Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar:
55
Cevap
0
Tıklama
55
Öne Çıkarma
Tercih Yapanların Çoğuna Acıyorum.

M
Murat_Erman
Konu Sahibi

3 ay (562 mesaj)
Çünkü çoğunun mantığı şöyle üniversiteleri ve bölümleri sadece taban sıralamalarına bakıp sıralıyor. Kendi yeteneği, istekleri ve nasıl bir işte çalışmak istediği önemsiz. Gideceği yerdeki akademik kadro ve onların, üniversitenin ona katacaklari öğrenci için önemsiz. Okulda havuz var mi spor salonu var mi vb sorular çok önemli.

Edit: Acımak kelimesinin anlamlarından biri de şu: Başkasının uğradığı veya uğrayacağı kötü bir duruma üzülmek.
Acımak kelimesini kullanmamın yanlış olduğunu yazanlar var ama ben burada kullanımının yanlış bir kelime olduğunu düşünmüyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murat_Erman -- 8 Ağustos 2018; 11:15:35 >

Ben insanlara yardımcı olmak için çırpınayim günlerce sen de bunu acayip cool harika bir şey mi oldun yaz. Devam böyle
Yoruma Git
Murat_Erman - 3 ay +73
sanane birader insanların ne ile ilgilendiğinden hangi kriterlere göre seçtiğinden
Yoruma Git
Yorumun Devamı hiimesdeath - 3 ay +70
Direk sıralamaya bakıp karar verenlere aşırı sinir oluyorum.Sadece sıralamaya bakıp hmm burası daha iyidir diyor.Ulan çoğu kişi önceki sıralamalara bakıp yazığından o bölümün
Yoruma Git
Yorumun Devamı solidsnake99 - 3 ay +19
eğitim kötü olunca öğrenci sosyal imkanlara bakıyor
Yoruma Git
Yorumun Devamı Professor Lazzers - 3 ay +13
toplum halinde yaşadığımız için insanların yanlış kararları seni de etkiliyor eninde sonunda. çok sinir oluyorum şu özgürüz istediğimizi yaparız düşüncesine, ço
Yoruma Git
Yorumun Devamı nickiolmayann - 3 ay +5
doğru söylesen de kimseyi sözle değiştiremezsin
Yoruma Git
uzakköşk - 3 ay +4

H
hiimesdeath
3 ay (4 mesaj)
sanane birader insanların ne ile ilgilendiğinden hangi kriterlere göre seçtiğinden

çok harikaysan sen öyle seç

ne oldu şimdi böyle yazdın acayip coool harika bir şey mi oldun :D

komik valla bu insanlardaki saçma sapan tavırlar

edit: ne ağladı millet yahu, harbiden ülkede zeka seviyesi yerlerde, üniversite sınavına hazırlanıp üniversiteye giden gençler böyleyse sonumuz hiç iyi değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hiimesdeath -- 10 Ağustos 2018; 12:45:41 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

P
Professor Lazzers
3 ay (200 mesaj)
eğitim kötü olunca öğrenci sosyal imkanlara bakıyor




_____________________________

Eski kullanıcı adı: lazzers4machine



M
mstfmrt.07
3 ay (0 mesaj)
HAKLI




M
Murat_Erman
Konu Sahibi

3 ay (562 mesaj)
Ben insanlara yardımcı olmak için çırpınayim günlerce sen de bunu acayip cool harika bir şey mi oldun yaz. Devam böyle





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hiimesdeath

U
uzakköşk
3 ay (5 mesaj)
doğru söylesen de kimseyi sözle değiştiremezsin




S
solidsnake99
3 ay (103 mesaj)
Direk sıralamaya bakıp karar verenlere aşırı sinir oluyorum.Sadece sıralamaya bakıp hmm burası daha iyidir diyor.Ulan çoğu kişi önceki sıralamalara bakıp yazığından o bölümün sıralaması aşırı oynamıyor zaten önceki yıla göre.Bu döngü ne zaman bozulacak acaba ?




N
Nunbolg
3 ay (1053 mesaj)
abi cok coolsun





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


N
nickiolmayann
3 ay (0 mesaj)
toplum halinde yaşadığımız için insanların yanlış kararları seni de etkiliyor eninde sonunda. çok sinir oluyorum şu özgürüz istediğimizi yaparız düşüncesine, çok bencilce.




Bu mesajda bahsedilenler: @hiimesdeath

B
bayelyx
3 ay (15 mesaj)
ağam ülkedeki eğitimden habarsız heral.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
kasabateam60
3 ay (7 mesaj)
haklısın.




S
Serhtt44
3 ay (3 mesaj)
Allahim ya 1 hafta vermisler zaten 24 tane universite secicez hangi birinin imkanlarına bakalım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

M
Murat_Erman
Konu Sahibi

3 ay (562 mesaj)
Benim lafım vaktin değerini bilmeyenlere ve araştırmayı boşverip sadece taban sıralamalarına bakanlara





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murat_Erman -- 7 Ağustos 2018; 23:21:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Serhtt44

A
Aquess
3 ay (1531 mesaj)
Haklısınız bende her fırsatta buna değinirim ama üslup hoş değil "acıyorum" falan.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
Asiruh01
3 ay (791 mesaj)
Universitede fitness salonu oluyo mu ?





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

M
Murat_Erman
Konu Sahibi

3 ay (562 mesaj)
Bence değil çünkü belirtmek istediğim insanlar tavsiyeleri de dinlemeyenler.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Aquess

M
Murat_Erman
Konu Sahibi

3 ay (562 mesaj)
Hangi üniversitede?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Asiruh01

C
Cornucopia.
3 ay (628 mesaj)
Top ünilerde zaten herhangi bir şey araştırmaya gerek yok. Top ünilere giremeyen de önce akademik kadro sonra sosyal imkanları araştırmalı bence. Zaten ülke şartlarına göre top üni. diploması alamayacağından 1-0 geride başlanıyor eğer çok iyi geliştirmemişse kendini.




M
Murat_Erman
Konu Sahibi

3 ay (562 mesaj)
Tam olarak ne demek istiyorsun?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bayelyx