kazandiginizda bir ay ucretsiz yaziyor ama guncel doneme ekstra borcta yaziyorlar fakat fatura kesilirken o borc dusuyor ve abonelik yenilenmiyor. |
| 1000Mbps de 1080 TL diyor. Benim için normal geliyor avantaj değil. |
Ben de 2 Haziran'da geçtim, sadece geçişe kadar geçen süreyi (1 günlük) eski/önceki kampanyanın ücreti olarak hesaplayıp yazmışlar. Bu yenisine ait bir ücret kalemi hesaba dahil edilmemiş. Sizde de böyle bir durum var mıdır?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 8 Haziran 2026; 18:38:41 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @ad33p