Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
80
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tm'ci arkadaşlardan matematik için öneri verebilecek olan var mı

K kimbulan Konu Sahibi
6 yıl (342 mesaj)
Arkadaşlar konulara ygs den sonra başladım yüzeysel bitirdim hepsini sonra soru ve deneme çözmeye başladım soru çözerken çözebiliyorum ama denemelerde çözemiyorum soruları görünce afallıyorum sanki.20 yapabiliyorum denge fdd denemelerinde.baştan video izlemeye başladım ama bu da fayda etmedi.sizce ne yapmalıyım ve şu saattan sonra yükseltmek mümkün müdür?matematiği kötü oşan birisi değilim severim ygs mat netim 35 ama lys yi niyeyse yapamıyorum inanın neden yapamadığımı da çözemedim.lütfen yardımcı olun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kimbulan Konu Sahibi
6 yıl (342 mesaj)
Arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H hedefgazihukuk
6 yıl (1338 mesaj)
Ayni durumdayim hocam her konu yüzeysel 15-20 arasi gidip geliyorum video vs ise yaramiyor bi yolunu bulursan pm at



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

K kimbulan Konu Sahibi
6 yıl (342 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: crisvendo

Ayni durumdayim hocam her konu yüzeysel 15-20 arasi gidip geliyorum video vs ise yaramiyor bi yolunu bulursan pm at

Aynen hocam ne yapsam olmadı kimse de tavsiye vermiyor maalesef :(



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O ORGANIKHOSAF
6 yıl (2622 mesaj)
tavsiye verecek bir öğrenci değilim ama eis ders anlatım föyleri sitesinden soru çözüm izleyebilirsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kimbulan

J Justinian
6 yıl (5905 mesaj)
ben de çıldırmak üzereyim 20 25 net lazım yaparım diyodum lysden önce o bile zor gibi anasını satıyım arapça gibi geliyo ulan şu sene de halledip kurtulmak istiyorum 25 gün sadece mat kasıcam olduğu kadar.




5 58daging
6 yıl (397 mesaj)
Sayısalım ama bana da20-25 net lazım takipteyim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Deneyimsiz Adam
6 yıl (1322 mesaj)
çok iyi seviyede sayılmam yalnız belli başlı konuları ya fasikülden çalışın, fasikülden tek başınıza anlamıyor sıkılıyorsanız internette inciğine cinciğine kadar ayıran bir hocadan izleyin. biraz br cümlesi olacak ama o adam bir konudan yüzlerce soru çözüyor sen de gidip soru bankasından biraz soru çözdükten sonra yaparsın artık o konuyu.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.