Bu konudaki kullanıcılar: 55 kayıtlı üye, 104 misafir, 106 mobil kullanıcı
74510
Cevap
0
Tıklama
13
Öne Çıkarma
Cevap: SURVIVOR 2020 (624. sayfa)

E
Elma
2 ay (2508 mesaj)
Yarışmacılar şu an İstanbulun halini zihinlerinde kesin böyle kurmuşlardır;

< Resime gitmek için tıklayın >

Gerçekte olan;

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
AsiretinMarjinalCocugu
2 ay (2700 mesaj)
Kafam dağılsın diye zapping yapar iken bu programa denk geldim

İstanbul'un göbeğinde yaşıyorum kuran çarpsın benim saçım sakalım bu kadar düzenli değil.Bu nasıl ada hayatı?

Keza ablaların yüzü al al, kaşlar jilet.Bi de ekstra olarak ben hayatımda topluca bu kadar kolpa şaşırma görmedim.Auuuv nasıl ya diye tepki mi olur la puhahhaha

Tamam programın türü reality şov da kral bu ne la? Ada hayatı yerine bbg yap evde yarıştır bunları.Kim bilir oyunlar nasıl yapmadır diyorum, izleyen arkadaşlar varsa akıl fikir nasip ediyorum.Gece gece bu zamanda eğlence kattı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
Metz
2 ay (4485 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu

Kafam dağılsın diye zapping yapar iken bu programa denk geldim

İstanbul'un göbeğinde yaşıyorum kuran çarpsın benim saçım sakalım bu kadar düzenli değil.Bu nasıl ada hayatı?

Keza ablaların yüzü al al, kaşlar jilet.Bi de ekstra olarak ben hayatımda topluca bu kadar kolpa şaşırma görmedim.Auuuv nasıl ya diye tepki mi olur la puhahhaha

Tamam programın türü reality şov da kral bu ne la? Ada hayatı yerine bbg yap evde yarıştır bunları.Kim bilir oyunlar nasıl yapmadır diyorum, izleyen arkadaşlar varsa akıl fikir nasip ediyorum.Gece gece bu zamanda eğlence kattı
Kesin zapping yaparken gelmişsindir hocam


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
stdbr
2 ay (1345 mesaj)
aga dinlerken ben bile korktum bu ne yaa




Z
zorradam
2 ay (7335 mesaj)
o nasıl parkur la ışıl ışıl pamuk gibi oldum




J
JOKERDEXTER
2 ay (473 mesaj)
Alttakini yapmaya devam ederlerse üstteki olur





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Elma

M
mersinaki
2 ay (5280 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: by_nct

Katılıyorum dedikleri doğru ama yüzlerine de konuşması lazım

Alıntıları Göster
İşte haklı olduğu noktada yüklense daha çok öne çıkacak. Biz de en azından kaos ve realite göreceğiz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mersinaki -- 24 Mart 2020; 0:30:52 >


M
Metz
2 ay (4485 mesaj)
Survivor Extra çıkınca seri tv yi kapatıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mersinaki
2 ay (5280 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Metz

Survivor Extra çıkınca seri tv yi kapatıyorum
Semihi sevmem ama yorumlarını beğeniyorum.




M
Metz
2 ay (4485 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: victor zsasz

Acun öyle bir anlatıyor ki sanırsın zombi istilası var
Harbiden ama gerçekten ekrana bağlayıcı bir şekilde anlatıyor.




M
mersinaki
2 ay (5280 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: victor zsasz

Acun öyle bir anlatıyor ki sanırsın zombi istilası var
Valla az bile anlattı.




B
BlackEagle03
2 ay (7190 mesaj)
Acun: Felaket var dünya yandı,bittik
O sırada Ardahan:Kimi kucaklayam,kime sırnaşam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
Metz
2 ay (4485 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BlackEagle03

Acun: Felaket var dünya yandı,bittik
O sırada Ardahan:Kimi kucaklayam,kime sırnaşam




A
AsiretinMarjinalCocugu
2 ay (2700 mesaj)


Valla 10senelik üyeyim bikac yakın arkadaşım var şu forumda yalan söylesem onlar alıntılar zaten, sırf i***liğine

En son bu Atakan vardı boksör olan o zaman izledim.O da cocuk da bizim mahalle de oturuyor diye.Mahalleyi de vereyim Akşemsettin mahallesi, Eyüp





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Metz

B
Ben-ce
2 ay (1328 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu



Valla 10senelik üyeyim bikac yakın arkadaşım var şu forumda yalan söylesem onlar alıntılar zaten, sırf i***liğine

En son bu Atakan vardı boksör olan o zaman izledim.O da cocuk da bizim mahalle de oturuyor diye.Mahalleyi de vereyim Akşemsettin mahallesi, Eyüp
Tamam hocam inandik simdi apartman daire no falan da vermeye kalkma





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R
rider30
2 ay (2107 mesaj)
Acun'un verdiği bilgiler son derece sığ aslında. Hastalığın özellikle kötü hijyen koşullarında daha hızlı yayıldığı gerçeği var. Adada malum hijyen şartları yok. Tuvalet yok, banyo yok, sabun vs. yok. 1000 kişilik de arkada ekip var. Çok büyük risk alınıyor bence.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
Charm
2 ay (521 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu



Valla 10senelik üyeyim bikac yakın arkadaşım var şu forumda yalan söylesem onlar alıntılar zaten, sırf i***liğine

En son bu Atakan vardı boksör olan o zaman izledim.O da cocuk da bizim mahalle de oturuyor diye.Mahalleyi de vereyim Akşemsettin mahallesi, Eyüp
Hocam hem Survivor izliyosun hem de saatlerdir Survivor konusunda mesaj yaziyorsun. Allah akil fikir versin.
(Ben de zaplarken gordum mesajini yoksa isim olmaz)




A
ataturkcu adamm
2 ay (1557 mesaj)
ERSİN BAŞKAN bana karantinada umut veriyor kendisine 500 SMS atıcam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
AsiretinMarjinalCocugu
2 ay (2700 mesaj)
Çoktan taşındı gitti, bi ara ABD'ye yerleşti dediler en son

Yarışmadan sonra zaten 1-2 defa falan gördüm.Ondan önce 49a'da falan çok karşılaşıyorduk





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ben-ce

D
Dürüstİnsan
2 ay (2703 mesaj)
Parkurlar ve yattıkları barakalar dezenfekte edilmeli. Yarışmacılara da aynı şekilde bu yapılmalı. Acun da gereğinden fazla korkuttu yarışmacıları.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dürüstİnsan -- 24 Mart 2020; 0:58:31 >


Bu mesajda bahsedilenler: @rider30