Harika olmuş bence canlı olması. Artık adeta gri filter giydirilmiş birbirinin aynı sıkıcı renksiz gözüken oyunlar görmekten feci şekilde gına gelmedi mi? Şahsen ben kustum artık gri oyun görmekten. Doğa o kadar gri ve renksiz değil. Hele ki (dark fantasy edebiyatı hariç) mitoloji ve fantezi dünyası hiç ama hiç değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 14 Haziran 2026; 12:46:45 >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 14 Haziran 2026; 12:46:45 >
Bu mesajda bahsedilenler: @gentlemotor