Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
10
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Telefonun belleği sıfır gözüküyor, sms bile alamıyor.

M M i M Konu Sahibi
3 yıl (1600 mesaj)
Emektar s3 mini telefon kapandı telefoncuya verdim. Kısa devre var dedi yaptı. Fakat telefon kendi belleğini hiç görmüyor yani 0 mb gözüküyor. Sms bile alamıyor telefon. Geri götürdüm tamirciye 2 gün uğraştı ama yapamadı. Bilgisi olan var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A astegon
3 yıl (5129 mesaj)
eprom nalları dikmiş sanki




H hamza5806
3 yıl (3140 mesaj)
hocam nalları dikmiş o benim lg g2ye 200tl harcadım biraz daha idare etti sonra nalları dikti

sakın 50tlden fazla para harcama yenisini al gitsin android telefonlar çok dandik eski nokia 6100 var elimde komple suya düştü tuşları basmaz oldu sonra kendi kendine düzeldi alet

ben sonradan harcadığım paraya üzüldüm ondan söylüyorum 700tlye bile s3miniden iyi cihazlar var




M M i M Konu Sahibi
3 yıl (1600 mesaj)
İlk etapta 40 tl verdim cihaz açıldı ama dediğim gibi sadece arama yapabiliyor hafıza ile ilgili hiçbir şey gerçekleşmiyor. Sms bile gelmiyor telefona bellek yetersiz diyor. Tekrar verdim telefoncuya ilk defa böyle bişey gördüm diyor. Belleği görmese telefon da açılmaması lazım diyor. Gidip de almadım telefonu geri almaya da utanıyorum. 2 gün uğraştı çünkü adam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

H hamza5806
3 yıl (3140 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: M i M

İlk etapta 40 tl verdim cihaz açıldı ama dediğim gibi sadece arama yapabiliyor hafıza ile ilgili hiçbir şey gerçekleşmiyor. Sms bile gelmiyor telefona bellek yetersiz diyor. Tekrar verdim telefoncuya ilk defa böyle bişey gördüm diyor. Belleği görmese telefon da açılmaması lazım diyor. Gidip de almadım telefonu geri almaya da utanıyorum. 2 gün uğraştı çünkü adam.
Utanma hocam umursamamistir bile o bizde telefonculuk yaptık tamirci arkadaslarim da var

Bu telefon tamir isi pis iştir bazen sen kaziklanirsin bazen tamirci

Bende ilk basta 120ye cok ucuza hallettirdim sonra 70tlem komple cope gitti

Sen git al cihazi evde dursun yedek makina yap yeni bir sey al 700tllik nokia 2 ve 3 bile isini ondan iyi gorur hepsiburadadan alabilirsin



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M M i M Konu Sahibi
3 yıl (1600 mesaj)
Gittim aldım. Letgo ya koydum 100 tl ye isteyen var bakalım.
Almışken iyi bişey olsun diyorum xiaomi note 6 pro almayı düşünüyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M i M -- 8 Şubat 2019; 8:39:23 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806

H hamza5806
3 yıl (3140 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: M i M

Gittim aldım. Letgo ya koydum 100 tl ye isteyen var bakalım.
Almışken iyi bişey olsun diyorum xiaomi note 6 pro almayı düşünüyorum.
Tamamdir hocam hayirli olsun simdiden

Ben htc sony nokia yada motorola gibi markalari tavsiye ederim size xiaomide bir özellik tamsa bir ozellik eksik oluyor bir de malum çinin Doğu Türkistan katliamı sorunu var Çinli markadan almamaniz daha güzel olur



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

N nightsoldier
3 yıl (13080 mesaj)
Cihaz, teknolojik omrunu doldurmus hocam. Ugrasilip yaptirilsa bile o artik iflah olmaz. F/p orani bir cihaz bakmanizi tavsiye ederim.

Xiaomi yi soylemiyorum zaten arkadaslar belirtmis. Huawei p20 lite, nokia 8, pocophone f1 bakilabilir.

Pocophone basligina girerseniz, kamera haric kullananlarin oldukca memnun olacagini goreceksiniz.

Daha alt duzey bir sey derseniz de bu segmentte huaweinin iyi cihazlari mevcut.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BENL!

M M i M Konu Sahibi
3 yıl (1600 mesaj)
Doğru diyorsun ama diğer markalar da aynı b.kun laciverti. Hepsi müslüman düşmanı. Adamlar ahtopotun kolları gibi sarmış her yanı. Vestel alayım diyorum onu da kimse beğenmiyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806

H hamza5806
3 yıl (3140 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: M i M

Doğru diyorsun ama diğer markalar da aynı b.kun laciverti. Hepsi müslüman düşmanı. Adamlar ahtopotun kolları gibi sarmış her yanı. Vestel alayım diyorum onu da kimse beğenmiyor.
vestelde çinde üretiliyor hocam

malları sağlam ama bizim arkadaş çok kötü kullandı cihazını yine de bozamadı ekranı kırık sağı solu çatlak geziyordu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M M i M Konu Sahibi
3 yıl (1600 mesaj)
Al işte dedim ya ahtopotun kolları gibi sarmışlar heryeri diye :(



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.