Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
93
Cevap
0
Tıklama
144
Öne Çıkarma
Cevap: Taksim gerçekten istilâ altında (5. sayfa)

S
serdarski
3 gün (3043 mesaj)
Sen daha yeni gelmişsin..

Ben 1979 yılından beri Taksim'deyim. İlkokulu Kazancı Yokuşu'ndaki ilkokulda okudum. Biri Gümüşsuyu'ndaki Alman onsolosluğu'nun civarında diğeri de İstiklal Caddesinde olmak üzere Taksim'de 2 tane işyerim var.

1979 yılından beri Taksim ve İstiklal Caddesindeki değişimi canlı canlı gözlemleyenlerden biriyim.

Aradaki değişimi görmek istiyorsan Cem Yılmaz ve Mazhar Alanson'un oynadığı "Her Şey Güzel Olacak" filmini seyret..

Türkiye'de Araplara özellikle Suriyelilere bakış açısı nasılsa Almanya ve özellikle Avusturya'da (başkenti Viyana) yaşayan Türklere bakış açısı aynı. Yaşım gereği 1980'li yıllarda Almanya'da Türklere saldırılar oluyordu. Bunun en güzel örneği 1993 yılında Solingen'de TürkLerin yaşadığı binanın yakılmasıdır. Bu yangının videoları Youtube'da var, seyredebilirsin.

Almanya'da halen Neo-Nazi'ler var ve bunlarla ilgili haberleri internette bulabilirsin.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 15 Ocak 2020; 13:50:24 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
Bizans Kargası
3 gün (25 mesaj)
adamların fethetme taktiği bu.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Red_devil33

M
Mrbird18
3 gün (0 mesaj)
Geçen cumartesi büyükadaya gittik bizde sonbahar nostaljisi yapalım kalabalık olmaz vs kafasıyla. adım atar atmaz Türkçe neydi unuttuk, her yerde şişman araplar, kaba tavırlar. bir ortama girdiğinde bunlar kadar hem görüntü hem yüksek ses hem de kokusuyla varlığını saniyesinde belli eden bir ırk daha görmedim.




U
Ulan Musk
3 gün (1044 mesaj)
Hocam sorun ülke genelinde var ve buna sebep olan kararı alanların bunu önceden görememesi gibi bir durum da söz konusu olamaz. 10,000-100,000 kişi alırsın dağıtırsın ülke geneline 1-2 nesil sonra senden farkı kalmaz. Ama milyonlarca alıp bunların belirli bölgelerde toplanıp tümöre sebep olmasına izin verirsen sana direnir ve kendi kültürünü nesiller boyu yaşatır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulan Musk -- 15 Ocak 2020; 15:3:18 >


P
Portraitclub
3 gün (2249 mesaj)
1 yılı geçti gitmiyorum. Midem bulanıyor orada İstanbul’un en pist yeri her türden insana rastlamak mümkün. Ayrıca başınıza bişeylerin gelmesi kaçınılmaz yer devamlı gitarını alıp saçma sapan şarkılar söyleyenlerden midem bulanıyor gördükçe kusadım geliyor, ulan hiç mi işiniz gücünüz yok?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K
kaan457
3 gün (33 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

Bu coğrafya cok uluslu bi cografya. Turkiye cumhuriyeti oncesinde Osmanli donemindede sadece Türklerin oldugu bir cografya olmadi burasi. Cumhuriyete gecildigindede ha keza oyleydi. Eumlar ve ermeniler İstsnbuldalar.

Bu zamana kadar Suriye’liler icin gitsinler defolsunlar vs hic demedim. Ama nedense son bir yilda artik Suriyelilerden nefret etmis durumdayim. Kaba etlerini yayay yaya gezmeleeinden nefret ediyorum. Kendi ulkelerinden kacan adamlar(!?) birde burda cetelesip kavga ediyorlar. O kadar erkeksen kendi vatan topragini savunsaydin.

Bir arkadas siyasal islam soyleminde bulunmus. Siyasal islamin bununla alakasi yoktur. Suriyelileri yada savas magdurlarini korumak kollamak insani bi durumdur. Lakin bunu bi stsndarts oturtman gerekirdi.
Nedeni çok açık. Suriyeliler taşkınlık yapıyor, modern ve eğitimli değil(zaten düşük olan bu seviyeyi daha da aşağı çekiyorlar), yardım almalarına rağmen 4-5 çocuk yapıyorlar, gittikleri ortamlarda saf %100 Türkiye Cumhuriyeti vatandaşının huzurunu bozuyorlar, içimize işlemişler etnik kimliğimizi bozuyorlar, ülke zaten kalabalık değilmiş ve kendine yetiyormuş gibi hala göç ediyorlar. Hangi ülke olursa olsun milyon kadar insanı göç alırsa ve bu insanlar ne olduğu belirsiz rastgele tipler olursa ve bu insanlar genellikle eğitimsiz ve yediği kaba tüküren tiplerse kimse istemez. Yani suriyelileri istememen seni vicdansız yapmaz haklı yapar rahat ol kardeşim en sonunda defolup gidecekler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan457 -- 15 Ocak 2020; 16:19:22 >


T
trafoyildiz36k
3 gün (1706 mesaj)
Ankara Kızılay meydana gel durum aynı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: KOX B0SS



P
Portraitclub
3 gün (2249 mesaj)
Dediğine katılıyorum. Zamanında kırmançilerden nefret edilirdi. Şimdi Suriyeliler sevilmiyor, aynı şeyi yurtdışındaki Türkler yapıyor. Düğün konvoyu yapıp trafiği birbirine katıyorlar böyle olunca da ırkçılık yükseliyor. Ondan sonra sevilmeyen bir millet olarak ortaya çıkılıyor. Mevlanın bir sözü var. “Nerede olursan ol, o yerin ruhu ol.” Bunu anlamayan her insan ve millet ırkçılığı hak ediyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @serdarski

P
PanikAtak
3 gün (3108 mesaj)
Haksim ayağa düştü artik ne iş yaparsiniz oralarda. Bitıklerin yuvasi olmuş.
Haksime gitmeden keşke bulgaristana yunanistana gitseydin gülüm,yazik etmişin kendine





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V
Vanished Man
3 gün (472 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mertcan y

Rum musun ?

Alıntıları Göster
Değilim. Olsaydım ne fark ederdi? Doğru söylemek için rum falan olmaya gerek yok. Gerçekleri çarpıtmayın ikiyüzlülük yapmayın. Beğenmeyince hemen rum musun falan filan.




M
mertcan y
2 gün (100 mesaj)
İkiyüzlülük felan yapmadık zaten duyar kasma boşuna





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1
1419oguzhan
2 gün (237 mesaj)
Ankara Gençlik Parkı da aynı durumda. Ülke bilfiil işgal altında.




V
vc1903
dün (507 mesaj)
The Invasion
IMDb 5.9/10




O
ogameci
dün (17486 mesaj)
bu araplar erdoğanın eseri

o aldı ülkeye onları




Z
Zero Limit
dün (5726 mesaj)
taksim arap kenti olalı epey oldu



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.