Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
240
Tıklama
0
Öne Çıkarma
tampon ile ilgili, bilenlerden yardım.

E egekaan Konu Sahibi
16 yıl (301 mesaj)
arkadaşlar değişeni var kavramına tampon dahil midir, ben arabanın yürüyen aksamının ya da kaput kapı gibi parçalarının kastedildiğini sanıyorum. ayrıca tampon değişti ise anlaşılabir mi?




M microchild
16 yıl (495 mesaj)
tampon far bu tip şeyler önemli değildir.... tampon değişti ise ve orjinali takılmadıysa belki anlaşılabilir...




E egekaan Konu Sahibi
16 yıl (301 mesaj)
orjinali ile serviste değişti hocam, arabanın hiç hasarıda yok yürüyen aksamla ilgili, şimdi satarken alıcıyı kıllandırmaktan başka bir şey değil, değişeni yok diyeceğim, kul hakkına da girmeyelim istiyorum onun için sordum.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

M microchild
16 yıl (495 mesaj)
sadece tampon değişti oda orjinal dersen bi sorun olmaz...




W we[AGRA]
16 yıl (3339 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: egekaan

orjinali ile serviste değişti hocam, arabanın hiç hasarıda yok yürüyen aksamla ilgili, şimdi satarken alıcıyı kıllandırmaktan başka bir şey değil, değişeni yok diyeceğim, kul hakkına da girmeyelim istiyorum onun için sordum.


bu adamına göre değişir... bennim orjinal ve cok temiz bir Accent'ım vardı.. köpeğe çarptım bir gece ve orjinaliyle değiştirdi..

arabayı satttığım adam kaportacıymış baktı ve anlamdı tamponun değiştiğini.. ben dayanamayıp söyledim, o da önemli değil tampon dedi..

satacağın adamın cinsliğine göre değişir bence


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L lokosit
16 yıl (7127 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: we[AGRA]


quote:

Orjinalden alıntı: egekaan

orjinali ile serviste değişti hocam, arabanın hiç hasarıda yok yürüyen aksamla ilgili, şimdi satarken alıcıyı kıllandırmaktan başka bir şey değil, değişeni yok diyeceğim, kul hakkına da girmeyelim istiyorum onun için sordum.


bu adamına göre değişir... bennim orjinal ve cok temiz bir Accent'ım vardı.. köpeğe çarptım bir gece ve orjinaliyle değiştirdi..

arabayı satttığım adam kaportacıymış baktı ve anlamdı tamponun değiştiğini.. ben dayanamayıp söyledim, o da önemli değil tampon dedi..

satacağın adamın cinsliğine göre değişir bence

tamponu önemsememiştir zaten çok önemli değil
kaportacı bakacağı yerleri ii bilir
değişen tampon boyandıysa hemen anlarlar
sökülüp takıldığını bile anlarlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S serkes
16 yıl (6636 mesaj)
boyalı olan her parça anlaşılır.
ama digital mikrometre plastik üzerinde ölçüm yapamaz.
bu yüzden samimi davranmak en doğrusu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N nlty2000
16 yıl (1758 mesaj)
Her dış parça değişeni var'a dahildir.




D dedikodu
16 yıl (1698 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: egekaan

orjinali ile serviste değişti hocam, arabanın hiç hasarıda yok yürüyen aksamla ilgili, şimdi satarken alıcıyı kıllandırmaktan başka bir şey değil, değişeni yok diyeceğim, kul hakkına da girmeyelim istiyorum onun için sordum.


Hocam,
kul hakkına dikkat ettiğine göre söylemelisin! şu tampon çatladı değiştirdim, şu ayna kırıldı değiştirdim, şu cam çatladı değiştirdim. Ayrıca dışında sarf malzemeleri, bujiler, filtreler, ampuller değişti dersin. Bunun dışında kazası, kaportasında değişeni yok dersin, olur biter.
Adam hala kıllanıyorsa satma zaten ona, hayırlısıyla anlayan başka bir müşteri bulursun.
Sen doğrusunu söyle, bakarsın adamın parası kıymetlidir, gözü kalır, vebal alma. Müşterinin de hayırlısı gelsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A arti
16 yıl (168 mesaj)
Bence tampon, far, ayna gibi parçalar ufak hasarlardan dolayı serviste orjinali ile değiştiyse bu değişen parça kapsamına girmemeli. Kaldıki değişen parçalar yenilenmiş oluyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K klonajinsky
16 yıl (7348 mesaj)
tampon boyandı ise anlaşılır ancak orjinali takıldıysa anlaşılmaz.tabii takar takmaz bir eski boya yeni boya farkı olur ancak bir süre sonra eşitlenir...tampon boyası kolay eskir.bence söylemeye gerek yok.fiyat düşüren birşey değil...ancak tampon hasarlanırken içeridede bir yerlere zarar verdiyse bilemem.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M microchild
16 yıl (495 mesaj)
bugün sabah sattım arabamı... tampon ve farlar değişmişti ufak bir kaza yapmıştım... kaportada sorun yoktu.. ve arabamı değerinin üzerinde sattım...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E egekaan Konu Sahibi
16 yıl (301 mesaj)
ilginiz için sağolun, söyledim adam bir şey demedi. 2004 absli fiestayı 17250 ye verdim ucuz gibime geldi sonra ama müşterisini bulmuşken uğraşmayayım diyorum..



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.