Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
738
Cevap
35038
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: TeknoSeyir yeni versiyona geçti, beta yayında! (16. sayfa)

F furkan1zek
7 yıl (3050 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: srknpower

Teknoseyir mi Donanımhaber mi deseler
Teknoseyir derim çünkü Donanımhaber incelemelerinde aynı tat yok
Donanımhaber tabiki başarılı,orası ayrı.

Aynen öyle bence işlerini cok daha iyi yapıyorlar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M MacGyver.
7 yıl (4601 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

Merhaba,

Experiyidir bir reklam filmi ve benim anlattığım dizüstüyü alıp pişman olan görmedim :)

Üzerinde reklam yazdığı sürece bu etiktir. Satış sitelerinin veya mağazaların gömleklerini giyip onlara özel inceleme yapan editörler ise buna inceleme diyorlar :) ona lafınız yok sanırım. Vatanbilgisayarın youtube kanalına girip bakın bakalım kimler var.

Özel sayfa'nın tanımını bilmiyorsunuz sanırım. İşin dışında olabilirsiniz, birilerini çok sevebilirsiniz anlarım da bu kin nefret niye :)

Sevgiler,
Mesut Çevik

Mesut Bey,

Sapla samanı karıştırmayalım. Siz Özkan'ın Vatan Bilgisayar için yaptığının aynısını zamanında Teknosa için yapmıştınız değil mi? Biz sizi eleştirmiş miydik ya da bu kadar tepki almış mıydınız? Hayır.

Ne zaman ki: "Ben --Mesut Çevik--- , dizüstü olarak günlük hayatımda Exper kullanıyorum, çünkü iyidir" dediniz o zaman eleştirdik. İkisi aynı şey değil, önce bunda anlaşalım. Siz orada Özkan gibi kendi işinizi yaparak ürün tanıtmadınız, kendi kişiliğinizi, adınızı, kariyerinizi ortaya koydunuz ve bunun üzerinden reklam yaptınız.

Exper alıp, pişman olan görmedim demişsiniz, ben de şöyle diyorum: Exper ne kadar iyi olabilir Allah aşkına? Kime göre neye ve hangi markaya göre iyi?

Kin & nefret falan yok, öyle olsa size cevap yazmayız, bir şeyler anlatmaya çalışmayız, sitenize girmeyiz.

İyi akşamlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacGyver. -- 5 Mayıs 2014; 23:31:46 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Fl4ming0
7 yıl (408 mesaj)
O değilde Forum DH'ınhttp://www.donanimhaber.com/ diye ana sayfası varmış ya :D Ben sadece forum sanıyordum. :P




G Guest-9D2914531
7 yıl (6884 mesaj)
Mesut Çevik
Size buradan bir eleştiride bulunacağım
İncelemeleriniz belki de piyasadaki en profesyonel olanlar ama para kazanma hırsınızdan dolayı telefonların markalarının sitenize sponsor olup olmamasına göre değerlendiriyorsunuz. Aksini iddia etmeyin lütfen. Ayrıca twitter dan yazdıklarınızı gördüm. Hiçbir zaman Teknoseyir deki editörler kadar cana yakın olamadınız. İş cana yakınlıkta bitiyor, valla ben onların incelemesini koşu bandına geçip film izler gibi izliyorum ama sizinki maalesef öyle değil,öyle izlenmiyor. Sohbet yok hiç.
Ayrıca bir eleştirim var Donanımhaber' e . Gerçekten site olarak çok cimrisiniz. Bu kadar reklam gelirine rağmen dağıttığınız en pahalı şey bir kupa falan herhalde.
Ekran kartı verdik falan demeyin. Benim de sponsorum olsa , ben de veririm. Bence donanımhaberde her ay düzenli çekiliş olmalı.
İyi geceler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9D2914531 -- 5 Mayıs 2014; 23:37:12 >


Bu mesajda bahsedilenler: @gun , @Speed-Step

S SaMoVe
7 yıl (1080 mesaj)
Cevap imzam, üzüldüm...

Forum Donanım Haber Tarafsızlığını Yitirmiş Markaların Taraflı Ürün incelemeleri olduğu forum üye ve tüketicileri Yanlış Yönlendiren Reklam Platformu Haline Gelmiştir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaMoVe -- 5 Mayıs 2014; 23:35:52 >


S Speed-Step
7 yıl (7938 mesaj)
Merhaba,

Bakın hala daha yazdıklarımı çarpıtıyorsunuz. Ben bir dizüstü modeli anlatıyorum ve o modeli 2 ay test edip tamam ben bu aleti anlatırım dedikten sonra çıkıp reklamda yer alıyorum.

Ve yazdığım gibi o cihaz o fiyata alınabilecek en iyiler arasındaydı ve alan da bana dönüp pişman oldum demedi.

Bir ürünü tabi ki kendi sınıfında değerlendiriyorum. Orada da durum böyleydi.

Ben Özkan yanlış yapıyor demiyorum. Sadece ters görmek isteyen için neden çok diye örnek gösteriyorum.

Sevgiler,
Mesut Çevik



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MacGyver.

S SS10
7 yıl (3081 mesaj)
Bence bu konu Sagopa vs Ceza tartışmasıyla devam etmeli.




G Guest-9D2914531
7 yıl (6884 mesaj)
Acaba donanımhaberde isyan çıkar mı
DİRENİŞÇİLER(TEKNOSEYİRCİLER)
POLİSLER(DONANIMHABERCİLER)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O O W E R
7 yıl (2646 mesaj)
Bi şeyler bende söylemek istiyorum,

1. Forumda ne kadar çok TS seven varmış, bu forumda durup başka bir forumu el üstünde tutmak size de absürt gelmiyor mu ?
2. Bence Mesut abi gayet cana yakın bir insan, daha ne bekliyorsunuz ki adam evinize gelip sohbet etmesini mi ?
3. Mesut abini çok üstüne gitmişsiniz yazıktır yahu adam iş yerine giderken bile video çekiyor.
4. Youtube'a video koyduğu için TS'den ne farkı kaldı diyenler olmuş. Arkadaşlar adam kişisel olarak o videoları çekiyor siz bunları anlayamayacak kadar düşük müsünüz ?
5. Merhaba ben Mesut Çevik




_____________________________

Eski kullanıcı adı: qmerzM

Bu mesaja 3 cevap geldi.

S Soul741
7 yıl (398 mesaj)
http://www.youtube.com/watch?v=-cHiZIoKEDs

Acaba bana reklamın neresinde kullandığınız laptop'un ismi geçiyor söylebilir misiniz? Yani sizin reklamı izleyerek o laptop'u nasıl tanıyacak kullanıcı? Yani siz laptop önermiyorsunuz ya da övmüyorsunuz, direk markayı övüyorsunuz. Bunu da gazeteci kimliğinizi ortaya koyarak yapıyorsunuz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Speed-Step

S sıradan insan
7 yıl (464 mesaj)
Çok doğru bir karar aldılar Youtube denilen vampir adamı yer bitirir kendi sunucularına geçerlerse çok iyi olur ayrıca plus üyelik sistemi de çok iyi olur teknoseyir için ayrıca teknoseyir tişört ve şapka gibi projeler de gündemde hayata geçerse gerçekten çok iyi olur LP reyiz ve tayfasını seviyoruz




S SaMoVe
7 yıl (1080 mesaj)
Donanım Haber hiç bir zaman samimi olmadı.Kimse kimseyi kandırmasın.Ticari bir kuruluş olarak para güdümünde hareket ettiler.

Oppo Find 7a nın kutu içeriğini anlatan videonun altındaki muhalif yorumlar silindi.Ben anahaber sayfasından banlandım.
Oppo Find 7 konum 3 kere silindi.Daha anlatacak söyleyecek bir şey yok.Heryer reklam ürün tanıtımlar taraflı sd kart desteği olmayan telefonun bu eksi yönü 2sn de geçiştiriliyor.

Bunun böyle olacağı taaaa ati nvidia zamanından belliydi.Nvidia nın reklamını yapan dh ye para tatlı geldi ve ati ekran kartı göndermedi ve en güzelini yaptı.Ben 2006 dan beri üyeyim mesaj sayım 500 aşmadı aşsada silinmekten tekrar 400 e düştü.

Kimsenin dh nin ürün tanıtmasına ihtiyacı yok.Anasayfaya tıklamıyorum.Chore sayesinde reklamların noktasına kadar sildim sitenizden.Trafik havanızda konu dışındaki konular ve yorumları görünce utanılacak durumda.
Bu tür bir trafik ile tekil tıklanmanız milyonları aşşa ne olur aşmasa ne olur.

Youtube da tüketicilerin birebir videoları daha sizin ülkenizde ürün satışa çıkmadan yayınlanıyor.Tabiki mesut çevik e göre bunlarda viral reklam.Kendileri çok tarafsızmış gibi...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaMoVe -- 5 Mayıs 2014; 23:48:22 >


K kansavkaplan
7 yıl (934 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TırnakMakasındaKiZincir

Bi şeyler bende söylemek istiyorum,

1. Forumda ne kadar çok TS seven varmış, bu forumda durup başka bir forumu el üstünde tutmak size de absürt gelmiyor mu ?
2. Bence Mesut abi gayet cana yakın bir insan, daha ne bekliyorsunuz ki adam evinize gelip sohbet etmesini mi ?
3. Mesut abini çok üstüne gitmişsiniz yazıktır yahu adam iş yerine giderken bile video çekiyor.
4. Youtube'a video koyduğu için TS'den ne farkı kaldı diyenler olmuş. Arkadaşlar adam kişisel olarak o videoları çekiyor siz bunları anlayamayacak kadar düşük müsünüz ?
5. Merhaba ben Mesut Çevik

1.Bu forumda durup başka forumu el üstünde tutmuyoruz çünkü Ts nin forumu yok.
2.Cana yakın olmasından şüphem yok.
3.Aferin
4.Evet kişisel olarak 123453465489 tane discovery videosu çekti saolsun :)
5.Hi




G Guest-9D2914531
7 yıl (6884 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TırnakMakasındaKiZincir

Bi şeyler bende söylemek istiyorum,

1. Forumda ne kadar çok TS seven varmış, bu forumda durup başka bir forumu el üstünde tutmak size de absürt gelmiyor mu ?
2. Bence Mesut abi gayet cana yakın bir insan, daha ne bekliyorsunuz ki adam evinize gelip sohbet etmesini mi ?
3. Mesut abini çok üstüne gitmişsiniz yazıktır yahu adam iş yerine giderken bile video çekiyor.
4. Youtube'a video koyduğu için TS'den ne farkı kaldı diyenler olmuş. Arkadaşlar adam kişisel olarak o videoları çekiyor siz bunları anlayamayacak kadar düşük müsünüz ?
5. Merhaba ben Mesut Çevik

Yağcılarda inecek var
Dostum siteye iş alımı yok.
1.Madde çok saçma geldi
2. Teknoseyiri izlemedğine eminim.
3. Amanda aman.
4.Yes
5.Merhaba ben Muzaffer Gölcü. Mesutçum anlarsın ya..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9D2914531 -- 5 Mayıs 2014; 23:49:53 >


S senneanlarsindumbelek
7 yıl (1006 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

Merhaba,

Çok basit bir hesaplama yöntemi var :)

2si1'in son bölümü

http://forum.donanimhaber.com/m_91332972/tm.htm

Forumdan tıklanma sayısı sadece "543"

Anasayfa'dan tıklanma sayısı ise "18000"

Bizde her şey açık ve net :) Ne video izlenme sayılarımızı saklıyoruz ne de haber okunma. Kısacası forum sandığınız gibi ana sayfayı beslemiyor.

Alın hangi habere forumdan kaç kere tıklanmış bakın:
http://forum.donanimhaber.com/forumid_189/tt.htm

Donanım Haber'i sadece forumdan ibaret saymak genelde sadece forumda belli konulara giren kişilerin yaptığı bir şeydir istatistikler yalan söylemez :)

Sevgiler,
Mesut Çevik

Hocam sen yanlış anladın genel olarak zaten koskoca forumda 18bin kadar izleniyorsa bu bir skandal.O videonun paylaşımı, forumda yaptiginiz incelemeyle ilgili açılan konular forumda yapılan tartışmalar esasen izlenim sayısını artırıyor.Her gün bir sürü konu açılıyor şu telefon mu şu telefon mu sonrasinda konuya sizin yaptiginiz inceleme karsilastirma videolari ekleniyor.Disaridan biri google a ayni karsilastirma yazisini yazdiginda en ustte konuyu goruyor ve karsilastirmalari forum araciligiyla takip ediyor.Forum kısmını sanırsam forumda pasif kaldığınızdan göz ardı etmektesiniz.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


N NewsTR
7 yıl (1561 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TırnakMakasındaKiZincir

Bi şeyler bende söylemek istiyorum,

1. Forumda ne kadar çok TS seven varmış, bu forumda durup başka bir forumu el üstünde tutmak size de absürt gelmiyor mu ?
2. Bence Mesut abi gayet cana yakın bir insan, daha ne bekliyorsunuz ki adam evinize gelip sohbet etmesini mi ?
3. Mesut abini çok üstüne gitmişsiniz yazıktır yahu adam iş yerine giderken bile video çekiyor.
4. Youtube'a video koyduğu için TS'den ne farkı kaldı diyenler olmuş. Arkadaşlar adam kişisel olarak o videoları çekiyor siz bunları anlayamayacak kadar düşük müsünüz ?
5. Merhaba ben Mesut Çevik

+1
Ben şahsen tekno seyirinde,donanım haberinde videolarını seviyorum ama bazı arkadaşlar işi amd intel savaşına çevirmişler bitmedi şu fanboylar...




D dawras
7 yıl (1685 mesaj)
#DirenTS! Şaka bir yana ne biriyim BSC. Dışında bana dh incelemeleri pek iyi gelmiyor.
Mesut çeviğin videolarıda güzeldi.
Ama TS del ki sohbet havasını hiç bir yerde yakalıyamadım maalesef....





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


7 70Charger
7 yıl (127 mesaj)
kapanma yokki :S + ücretli bi sistemi olacak sadece ücret vermeyenler eskisi gibi izleyecek incelemeleri fln




A alpalp84
7 yıl (4837 mesaj)
Merhaba,

Bence bu konuya cevap yazmayın. Siz cevap yazdıkça kullanıcılar DH yi bir kat daha eleştirmeye başlıyor.

Sevgiler,
alpalp84


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Speed-Step

M MacGyver.
7 yıl (4601 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

Merhaba,

Bakın hala daha yazdıklarımı çarpıtıyorsunuz. Ben bir dizüstü modeli anlatıyorum ve o modeli 2 ay test edip tamam ben bu aleti anlatırım dedikten sonra çıkıp reklamda yer alıyorum.

Ve yazdığım gibi o cihaz o fiyata alınabilecek en iyiler arasındaydı ve alan da bana dönüp pişman oldum demedi.

Bir ürünü tabi ki kendi sınıfında değerlendiriyorum. Orada da durum böyleydi.

Ben Özkan yanlış yapıyor demiyorum. Sadece ters görmek isteyen için neden çok diye örnek gösteriyorum.

Sevgiler,
Mesut Çevik

Mesut Bey merhaba,

Hayır asla ve kesinlikle çarpıtma yok. Exper iyidir reklamıyla ilgili olarak sizi eleştirenlere açın özkan'lı vatan bilgisayar reklamlarına bakın dediniz. Ben de ikisi aynı şey değil dedim. Ki değil, sebebini de açıkladım.

Cihazı incelemiş olabilirsiniz, fiyatına göre iyi bulmuş olabilirsiniz. Bunu incelemenizde dile getirmeniz kadar normal bir şey de yok. Ama soru şu: elinden milyon tane son model cihaz geçen Mesut Çevik gerçekten de ekonomik bir pc'yi bu kadar bayılarak kullanır mıydı? Bu sorunun gerçek cevabını siz biliyorsunuz, biz ise sadece tahmin ediyoruz.

Diyebilirsiniz ki gerçek hayat değil reklamdır, ama siz orada hayali bir reklam karakteri değilsiniz, bizzat kendinizsiniz.

Sevgiler ve saygılar bizden...

İyi akşamlar.