Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
36
Cevap
1742
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TOPLADIĞIM SİSTEM HAKKINDAKİ YORUMLARINIZ DÜŞÜNCELERİNİZ
R
12 yıl (3530 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar öncelikle bu resim bu şekilde yüzlerce konu açılıp bu sistemlerin toplanmadığını iddia eden arkadaşlarıma ve ondan sonra da forumdaki diğer arkadaşlarımın da içerisinde en ufak bir tereddüt ve şüphe kalmaması için İmzada ne ise o Konu hava atmak gösteriş yapmak v.b bir sebep ile açılmamıştır Açılış sebebini en başta açıkladım Lütfen farklı yerlere çekilmesin saygılarımla.

İşlemci piyasa da olmadığı için mevcut değil Ses kartı da SLI yapacağım için eğer sistemin tamamına uygun olursa Yani ekran kartlarına pek yakın olacak olursa sistemi topladıktan sonra karar vereceğim ona göre alınacak.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocheBobois -- 5 Temmuz 2014; 22:56:40 >

G
12 yıl (151 mesaj)
Teğmen

@Elite ` hayırlı olsun 1080p 144hz için 6gb 780 slı kasıcagına 4k'ya sistem kurardın mesela 2x 290x +nzxt kraken g10 +su sogutma
o panellerin bu fiyatları hakettigini düşünmüyorum sorunsuz sıkıntısız kullanmanız dilegiyle.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gia Milinovich -- 5 Temmuz 2014; 23:12:52 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Elite `
R
12 yıl (3530 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkürler 144 ve 120 hz bulunmadığı için 4k o sebeple bu şekilde yapmak istedim Zaten bu sistemini düşünüyordum Yani fazla büyük monitör sevmiyorum Bu bile büyük fps oyunlarında avantaj değilde dezavantaj sağlayacağını düşünüyorum boyut olarak fazla büyük monitörlerin takip etme konusu vesaire + yer meselesi sıkıntılı işler işte 2K'da yok bildiğim kadarıyla oyuncu monitörü o sebeple bunu tercih ettim Bence bu monitör de fazlasıyla yeterli yani kötü veya yanlış bir seçim olduğunu düşünmüyorum ve amd ürünleri tercih etmiyorum ve bahsettiğiniz soğutma sistemi Türkiye'de satışı yok sanırsam 6 gb tercih etmemin sebebi de daha ileriye dönük olması ve oyunların 3 gb'ta dayanmasıdır Malum SLI veya Crossfire yapılacağı zaman alınacak gpu'nun en yüksek gigabyte'lı olan modeli önerilir Bence 3 gb SLI hiç doğru olmazdı Bu sebeple classified SLI sistemi iade edip bunları aldım yani.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocheBobois -- 6 Temmuz 2014; 0:00:01 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Jussie
M
12 yıl (81094 mesaj)
Yarbay

hayırlı olsun kardeş

orada bir araba parası yatıyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Elite `
T
12 yıl (2916 mesaj)
Yarbay

Birader kulaklığın bile 500 tl ne diyeyim hayırlı olsun, ibretlik bir sistem.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
12 yıl (3530 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Düzeltme: 500 değil 938 TL'cik teşekkürler.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @The_North_Face
R
12 yıl (3530 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkürler. Güldürdün




Bu mesajda bahsedilenler: @bjk__murat
D
12 yıl (23482 mesaj)
Yarbay

Hocam sistem şahane dicek söz yok. 4790K yı alınca beraber >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
12 yıl (3530 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkürler hocam




Bu mesajda bahsedilenler: @DH | equ*
T
12 yıl (2916 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Elite `

Düzeltme: 500 değil 938 TL'cik teşekkürler.

Aman yarabbi game zero değil mi o abi nasıl para verdin o kadar kulaklığa sennheiser iyi ama ben anca pc320 kıvırabildim. Neyse ney bari çöpe para vermemişin güle güle kullan.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
12 yıl (1277 mesaj)
Binbaşı

Hocam mükemmel , hayırlı olsun. Ey maşaallah. İçim kıyıldı.



R
12 yıl (3530 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

@The_North_Face Game Zero değil PC 360 teşekkürler.

@CS-GO Teşekkürler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocheBobois -- 6 Temmuz 2014; 1:47:54 >


Bu mesajda bahsedilenler: @The_North_Face @CS-GO
N
12 yıl (639 mesaj)
Yüzbaşı

Hayırlı uğurlu olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
12 yıl (1782 mesaj)
Binbaşı

Gerek sistemi toplarken gerek topladiktan sonra resimleri almadan pesinizi birakmayiz hocam her gun sorariz valla islemci geldimi diye hayirli olsun mukemmel sistem



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
12 yıl (3530 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkürler


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @canatila19 , @faşoağa
K
12 yıl (7859 mesaj)
Yarbay

hayırlı olsun hocam güle güle kullanın Allah bize de nasip eder inşallah böyle sistemler..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
12 yıl (4736 mesaj)
Yarbay

Hayirli olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
12 yıl (3530 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

İnşallah , teşekkürler.




Bu mesajda bahsedilenler: @kickboxer_18 , @berkanenes
P
12 yıl (31017 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Elite `

Arkadaşlar öncelikle bu resim bu şekilde yüzlerce konu açılıp bu sistemlerin toplanmadığını iddia eden arkadaşlarıma ve ondan sonra da forumdaki diğer arkadaşlarımın da içerisinde en ufak bir tereddüt ve şüphe kalmaması için İmzada ne ise o Konu hava atmak gösteriş yapmak v.b bir sebep ile açılmamıştır Açılış sebebini en başta açıkladım Lütfen farklı yerlere çekilmesin saygılarımla.

İşlemci piyasa da olmadığı için mevcut değil Ses kartı da SLI yapacağım için eğer sistemin tamamına uygun olursa Yani ekran kartlarına pek yakın olacak olursa sistemi topladıktan sonra karar vereceğim ona göre alınacak.

< Resime gitmek için tıklayın >

ah kardeşim bana gelseydin keşke


Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
12 yıl (1293 mesaj)
Yüzbaşı

hayırlı olsun hocam

yalnız ekran kartı sli yapıp o kadar KALİTE malzemeler ile SSD yi RAID0 yapmamak az sıkıntı olur :) hatta 3 lu raid 0 fln


ayrıca

Corsair Obsidian 650 D

yerine 450 D tercih edilebilirdi. kullanış -yer vs . açısından


Ram olarak da

2X8 Corsair Dominator 2400 Mhz olursa tadından yenmez hatta 4x8 2400 . internet de superonline fiber ise akşamları akar bf4 call of ghost fln :)

o kadar malzemeleri toplayıp da işlemci beklemek insanıpis bunalıma sokar :) ben olsam 4 temmuzda amazondan sipariş eder 8 temmuz ( yarın) a işlemci elimde olurdu :)

tabi o kadar param olsa ^^ hiç bir zaman o kadar param olamayacagı için sıkıntı yok :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LMNTRIX -- 8 Temmuz 2014; 10:10:29 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.