Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
389
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tera client yardım. (Ankara)

S Shadowstép Konu Sahibi
9 yıl (67 mesaj)
Ankara da oturup Tera oynayan varmı arkadaşlar? TTnet hızımı 1 mbit e düşürdü kaç gündür dl için uğraşıyorum.Varsa eğer hdd ile transfer yapmak istiyorum.Yardım larınızı bekliyorum.




E Ejderhalordu
9 yıl (771 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Shadowstép

Ankara da oturup Tera oynayan varmı arkadaşlar? TTnet hızımı 1 mbit e düşürdü kaç gündür dl için uğraşıyorum.Varsa eğer hdd ile transfer yapmak istiyorum.Yardım larınızı bekliyorum.

Allah yardımcın olsun arkadaşım. yaklaşık 21Gb indiriceksin :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Shadowstép Konu Sahibi
9 yıl (67 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ejderhalordu

quote:

Orijinalden alıntı: Shadowstép

Ankara da oturup Tera oynayan varmı arkadaşlar? TTnet hızımı 1 mbit e düşürdü kaç gündür dl için uğraşıyorum.Varsa eğer hdd ile transfer yapmak istiyorum.Yardım larınızı bekliyorum.

Allah yardımcın olsun arkadaşım. yaklaşık 21Gb indiriceksin :D

Sorma cidden daha %50 de 2 gündür download yapıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Ejderhalordu
9 yıl (771 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Shadowstép

quote:

Orijinalden alıntı: Ejderhalordu

quote:

Orijinalden alıntı: Shadowstép

Ankara da oturup Tera oynayan varmı arkadaşlar? TTnet hızımı 1 mbit e düşürdü kaç gündür dl için uğraşıyorum.Varsa eğer hdd ile transfer yapmak istiyorum.Yardım larınızı bekliyorum.

Allah yardımcın olsun arkadaşım. yaklaşık 21Gb indiriceksin :D

Sorma cidden daha %50 de 2 gündür download yapıyorum

Bittikten sonra hangi servera geçmeyi planlıyorsun Essenia da baya türk var sanırım :D ben Allementheia serverindayım tek türk benim heralde :D kimse çıkmadı karşıma şimdiye kadar :D yeni kurulan bir guilde girdim yabancılarla takılıyorum :D Valla ben Tekirdağ dayım hani yakın olsak yazayım sana bendeki oyunu rarlayım atayım dvd ye diycem ama client olarak atmıyor zaten direk kuruyor pc ne :D Atsam bile çalışırmı endişeliyim kendime yazmayı denicem yakın zaman sonra pc yi değiştirmeyi düşünüyorum çünkü allah izin verirse upgrade edicem makinamı :D dungeonlarda eziyet olmaya başladı fps :D





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ejderhalordu -- 18 Mayıs 2012; 18:33:00 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.