|
@Elite ` hayırlı olsun 1080p 144hz için 6gb 780 slı kasıcagına 4k'ya sistem kurardın mesela 2x 290x +nzxt kraken g10 +su sogutma o panellerin bu fiyatları hakettigini düşünmüyorum sorunsuz sıkıntısız kullanmanız dilegiyle. |
| Teşekkürler 144 ve 120 hz bulunmadığı için 4k o sebeple bu şekilde yapmak istedim Zaten bu sistemini düşünüyordum Yani fazla büyük monitör sevmiyorum Bu bile büyük fps oyunlarında avantaj değilde dezavantaj sağlayacağını düşünüyorum boyut olarak fazla büyük monitörlerin takip etme konusu vesaire + yer meselesi sıkıntılı işler işte 2K'da yok bildiğim kadarıyla oyuncu monitörü o sebeple bunu tercih ettim Bence bu monitör de fazlasıyla yeterli yani kötü veya yanlış bir seçim olduğunu düşünmüyorum ve amd ürünleri tercih etmiyorum ve bahsettiğiniz soğutma sistemi Türkiye'de satışı yok sanırsam 6 gb tercih etmemin sebebi de daha ileriye dönük olması ve oyunların 3 gb'ta dayanmasıdır Malum SLI veya Crossfire yapılacağı zaman alınacak gpu'nun en yüksek gigabyte'lı olan modeli önerilir Bence 3 gb SLI hiç doğru olmazdı Bu sebeple classified SLI sistemi iade edip bunları aldım yani. |
|
hayırlı olsun kardeş orada bir araba parası yatıyor. |
| Birader kulaklığın bile 500 tl ne diyeyim hayırlı olsun, ibretlik bir sistem. |
Düzeltme: 500 değil 938 TL'cik |
Hocam sistem şahane dicek söz yok. 4790K yı alınca beraber > ![]() ![]() |
Aman yarabbi game zero değil mi o abi nasıl para verdin o kadar kulaklığa sennheiser iyi ama ben anca pc320 kıvırabildim. Neyse ney bari çöpe para vermemişin güle güle kullan. |
Hocam mükemmel , hayırlı olsun. Ey maşaallah. İçim kıyıldı. |
|
@The_North_Face Game Zero değil PC 360 teşekkürler. @CS-GO Teşekkürler. |
Hayırlı uğurlu olsun |
Gerek sistemi toplarken gerek topladiktan sonra resimleri almadan pesinizi birakmayiz hocam her gun sorariz valla islemci geldimi diye hayirli olsun mukemmel sistem |
Teşekkürler |
hayırlı olsun hocam güle güle kullanın Allah bize de nasip eder inşallah böyle sistemler.. |
Hayirli olsun |
ah kardeşim bana gelseydin keşke |
|
hayırlı olsun hocam yalnız ekran kartı sli yapıp o kadar KALİTE malzemeler ile SSD yi RAID0 yapmamak az sıkıntı olur :) hatta 3 lu raid 0 fln ayrıca Corsair Obsidian 650 D yerine 450 D tercih edilebilirdi. kullanış -yer vs . açısından Ram olarak da 2X8 Corsair Dominator 2400 Mhz olursa tadından yenmez hatta 4x8 2400 . internet de superonline fiber ise akşamları akar bf4 call of ghost fln :) o kadar malzemeleri toplayıp da işlemci beklemek insanıpis bunalıma sokar :) ben olsam 4 temmuzda amazondan sipariş eder 8 temmuz ( yarın) a işlemci elimde olurdu :) tabi o kadar param olsa ^^ hiç bir zaman o kadar param olamayacagı için sıkıntı yok :) |
İşlemci piyasa da olmadığı için mevcut değil Ses kartı da SLI yapacağım için eğer sistemin tamamına uygun olursa Yani ekran kartlarına pek yakın olacak olursa sistemi topladıktan sonra karar vereceğim ona göre alınacak.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocheBobois -- 5 Temmuz 2014; 22:56:40 >