|
"Yeni gelmedik geri geldik." - Lara. & |
|
"Yeni gelmedik geri geldik." - Lara. < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Yeni ekran görüntüleri sızmış SoP öncesi. |
|
Yeni ekran görüntüleri sızmış SoP öncesi. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
|
2026'da çıkış yapacak. Steam Sayfası açıldı https://store.steampowered.com/app/3558670/Tomb_Raider_Legacy_of_Atlantis Tomb Raider: Legacy of Atlantis Announcement Trailer https://youtu.be/n6JxVxSHjqE?si=iO2trrNmzXx9pw9f |
| Hadi hayırlı olsun. Bayadır oyun çıkarmıyordu. |
| Güzel geliştirmişler. Umarım ileride gameplay sekansıda paylaşırlar |
|
Rise of the Tomb Raider ile bir alakası yok değil mi oyunun bu oyun daha önce eskiden ps1 zamanı aklımda kalan karlı bir tapınakta başlayan oyunun yeni versiyonu oluyor değil mi ? |
|
İlk 1997 yapımı classic Tomb Raider oyunu ve onun 10.yıl dönümüne özel tekrar geliştirilen Aniversary serilerinin Remake'i sanırım bu oyun. Anniversary serisini geçmişte üç dört defa bitirmistim. Legacy Of Atlantis. İsmi oradan geliyor. Hikaye olarak Natla lara'ya Atlantean Scion'un parçalarını bulması için iş teklifi sunuyordu, Lara ise hikaye boyunca Peru, Yunanistan, Mısır gibi ülkeleri ziyaret ediyordu. Her bölgenin oldukça zorlu ve tatmin edici puzzle tarzı bulmacaları vardı. Bu REMAKE'i heyecanla bekliyorum, 2007'de çıkan klasik serisi benim için muazzamdı. |
Sabırsızlıkla bekliyorum |
| Anniversary'i çıktığı zamanlarda yanlış hatırlamıyorsam iki kere bitirmiştim ve çok sevmiştim. Tomb Raider denildiğinde aklıma hep ilk olarak Anniversary gelir. Merakla bekliyorum bu oyunu. |
| hocam rise of tom raider 20. yıl ile alakası varmı ona göre oyunu beklim tekrara düşmeyeyim |
|
< Resime gitmek için tıklayın > 2027 yılında ayrıca başka bir seri olan yapım"Tomb Raider Catalyst" gelecekmiş.Yapımcı Crystal Dynamics,"Catalyst"serisi için geçmiş dönemde çıkış yapan reboot trilogy serilerinin devamı olacağını açıklamış. Hikaye olarak Shadows Of The Tomb Raider ve Underworld serileri ile bağlantılı olacakmış, büyük ihtimal o seriler için flashback tarzı dönüş falan yapabilirler. Resmi paylaştıkları başka bir bilgiye göre yenilikçi bir oynanış dinamiği ve üst düzey bir hikaye anlatımı için Tomb Raider Catalyst seri için de "Unreal Engine 5" motorunu kullanacaklarmış. |
| Lara harika gözüküyor. Görsellik, grafikler dibim düştü izlerken müthişti. Manzara, atmosfer, ambiyans fevkalade. Tomb Raider'a doyacağız. Adamlar uzun zamandır sessizlikteydi iki oyun birden yapıyorlarmış. Sabırsızlıkla bekliyorum. |
|
Hocam Legacy Of Atlantic 1997 yapımı ilk Tomb Raider'in 1'in REMAKE'i. Rise of The Tomb Raider'in onunla bir bağlantısı yok. 2027'de çıkış yapacak olan Tomb Raider Catalyst ,Rise Of The Tomb Raider'in de için de bulunduğu Reboot Trilogy üçlemesinin hikaye olarak devamı olacakmış. Crystal Dynamics'in resmi açıklamasına göre, Shadows Of The Tomb Raider ve Underworld serileri ile hikaye bağlantısı olacakmış Catalyst'in. |
|
"Yeni gelmedik geri geldik." - Lara. < Resime gitmek için tıklayın > |
| ben son üçlemeyi bayıla bayıla oynadım ve tanıtılan iki oyunu da ilgiyle takip ettim. remake olsa bile yine çok iyi olacaktır. görsel olarak omb Raider Catalyst'den farkı yok gibiydi. |
|
Artık yapay zeka Aİ teknolojisi öyle bir noktaya geldi ki gümümüzde göz zevkimizi bozan en dandik modeli bile çok detaylı ve güzel işliyor. Eminim yapay zeka artık, REMAKE oyun yapmak isteyipte nasıl bir model tasarlayacakları konusunda kararsız kalan karakter tasarımcılarına iç açıcı fikirler sunacaktır. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Gayet iyi görünüyor oyun. Lara'da her zamanki gibi güzel. Neyse ki woke kültürüne uyup kadını kalas gibi yapmamışlar. |
Oyun her anlamda ilgi çekici. Diğer oyundan çok bunu merak ediyorum. Eski oyunlarını oynama imkanım olmamıştı. |
https://store.steampowered.com/app/3558670/Tomb_Raider_Legacy_of_Atlantis
https://www.youtube.com/watch?v=n6JxVxSHjqE
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 8 Haziran 2026; 14:24:8 >