Bu konudaki kullanıcılar: 5 misafir, 4 mobil kullanıcı
12091
Cevap
254169
Tıklama
14
Öne Çıkarma
Cevap: Tüketici Kredi Kampanyaları & İndirimleri 2020 - ! GUNCEL (605. sayfa)

R Rem0te
13 sa. önce (585 mesaj)
Katilim bankasi faize dayali degildir
Faizin yasak olmasinin en buyuk neden ticareti bitirmesidir. Paradan para kazanmanin onunu kesmektir
Katilim bankasi para vermiyor direkt olarak mali kendisi alip sana teslim ediyor.Paradan para kazanmanin onune geciyor.
Abim Kuveytturkte calisiyor oradan biliyorum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @konyalım

R Rem0te
13 sa. önce (585 mesaj)
Rte istedigi kadsr dolara karsi olsun piyasa Rte mte dinlemez ortaligi duman eder.Zaten Rte'nin inadi yuzune bu hale gelmedimi bu ulke





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Oktaymese

M mtyg
12 sa. önce (1744 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Rem0te

Katilim bankasi faize dayali degildir
Faizin yasak olmasinin en buyuk neden ticareti bitirmesidir. Paradan para kazanmanin onunu kesmektir
Katilim bankasi para vermiyor direkt olarak mali kendisi alip sana teslim ediyor.Paradan para kazanmanin onune geciyor.
Abim Kuveytturkte calisiyor oradan biliyorum
Bu mantıkla normal bankaları da aklamış oluyorsun. Ev ya da taşıt kredisi aldığın zaman normal banka da sana parayı vermiyor satıcıya yolluyor. Faiz neden haram bunu düşünüp sonra katılım bankalarının yaptığı şeye bakmak lazım...





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mahmut716
10 sa. önce (7686 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Rem0te

Katilim bankasi faize dayali degildir
Faizin yasak olmasinin en buyuk neden ticareti bitirmesidir. Paradan para kazanmanin onunu kesmektir
Katilim bankasi para vermiyor direkt olarak mali kendisi alip sana teslim ediyor.Paradan para kazanmanin onune geciyor.
Abim Kuveytturkte calisiyor oradan biliyorum
yav he he, abisi kuveyt 'te çalışıyormuş da, biliyormuş da,...
katılım payı = faiz
nokta. bu kadar net.

inanmayanlar açsın baksın, kuveyt 100 bin liraya 1 ayda 666 tl veriyor, ing 1046, aradaki 400 lirayi da cebe atıyor kuveyt hatta, ve bunu Allah, peygamber, din kelimesini kullanarak yapıyorlar


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M mahmut716
10 sa. önce (7686 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mtyg

Bu mantıkla normal bankaları da aklamış oluyorsun. Ev ya da taşıt kredisi aldığın zaman normal banka da sana parayı vermiyor satıcıya yolluyor. Faiz neden haram bunu düşünüp sonra katılım bankalarının yaptığı şeye bakmak lazım...

Alıntıları Göster
katilim bankası diye bişey yok, hacı hocayi ürkütmemek için kurulmuş sistem. 4. sınıf ilkokul matematiği bilen herkes hesabı yapabilir





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


B backfoglamp
9 sa. önce (186 mesaj)
bu çok iyiymiş hocam,, 70bin e anlaştık ama kredi çekecektim,, basvursak saticiya benim adıma 70bin verecek satıcı aracı bana satışını verecek ve ben de bankaya 70bin parayı 70bin olarak taksit taksit ödeyeceğim öyle değil mi





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Rem0te

R Rem0te
9 sa. önce (585 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: backfoglamp

bu çok iyiymiş hocam,, 70bin e anlaştık ama kredi çekecektim,, basvursak saticiya benim adıma 70bin verecek satıcı aracı bana satışını verecek ve ben de bankaya 70bin parayı 70bin olarak taksit taksit ödeyeceğim öyle değil mi
Cuzı mıktar kar payı alıyorlar.
Abim araba buldu 78'e.Clio yenı kasa.
Hemen bankadakı abım devreye gırdı Clıo'yu aldırdı bankaya ve banka karını koyarak sattı.Sen patron olsan karını koymadan satarmısın?
Peki ne kadara sattı?Abim 82 milyara satın aldı.
Kimse kimse beleşe mal vermez.
Bu sıstem sayesınde paradan para kazanmanın onu kesılmıs oldu ve ticaret yapılmıs oldu.
Bu sıstemın adıda Murabaha'dır.
Ogrenın,ogrenmek guzeldır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rem0te -- 22 Ekim 2020; 14:55:39 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

V vindobona
8 sa. önce (752 mesaj)
Ha kel Hasan
Ha Hasan kel

Farkı yok.

Abini boşver benim çocukluk arkadaşım bunlardan birinde yıllardır müdür, başta o da faizsiz falan derdi çok tartışırdik en son bi kaç yıldır kabul ediyor, faizin helal olanı diyor :) faiz işte arkadaş uğraşmayın boşuna





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Rem0te

M mtyg
7 sa. önce (1744 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Rem0te

Cuzı mıktar kar payı alıyorlar.
Abim araba buldu 78'e.Clio yenı kasa.
Hemen bankadakı abım devreye gırdı Clıo'yu aldırdı bankaya ve banka karını koyarak sattı.Sen patron olsan karını koymadan satarmısın?
Peki ne kadara sattı?Abim 82 milyara satın aldı.
Kimse kimse beleşe mal vermez.
Bu sıstem sayesınde paradan para kazanmanın onu kesılmıs oldu ve ticaret yapılmıs oldu.
Bu sıstemın adıda Murabaha'dır.
Ogrenın,ogrenmek guzeldır.

Alıntıları Göster
Öğrenmek istiyoruz ama cevap vermiyorsun. Arabayı aldın km düşürülmüş çıktı. Kime gideceksin ?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M MelanchoLy - Man
4 sa. önce (232 mesaj)
vakıfbank platin sky da ihtiyaç kredisi oranı kaç


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Gofalt
4 sa. önce (17 mesaj)
1.26'ydi hocam, sonra ne olduysa 1.32'ye yükseldi.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MelanchoLy - Man
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.