Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
118
Cevap
1575
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tamam elaman ı calistirmadık o zaman sonuc ne olur
T
geçen hafta (6758 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Diyelim elaman pasamiz calismasin gunde 3 saat 4 saat calissin.
O zaman patron olarak sen calisirsin
Bir de elaman doner gelir sana laf atar
Sizin malinizi o bu yiyecek der
Buyrun burdan yakn



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Elemanın çalışması için fiziksel dükkanın olması gerektiğini, hayali bir iş yerinin olmaması gerektiğini ve kasaptaki ete soğan doğranırken diğer taraftan doğmamış bebeğe don biçil...
Yoruma Git
Yorumun Devamı e-Militarist - geçen hafta +4
N
geçen hafta (15784 mesaj)
Onbaşı

Eleman haklı



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Zinhar! Turbo hocamıza şirk mi koşuyorsun?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NassinGözüm
E
geçen hafta (16013 mesaj)
Yarbay

Elemanın çalışması için fiziksel dükkanın olması gerektiğini, hayali bir iş yerinin olmaması gerektiğini ve kasaptaki ete soğan doğranırken diğer taraftan doğmamış bebeğe don biçildiğini düşünenlerin en başında geliyorum maalesef...



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Eczane aylesinin be aylesi para vermiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @e-Militarist
N
geçen hafta (15784 mesaj)
Onbaşı

Yok haşa ama Turbo da milletden kölelik yapmasını beklemesin



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
T
geçen hafta (6758 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Elaman calisacak nokta



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NassinGözüm
H
geçen hafta (14099 mesaj)
Yarbay

bu alinti yaptigin eleman ac karnina 1 kilo urfa isotu yemis, benim gibi aci biber seviyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 31 Mayıs 2026; 13:23:17 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
geçen hafta (14099 mesaj)
Yarbay

eleman calismazsa patron calisir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @turbolineam
E
geçen hafta (16013 mesaj)
Yarbay

Ailenin de hiçbir zaman para vereceğini sanmıyorum maalesef...



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Sen turbo hocamızı tanıyor gibisin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @e-Militarist
E
geçen hafta (16013 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Kaygerya

Sen turbo hocamızı tanıyor gibisin
Fakültede sık sık karşılaşırdık merdivenlerde...



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
geçen hafta (6758 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Nerde



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @e-Militarist
D
geçen hafta (79 mesaj)
Er

Eleman yerine sen çalış aylen parayı sana versin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Turbo hocamız diye ayaklarına kapanmıyor muydun?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @e-Militarist
E
geçen hafta (16013 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Kaygerya

Turbo hocamız diye ayaklarına kapanmıyor muydun?
Yok, o zamanlar ona temas etmek ne mümkün. Tüm gözler onun üzerindeydi. Fakültenin en gözdelerindendi. Kafa selamı verirdik birbirimize karşılaştıkça. Daha sonra o dönem öğrenci olayları patlak verdi koptuk kendisiyle. O zamanlar tabi Facebook yok, DH Forum Konu Dışı yok. Çok ulaşmak istedim. Ama ulaşamadım. Ortak arkadaşlarımızın hepsi de ya evlendiler ya da yurt dışına gittiler o dönem. Gazeteye ilan bile vermeyi düşündüm ama bir türlü cesaretimi toplayamadım...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-Militarist -- 1 Haziran 2026; 10:54:46 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Turbo hocamız okulun ona katacağı birşey olmadığını kendisinin daha bilgili ve daha yüksek kapasiteli olduğu için okulu bıraktı diye biliyorum. Kendisini küçümseyenlere de adliyelerde gereken cevabı verdi. Tam kitabı yazılacak bir adam. Neyseki biz burda bazı vecizeleriyle aydınlanma fırsatı bulmuş şanslı bir azınlıktan ibaretiz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @e-Militarist
E
geçen hafta (16013 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Kaygerya

Turbo hocamız okulun ona katacağı birşey olmadığını kendisinin daha bilgili ve daha yüksek kapasiteli olduğu için okulu bıraktı diye biliyorum. Kendisini küçümseyenlere de adliyelerde gereken cevabı verdi. Tam kitabı yazılacak bir adam. Neyseki biz burda bazı vecizeleriyle aydınlanma fırsatı bulmuş şanslı bir azınlıktan ibaretiz
Biz sarmaşıklı, tahta masalı, tahta sandalyeli çay bahçelerinde oralet içerken o bir bankta elinde kitaplar okurdu da okurdu. Taa o zamanlardan belliydi bugün geleceği nokta. Bizim yüzümüzde ergenliğe bağlı olarak çıkan sivilceler için kendisinden karışım isterdik, o akşam laboratuvarda hazırlar ertesi gün getirirdi, sürerdik sivilcelerimiz tertemiz olurdu. Numune alırdı sivilcelerimizden cımbız ile mikroskopta inceler ona göre kremler üretirdi. Tek kuruş da almazdı. Zorla verirdik. Yine almazdı...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-Militarist -- 1 Haziran 2026; 11:30:36 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

E
geçen hafta (16013 mesaj)
Yarbay

Hatta bir keresinde hiç unutmam beyaz bir araba ile gelmişti fakülteye. Kendisi de beyaz takım elbise giymişti. Bizim sınıftan kız arkadaşlar beyaz atlı prensimiz geldi diye iç geçiriyorlardı. Kıskanırdık demeyeyim de imrenirdik. Fakültedeki her genç kızın hayali bir zetina dikiş makinesi idi bir de kendisiydi o yıllarda...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-Militarist -- 1 Haziran 2026; 11:41:36 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Ne kadar şanslı bir insansın ki turbo hocamızın prime zamanlarını görebilmiş , onun soluduğu havayı solumuş ve aynı güneşin altında çay içebilmişsin. Bize henüz nasip olmadı. Şu anda turbo hocamızın en buyuk sıkıntısı aylesinin para vermemesi ve eczanede çalışacak birisini bulamaması. Bu dertlerden turbo hocamızı kurtarmamız lazım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @e-Militarist