Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
600
Cevap
19803
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Thor: The Dark World (2013)

I Intruder Konu Sahibi
10 yıl (5850 mesaj)





< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


S SAS
10 yıl (2642 mesaj)
The Enchantress için beklenir diycem ama ilk filmini daha izlemedim bluray çıksın hele bi film için harcanan miktar ne kadar 1.cisi için?




I Intruder Konu Sahibi
10 yıl (5850 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SAS

The Enchantress için beklenir diycem ama ilk filmini daha izlemedim bluray çıksın hele bi film için harcanan miktar ne kadar 1.cisi için?


150 Milyon




D dsnt
10 yıl (37 mesaj)
Film iyi bir gişe yapmış olabilir ancak ilk filmine giden birisi olarak söylüyorum ki 2.filmine gitmeyi pek düşünmüyorum, çok sağlam bir konusu olmazsa tabii.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

I Intruder Konu Sahibi
9 yıl (5850 mesaj)
Yönetmen Patty Jenkins projeden ayrıldı.

Marvel, Game of Thrones'un yönetmenlerinden
Alan Taylor ve Daniel Minahan üzerinde karar aşamasında.

Film 15 Kasım 2013'te vizyona girmesi planlanıyor.




M MarjinaL_Kedi
9 yıl (5344 mesaj)
bunun bari 1. flim izlencek kdar güzelmi


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M Maximum_Carnage
9 yıl (4451 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Marjinals99

bunun bari 1. flim izlencek kdar güzelmi

izlenir. çok iyi olmasa da iyi bir film, tabii bazı yerleri daha iyi yapılabilirdi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S serhat_ps3
9 yıl (2353 mesaj)
Beklemedeyiz çok güzel bir mit




S Sosyal Demokrat
9 yıl (1121 mesaj)
Marvel adını görünce tutamıyorum kendimi nedense.




F FreeRun
9 yıl (4909 mesaj)
bu film bana nedense çocuk fimi gibi geldi, kyafetler falan cilalanmış gibiydi




O Outlaw-E
9 yıl (8650 mesaj)
Ben sevmiştim Thor'u.Filmde oldukça başarılıydı.Gelsin 2 incisinide izleriz.




B beyto_01
9 yıl (96 mesaj)
ilk filmi güzeldi ama sinemada izlemem bu sefer




T Tony. Montana.
9 yıl (1769 mesaj)
İkincisi gelmese şaşardım zaten..birşeyide tadında bıraksalar olmuyor mu?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P principino
9 yıl (1502 mesaj)
credits sonrasi açıkkapı bırakmışlardı zaten




M Mr.Shadow
9 yıl (252 mesaj)
Aynen ilk film güzeldi fakat sinemaya gitmeye değmez. 2. Film nasıl olucak bakalım.




F fluox
9 yıl (2979 mesaj)
Natalie Portman olursa her türlü izlerim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MarjinaL_Kedi
9 yıl (5344 mesaj)
flim izledim daha yeni gerçekten güzel ve çok soru işareti bıraktı yani devam gelceği belli




D Dgkn.
9 yıl (450 mesaj)
Daha ilk filmini izlemedim ben neyse izlerim bi ara




W Winters
9 yıl (1422 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mat_Cuborn


Natalie Portman olursa her türlü izlerim

Bendeee. Şaka bi yana ilk film benim baya hoşuma gitti; eğlenceliydi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F FiréLord
9 yıl (8633 mesaj)
İlk film güzeldi , 2.film de inşallah aynı kalitede olur