| Elemanın çalışması için fiziksel dükkanın olması gerektiğini, hayali bir iş yerinin olmaması gerektiğini ve kasaptaki ete soğan doğranırken diğer taraftan doğmamış bebeğe don biçil... |
| Elemanın çalışması için fiziksel dükkanın olması gerektiğini, hayali bir iş yerinin olmaması gerektiğini ve kasaptaki ete soğan doğranırken diğer taraftan doğmamış bebeğe don biçildiğini düşünenlerin en başında geliyorum maalesef... |
| Zinhar! Turbo hocamıza şirk mi koşuyorsun? |
| Elemanın çalışması için fiziksel dükkanın olması gerektiğini, hayali bir iş yerinin olmaması gerektiğini ve kasaptaki ete soğan doğranırken diğer taraftan doğmamış bebeğe don biçildiğini düşünenlerin en başında geliyorum maalesef... |
| Eczane aylesinin be aylesi para vermiyor |
| Yok haşa ama Turbo da milletden kölelik yapmasını beklemesin |
| Elaman calisacak nokta |
| bu alinti yaptigin eleman ac karnina 1 kilo urfa isotu yemis, benim gibi aci biber seviyor |
| eleman calismazsa patron calisir |
| Ailenin de hiçbir zaman para vereceğini sanmıyorum maalesef... |
| Sen turbo hocamızı tanıyor gibisin |
|
| Eleman yerine sen çalış aylen parayı sana versin |
| Turbo hocamız diye ayaklarına kapanmıyor muydun? |
|
| Turbo hocamız okulun ona katacağı birşey olmadığını kendisinin daha bilgili ve daha yüksek kapasiteli olduğu için okulu bıraktı diye biliyorum. Kendisini küçümseyenlere de adliyelerde gereken cevabı verdi. Tam kitabı yazılacak bir adam. Neyseki biz burda bazı vecizeleriyle aydınlanma fırsatı bulmuş şanslı bir azınlıktan ibaretiz |
|
| Hatta bir keresinde hiç unutmam beyaz bir araba ile gelmişti fakülteye. Kendisi de beyaz takım elbise giymişti. Bizim sınıftan kız arkadaşlar beyaz atlı prensimiz geldi diye iç geçiriyorlardı. Kıskanırdık demeyeyim de imrenirdik. Fakültedeki her genç kızın hayali bir zetina dikiş makinesi idi bir de kendisiydi o yıllarda... |
| Ne kadar şanslı bir insansın ki turbo hocamızın prime zamanlarını görebilmiş , onun soluduğu havayı solumuş ve aynı güneşin altında çay içebilmişsin. Bize henüz nasip olmadı. Şu anda turbo hocamızın en buyuk sıkıntısı aylesinin para vermemesi ve eczanede çalışacak birisini bulamaması. Bu dertlerden turbo hocamızı kurtarmamız lazım |
O zaman patron olarak sen calisirsin
Bir de elaman doner gelir sana laf atar
Sizin malinizi o bu yiyecek der
Buyrun burdan yakn
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >