Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
210
Cevap
58411
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: TATA CLUB (11. sayfa)
C
2 yıl
Er

FACEBOOK 'ta TATA KOCAELİ GRUBU kurdum. Tata sı olan katılsın. Sosyalleşelim. Dertlerimizi paylaşalım. Yedek parça araştırır buluruz. Her konuda dayanışma yapalım elimizden geldiğince.




Bu mesajda bahsedilenler: @dark_lord1905
C
2 yıl
Er

Selam dostum ben de dizeli var geçen sene aldım 90 bindeydi hala kullanıyorum.Benzinliyi bilmem ama TATA YILAN dır alınır. Temizse benim araçta 5 bin küsür kayıt var arkadan hafif kazalı belli bile değil. Ben yanlıyorum hız yapıyorum dün 165 i gördü motor. Maşallah. Bana hız kesici, açık hava filtresi, yeni opel corsa 1.7dti turbosu ve egzoz lazım bunları toplarsam efsane olur araba.




Bu mesajda bahsedilenler: @sexi_efe_1756
C
2 yıl
Er

Dizel mi dostum. Bende de var.




Bu mesajda bahsedilenler: @cliobgc
R
2 yıl
Er

Merhaba, Tata Vista 2012 model benzinli kullanıcısıyım. Aracı stop ettiğimizde anahtarı çıkarınca kapı kilitleri otomatik açılır. Kullananlar bilir. Ancak bazen aracı stop ettiğimde anahtarı yuvadan çıkarmadan kilitler açılıyor ve sonra arabayı otomatik kumandayla kitleyemiyorum. Ayrıca arabadan inmek için kapıyı açınca da sanki bir şey açık kalmış gibi uyarı sesi veriyor araç ve dediğim gibi kitlenmiyor. Anahtarı kapı koluna takarak manuel kitlemek zorunda kalıyorum. Bu sorunu yaşayan, çözen var mıdır? Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
2 yıl
Er

Arabayı sattım kardeşim. Kapılar açılınca ötmesi normal. Kapı açık uyarı sensöründen kaynaklı. Ama kapı kilitlerini sorunun için önce TATA servise danış. Kesin sorunu öğren kapı kilit ustası yada anahtarcıya yönlendirirler.



C
2 yıl
Teğmen

Arkadaşlar merhaba. Bir tane 2011 model tata xenon 4×4 e alıcı oldum. Araç hoşuma gitti fakat kafama takılan birşey var. Aracı 4×4 e geçirmek için önce ön tekerleklere takılan aparatı 4×4 e ayarlayıp daha sonra içerideki kumandadan 4×4 e getiriyoruz. Satıcının söylediği, "elektronik sistemler bu araçlarda çok çabuk bozulduğu için, servis bu sisteme geçiyor, ben bu sisteme 3500 tl para harcadım" oldu. Yani aracı 4×4 e geçirmek için aracın ön tekerliklerinden ayar yapılması gerekiyor. Internette satılık tata xenonlara baktım hepsinde bu aparat var. Bu durum hakkında yardımcı olacak arkadaş var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
2 yıl
Çavuş

Merhaba, tata indigo aracımın kumanda pilini değiştirdim şimdi kapılara hükmetmiyor. Yedek immobilizer kitiyle tanıtmam gerekiyormuş ama bbu yedek kit aracın üzerinde midir? Bulamıyorum yardımcı olur musunuz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
2 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: gsli_mert

merhabalar, öncelikle TATA'yla ilgil hiç bir fikri olmayıp zikri olanlardan olmadığı bildirmek istiyorum. 14 aydır 2008 Model İndica DLX modeli kullanıyorum.15.000TL'ye Dizel(ortalama 20 kuruş yakıyor, uzun yolda 16-18 kuruş), 4 cam otomatik, geri park sensörü, hidrolik, abs vs. vs. özellikleri sunan başka bir marka yok. Araacı 88000 km'de aldım ve 14 ayda 19.000 km yapmama rağmen yağını,suyunu,benzini koymak dışında bir masraf çıkarmadı çok şükür. Uzun yolda 130'u çok rahat yakalayıp bu tempoda gidiyor, 150'yi de buluyor ama sürüş için 130 çok uygun. Neyse gelelim asıl konuya....
Benim foruma gelmemin asıl sebebi
TATA KUMANDA TANITIMI

Şöyle ki ben Bursa'da ikamet ediyorum. Araç kumandamın pilini değiştirdikten sonra kumanda kapıları açmamayı başladı araçta immobilizer olduğundan dolayı kapıları kumandadan açmazsanız araç çalışmıyor. Yedek immobilizer kitini şöför koltuğunun altındaki sokete takarak çalıştırmak durumunda kalırsınız. Tata kullananlar bilir... Tata'nın eskiden yetkili servisi olan, TATA'ları da iyi tanıyan Özgüniş Oto'ya gittim...Oradaki arkadaşlar önce çok yoğun olduklarını şimdi onunla uğraşamayacaklarını vs. söylediler. Bende işlemin çok kısa bir işlem olduğunu vs. izah edip ikna ettim tanıtmaları için. Ama usta arkadaş geldi oturdu bir iki düğmeye bastı ve yok dedi algılamıyor senin immobilizer beyni değişmesi lazım bu da biraz masraflı ve arabanın 2 gün burada kalması lazım.Dedim eyvallah gerek yok aldım arabayı gittim bir sahile başladım araştırmaya ve sonrasında 30 sn.de kumandamı çalışır hale getirip bunu da paylaşmak istedim. (Site yöneticilerimden ricam TATA Kumanda Tanıtımı diye bir başlık dahi açabilirler, insanlar mağdur olmasın.

Gelelim tarife,
Arkadaşlar şöför koltuğunun altına yedek immobilizer kitini takın,
yedek immobilizer kiti üzerinden maviye basarak motorun kilidini açıp anahtarla da aracınızı çalıştırın.
10 sn sonra aracı istop edin.
Anahtarınızla araçtan inip kapıları anahlarla kilitleyin ve yine 10 sn. bekleyip anahtarı da yuvasından çıkarmadan kapıları tekrar açın.
Şöför koltuğuna oturup koltuğun altına takılı olan yedek immobilizer kumandasını ve ana kumandanızı yan yana getirin.
Yedek immobilizer kumandasında bir kere kırmızıya basın.
Şimdi de ana kumanda da 3 kere mavi, 1 kırmızı, 1 kırmızı ve 2 kere de maviye basın.
Zaten işlemleri yaparken kapılarınızın açılıp kapandığını göreceksiniz.
Sonrasında şöför koltuğunun altındaki yedek immobilizer'ı çıkartın. araçtan inip kapılarınızı ana kumanda ile kapatın ve açın...
Böylece en az 2 bin tl istenecek beyin değişecek vs. geyiklerle ve ustaların kaprisleriyle uğraşmanıza gerek kalmaz. Boşuna da strese girmezsiniz..
Bana gelince bir hayır duanız yeter...
Selamlar...
joesef_35 Arkadaş burada çok güzel açıklamış


Bu mesaja 2 cevap geldi.
J
2 yıl
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: cnkst

joesef_35 Arkadaş burada çok güzel açıklamış

Alıntıları Göster
Hocam açık yazdığımı düşünüyorum ama anlaşılmadı galiba. Yedek immobilizer kitini bulamadığımı söyledim adacın üzerinde mi olur bagajda falan onu sormak istedim. Yoksa bu arkadaşın dediğini yapacaktım zaten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
geçen yıl
Onbaşı

2010 benzinli indigo



H
geçen yıl
Er

Selam Tata Kader arkadaşlarım. Tata Indigo marina 2008 model station vagon Araci 8 aydır kullanıyorum. Birçok sorunla karşılaştım. Şu an hararet göstergesine veri gelmiyor. Sıfır gösteriyor. Sorunu çözemedim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.