Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
451
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Cevap: Türk Telekom Bana Göre Kampanyalar (14. sayfa)

E Estonya Feribotu
4 ay (4366 mesaj)
Gelen teklif bittiğinde duran 20gb 45.90 TL. Buna geçtiğimde sonra teklifler gelir dediniz ya düşük fiyatlı gelmez herhalde pahalı tarifelere geçmemi ister. Oldu da geldi bu defa da taahhüt cezası falan verir mi acaba?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @krkmz1666

K krkmz1666
4 ay (24011 mesaj)
Geçiş yaptığından zaten 12 ay bu fiyata kullanacaksın
Son aylarda başka tarife teklifleri gelir fiyat neyse o olur
Taşıma faturasıza geçiş olmazsa ceza da olmaz
Tarife değişikliğinde ceza yansıtmaz
Benim dediklerim ekstra gb yani paket olarak teklif gelecek ne yazdıysam o fiyata o gelecek zam gelmezse tabi benim yazdıklarımda yani pakette taahhüt yok ceza yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Estonya Feribotu

E Estonya Feribotu
4 ay (4366 mesaj)
Evet doğru. Ama mesela yukarıda bir arkadaşa 12 gblık paket 32 teklif edilmiş. Bana da böyle teklifler gelir mi yoksa daha pahalı teklifler mi sunar?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @krkmz1666

K krkmz1666
4 ay (24011 mesaj)
Online işlemlerden gelecek tabii ki de ama en uygunu benim bahsettiklerim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Estonya Feribotu

E Estonya Feribotu
4 ay (4366 mesaj)
Tamam hocam zaman ayırdığın için teşekkür ederim. Şu an paketim devam ediyor ay sonu kabul edeyim. Son sorum, yüklü olan TL faturadan düşer mi öyle bir uygulama var mıydı?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @krkmz1666

K krkmz1666
4 ay (24011 mesaj)
Teklif silinebiliyor fazla bekleme.
Hattında ki TL ler çıkan faturalarından düşer
TL lerine birşey olmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Estonya Feribotu

O Or_By
4 ay (5266 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 01virüs01

indirimle taahhüt farklı şeyler değil. sen çıkan indirimli tarifeyi kabul edince o tarifeye geçiyorsun eski tarifen iptal oluyor ve geçtiğin fiyattan 12 ay taahhütün başlıyor. türk telekomdaki fatura kesim tarihine göre 11 ayda olabiliyor. benim fatura kesim tarihim ayın 10 u geçen sene 09.09.2020 taahüt verdiğm için 09.08.2021 taahütüm bitiyor. 09.09.2020 ile- 10.09.2020 arasında 1 günlük fatura kesiyor ama 1 ay gibi taahütten düşüyor
yani çıkan teklifi 10 unda mı kabul etmek lazım birde gene söz yazıp göndermek gerekiyor ilk seferki gibi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

0 01virüs01
4 ay (408 mesaj)
Fatura kesim tarihiniz bu ayın 10 u ise 10 unda kabul edin tam 1 yıl oluyor taahhüt yoksa daha az oluyor. Ayrıyeten söz yazmaya gerek yok taahhütlü şekilde kabul ediyorsunuz zaten



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Or_By

C ciceros
4 ay (35 mesaj)
8 gb 32+3 toplam 35 teklif ettiler kabul ettim uygulamadan



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


4 4n1L
4 ay (725 mesaj)
Bana verilen teklifler beni tatmin etmedi bende türkcell akıllı 15 e gececegimi belirttim 3 5 fazla verip geçicegimi belirttim arayıp indirim talebi için kayıt olusturdular 35 lira + iletişim vergisi ile 15gb teklif ettiler kabul ettim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S saubjk06
4 ay (443 mesaj)
Uygulamada gecen ay tam bana gore kampanya cikmisti taahhutun bitmesine daha var diyerek es gecmistim simdi de tam bana gore kampanya gorunmuyor.Gorunmesinin bir yolu var mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Z zonguldaksporlu
4 ay (417 mesaj)
25 gb + 2000 dakikaya 57tl diyor bana özelde. Kabul edilirmi bilemedim




O OKÜ
4 ay (119 mesaj)
Prime Eksper 25 GB Tarifesi ise Kesinlikle edilir



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


E emre7107
4 ay (947 mesaj)
Arayıp faturasıza geçirin dersem fatura yüksekliğinden dolayı, hemen geçiriyorlar mı yoksa kayıt mı oluşturuluyor? Bilen var mı acaba?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A Averell Dalton
4 ay (896 mesaj)
Tarifenin bitimine 40 gün kala babamı aramışlar saçma sapan bir teklifi babam uğraşmamak adına kabul etmiş. Şimdi ben farklı operatöre geçsem 1 aylık mı cayma ücreti mi çıkar daha fazla mı? Garanti olsun diye 11 gün bekleyip öyle geçmeyi planlıyorum bu konuda deneyimli arkadaşlar bilgi verebilir mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


I ImKeynes
4 ay (931 mesaj)
Bende de bu var teklif olarak ama ben 6 gb falan istiyorum 25tlden fazla veremem dedim taahhüt bitmesine yakın bi bakalım dediler < Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 5 cevap geldi.

T tolga645
4 ay (4 mesaj)
su paketi bana 43 tlye teklif ettiler şaka gibi 😊



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ImKeynes

I ImKeynes
4 ay (931 mesaj)
Hocam benim bunu istememe sebebim 20gb internet şirket hattımda var evde wifi var iş yerinde wifi var zaten memurum hep masa başı. 5 gb falan olsa gözüm kapalı alacağım. Bide geçtiğimiz sene 23 tl aldığımız paketler hayal galiba



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tolga645

E endülüs_faruki
4 ay (1446 mesaj)
2 gun once turk telekomu aradim.26 agustosta teahhüdüm doluyor.teklifte vermiyorsunuz.boyle olursa 49 liraya turkcell akilli 15gb tarifesine geçecegim diye kayit actirdim.bugun sabah 11:30 gibi aradilar. 1000dakika,1000sms 15 gb 49.25 liraya teklif verdiler bende kabul ettim

Edit:0507 9854949 nolu numaradan aradilar



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E endülüs_faruki
4 ay (1446 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ImKeynes

Bende de bu var teklif olarak ama ben 6 gb falan istiyorum 25tlden fazla veremem dedim taahhüt bitmesine yakın bi bakalım dediler < Resime gitmek için tıklayın >
Guzel teklifmiş aslinda



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >